Onko saksan automerkit nykyään huonoimpia

saksan.ladat

10 vuoden ajanjaksolla tarkastellaan niin kyllä on kautta linjan melkein kaikissa
saksalaisten automerkeissä aikamoisia laadun puutteita. Osa moottoreista täyttä paskaa, vaihteistot melko huonoja, merkittäviä ruostumisia kuten mersut erityisesti ja kaikenlaista teknistä häiriötä.

6

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, on niissä laatu heikentynyt aika paljonkin.
      Tuo ruosteherkkyys on aika iso riesa ainakin Mersuissa nykyään. 4-5v alkaa olla jo isompiakin ruostevaurioita, vaikka autosta huolehtisikin hyvin. Ja kyl se taitaa olla todellisuutta muillakin merkeillä..
      Ja ne DSG-automaatit on ongelmaisia. Itse en sekaantuisi DSG-automaattiseen menopeliin, vaikka mulla ei muuten ole automaattivaihteistoa vastaan mitään. Joissain tilanteissa itseasiassa olisi parempikin vaihtoehto kuin manuaali.

    • hä_hä

      Ulkomaalaisten halpistyövoiman valmistamia.

    • Laskupää

      Premiumeista on tullut kalliita ylläpitää jos yrittää ajaa vaikkapa 200 tkm. Ovat muuttuneet kertakäyttötuotteiksi. Käyttöominaisuudet uutena ovat kuitenkin hyvät.

      Fordi taitaa nykyisin olla kestävin saksalainen auto?

      • laatu.kateissa

        Opelkin on laadussa mennyt kohisten volkkarin edelle. Kia on ylivertainen.


    • aasiaromahdusaasteKN
    • mutteritirti

      Omatapaus eilen.

      Olin aurauskulmien säädössä vanhalla volvolla 2003 yli 400000km ajettu.

      Säätäjä kertoi että takapäästä eli joku tukivarsi pitää säätää,mutta mainitsi että jos olisi saksalainen niin sen tietäisi että ruosteessa on ja pysyy,katsotaanpa kuinka volvolla lähtee pultti auki,no käänsi ja sehän oli auki samantien,kertoi ettei saksanautolla olisi näin käynyt.

      Tuon ikäinen volvo on siis ruotsalainen auto,samoin kuin 2000 alkupään saabit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1747
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1298
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      67
      1197
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      201
      959
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      45
      915
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      57
      832
    7. 69
      788
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      38
      738
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      674
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      660
    Aihe