Olin juuri suorassa yhteydessä taivaaseen ja jeesukseen. Hän kertoi, etteivät jt ole tulleet järkiinsä, vaan jatkavat entiseen malliin selvistä kookoo2 varoituksista huolimatta. Ei auta kohta enää mikään jt. Ei edes sääntöjen mukainen henkistynyt suolikaasun päästäminenkään enää auta. Se on Harma ihan kohta, ja jt viimeinen kakka housussa. Olisi kannattanut ottaa opiksi kookoo2 viisaista sanoista ja varoituksista.
Ettekö te jt usko!
4
106
Vastaukset
- ehkä_voisit_pärjätä
Mutta oletko sitä kaliiperia, että voisit hakea Jehovan todistajien hallintoelimeen? Ota huomioon, että kisa on kova.
Hallintoelimen ykkösketju:
- Stephen Lett, joka pystyy venyttämään naamataulunsa epäinhimilliseen asentoon
- Anthony Morris (III/the Turd, lukutavasta riippuen), joka pystyy vaihtamaan päälleen joutuneet tiukat pöksyt väljiin nanosekunnissa, oli sitten kauko-ohjattavan järven rannalla New Yorkin Warwickissa, tai Vietnamissa
- Samuel Herdillä on kello, jolla voi kutsua K.I.T.T.:in, tai hätätapauksessa soittaa Jehovalle Alcyonelle Seulasiin
- David Splane, josta voidaan liioittelematta sanoa, että jos hänet valittaisiin Suomen jääkiekkojoukkueen fläppitaulun käyttäjäksi, mestaruus olisi taattu. Joka vuosi.
Hallintoelimen kakkos (tai B) osasto:
- Mark Sanderson, lempinimeltään "hyväntuulinen keila", yhtä hyödytön kuin mukavakin
- Gerrit Lösch, suolikaasun päästelijä
- Geoffrey Jackson, suolikaasun pääselijä ja Australian Royal Commissionille valehtelija Miten sinne voi hakea? Luulisin että olen vahvoilla koska osaan laskea äänekkäästi peräilmaa, lukea ja kirjoittaa, sekä minulla on suora yhteys taivaaseen.
- kyllä_se_siitä_
Ehkä sinun pitäisi hommata kello, pukea spänxit tai opetella vääntelemään naamaa? Eikä haittaisi, jos kävisit syntymässä USA:ssa. Mutta myös suomalaissyntyinen peräilman päästelijä voi päästä(ä) hallintoelimeen, sillä eihän Jumala ole puolueellinen.
- ja_tämä_vielä
kyllä_se_siitä_ kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi hommata kello, pukea spänxit tai opetella vääntelemään naamaa? Eikä haittaisi, jos kävisit syntymässä USA:ssa. Mutta myös suomalaissyntyinen peräilman päästelijä voi päästä(ä) hallintoelimeen, sillä eihän Jumala ole puolueellinen.
Sitten vain käyt kokouksissa, etkä kysele vuoden 1914 raamatullisista tai historiallisista perusteista.
Hallintoelin itse valitsee jäsenensä, kuten Kim. "En tilannut näin pientä mulkkua - rakentakaa minulle vetypommi!".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783