Ettekö te jt usko!

Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat entiseen malliin selvistä kookoo2 varoituksista huolimatta. Ei auta kohta enää mikään jt. Ei edes sääntöjen mukainen henkistynyt suolikaasun päästäminenkään enää auta. Se on Harma ihan kohta, ja jt viimeinen kakka housussa. Olisi kannattanut ottaa opiksi kookoo2 viisaista sanoista ja varoituksista.

4

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä_voisit_pärjätä

Mutta oletko sitä kaliiperia, että voisit hakea Jehovan todistajien hallintoelimeen? Ota huomioon, että kisa on kova.

Hallintoelimen ykkösketju:
      - Stephen Lett, joka pystyy venyttämään naamataulunsa epäinhimilliseen asentoon
      - Anthony Morris (III/the Turd, lukutavasta riippuen), joka pystyy vaihtamaan päälleen joutuneet tiukat pöksyt väljiin nanosekunnissa, oli sitten kauko-ohjattavan järven rannalla New Yorkin Warwickissa, tai Vietnamissa
      - Samuel Herdillä on kello, jolla voi kutsua K.I.T.T.:in, tai hätätapauksessa soittaa Jehovalle Alcyonelle Seulasiin
      - David Splane, josta voidaan liioittelematta sanoa, että jos hänet valittaisiin Suomen jääkiekkojoukkueen fläppitaulun käyttäjäksi, mestaruus olisi taattu. Joka vuosi.

Hallintoelimen kakkos (tai B) osasto:
      - Mark Sanderson, lempinimeltään "hyväntuulinen keila", yhtä hyödytön kuin mukavakin
      - Gerrit Lösch, suolikaasun päästelijä
      - Geoffrey Jackson, suolikaasun pääselijä ja Australian Royal Commissionille valehtelija

• Miten sinne voi hakea? Luulisin että olen vahvoilla koska osaan laskea äänekkäästi peräilmaa, lukea ja kirjoittaa, sekä minulla on suora yhteys taivaaseen.

• kyllä_se_siitä_

Ehkä sinun pitäisi hommata kello, pukea spänxit tai opetella vääntelemään naamaa? Eikä haittaisi, jos kävisit syntymässä USA:ssa. Mutta myös suomalaissyntyinen peräilman päästelijä voi päästä(ä) hallintoelimeen, sillä eihän Jumala ole puolueellinen.

• ja_tämä_vielä
        kyllä_se_siitä_ kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi hommata kello, pukea spänxit tai opetella vääntelemään naamaa? Eikä haittaisi, jos kävisit syntymässä USA:ssa. Mutta myös suomalaissyntyinen peräilman päästelijä voi päästä(ä) hallintoelimeen, sillä eihän Jumala ole puolueellinen.

Sitten vain käyt kokouksissa, etkä kysele vuoden 1914 raamatullisista tai historiallisista perusteista.

Hallintoelin itse valitsee jäsenensä, kuten Kim. "En tilannut näin pientä mulkkua - rakentakaa minulle vetypommi!".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      85
      11798
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      98
      8956
    3. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      89
      4770
    4. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      36
      4095
    5. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      100
      4044
    6. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      6
      3896
    7. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      11
      3689
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      26
      3509
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      43
      3289
    10. Yksi kuoli kolarissa Outokummussa

-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei
      Outokumpu
      51
      3073
    Aihe