Äti, isä ja lapset -eurooppalainen kansalaisaloite

ticotiko

52

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikös.olekin.hyvä

Moni meistä tuntee tarinan Hannusta ja Kertusta, jotka eksyvät metsässä ja joutuvat vangeiksi noidan taloon. Nyt meille kerrotaan toista tarinaa, tarinaa Hannusta, josta tulee Kerttu. Kumpikaan tarina ei ole tosi, mutta vain jälkimmäisen kohdalla tarinan kuullutta ihmistä voitaisiin jopa syyttää syrjinnästä, jos tämä ei pidä kuulemaansa totena. Hyvä ja lainkuuliainen kansalainenhan on se, joka uskoo kritiikittä tarinan transsukupuolisuudesta.

Tasa-arvolaissa sanotaan: ”Tämän lain tarkoituksena on estää sukupuoleen perustuva syrjintä ja edistää naisten ja miesten välistä tasa-arvoa sekä tässä tarkoituksessa parantaa naisten asemaa erityisesti työelämässä. Lain tarkoituksena on myös estää sukupuoli-identiteettiin tai sukupuolen ilmaisuun perustuva syrjintä.” Suomen tasa-arvolakiin lisätty maininta sukupuoli-identiteetistä on sateenkaariliikkeen vaikutusta ja lakiin vetoamalla se pyrkii murtamaan biologiaperustaisen sukupuolikäsityksen. Sateenkaariliike haluaisi nostaa modernin Hannu ja Kerttu-tarinansa totuuden asemaan ja on näissä pyrkimyksissään jo osin onnistunut. Tasa-arvolakiin lisätty maininta sukupuoli-identiteetistä tai sukupuolen ilmaisusta ei ole tehty siksi, että se olisi tarpeellinen, vaan syynä on yksin sateenkaariliikkeen pyrkimys nostaa transsukupuolisuus ja kaikki poikkeava sukupuolen ilmaisu sellaiseen asemaan, jossa sitä ei saa avoimesti kyseenalaistaa.

Nykyistä tasa-arvolakia haluttaisiin tulkita mielivaltaisesti siten, että henkilön voitaisiin katsoa syyllistyneen syrjintään, jos tämä ei pidä mahdollisena sukupuolen vaihtamista. Kansalaisella ei siis olisi esimerkiksi oikeutta kohdella naista naisena, jos tämä on julistautunut transmieheksi. Opettajalla ei olisi oikeutta kutsua transtyttöä pojan nimellä ja niin edelleen. Miksi kenenkään pitäisi edes lain rangaistuksen uhalla tunnustaa että transnainen on nainen tai transmies on mies, kun se on yksinkertaisesti paikkansapitämätön väite. Tämä on saatava vapaasti todeta. Ei vähiten siksi, että se on totta.

Ei ole kauankaan aikaa siitä, kun näin petoksen omin silmin: nainen, joka oli ns.transmies kertoi suorassa tv-lähetyksessä olevansa homo, sillä hän seurusteli miehen kanssa. Milloin naisista on tullut miehiä? Milloin vain miehistä kiinnostuneesta naisesta on tullut homo? Nainen oli hukannut oman naiseutensa ja ymmärryksen sukupuolestaan niin, että piti itseään miehenä, vieläpä homomiehenä. Tämäkö on nyt sitä paljon puhuttua edistystä, kun ihminen kadottaa kosketuksensa siihen, kuka hän oikeasti on?

Opetushallitus uusine linjauksineen edellyttää, että niin opettajat kuin oppilaatkin uskovat uuden tasa-arvo-käsityksen:
      ”Sukupuolten tasa-arvo kattaa myös sukupuolen moninaisuuden eli hyväksyy ajatuksen, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi.”
      http://www.oph.fi/saadokset_ja_ohjeet/ohjeita_koulutuksen_jarjestamiseen/toiminnallinen_tasa_arvosuunnittelu_oppilaitoksissa/sukupuolitietoinen_opetus

Tasa-arvon nimissä peruskoululaisille kerrotaan nyt tarinaa sukupuolen moninaisuudesta, joka ei perustu tietoon eikä sen omaksuminen tule lisäämään heidän onnellisuuttaan. He voivat maistaa houkuttelevaa ”sukupuolen itsemäärittelyä”, mutta huomaavat pian, että on moni piparkakkutalo päältä kaunis.

Kirjoittaja
      Susanna Koivula
      Aito avioliitto ry:n puheenjohtaja

• eikös.olekin.hyvä

Minua lähinnä kiinnostaa, milloin ko. henkilöt aikovat tiedottaa, että tämä heidän eurooppalainen kansalaisaloitteensa on hylätty ja hyllytetty. Eivätkö he uskalla kertoa totuutta?

• trollolloooooo

Mikset kysy mainitsemitasi henkilöiltä?

• trollolloooooo kirjoitti:

Mikset kysy mainitsemitasi henkilöiltä?

Heiltä on kysytty, mutta he vaikenevat. Luulevat varmaan, että jos ovat hiljaa niin kukaan ei huomaa miten aloitteen kävi.

• trolloolloooo
        ticotiko kirjoitti:

Heiltä on kysytty, mutta he vaikenevat. Luulevat varmaan, että jos ovat hiljaa niin kukaan ei huomaa miten aloitteen kävi.

Miten olet heiltä kysynyt?

• trolloolloooo kirjoitti:

Miten olet heiltä kysynyt?

Kuinka yksinkertainen olet? On ihan sama onko heiltä kysytty vai ei: Aito avioliitto ry:n tiedottajan ja ko. kansalaisaloitteen Suomen kampanjakoordinaattorin tehtäviin kuuluu tiedottaa kun aloitteen kohtalosta selviää jotain uutta. Nyt on selvinnyt, että ko. aloite on hylätty. Eivätkä he ole tästä hiiskahtaneetkaan. Ymmärrätkö?

• Trollollooolo
        ticotiko kirjoitti:

Kuinka yksinkertainen olet? On ihan sama onko heiltä kysytty vai ei: Aito avioliitto ry:n tiedottajan ja ko. kansalaisaloitteen Suomen kampanjakoordinaattorin tehtäviin kuuluu tiedottaa kun aloitteen kohtalosta selviää jotain uutta. Nyt on selvinnyt, että ko. aloite on hylätty. Eivätkä he ole tästä hiiskahtaneetkaan. Ymmärrätkö?

Mikset kysyvheiltä jos haluat vastauksen?
        Mutta et sinä halua vastausta vaan trollata täällä, vai mitä?

• Trollollooolo kirjoitti:

Mikset kysyvheiltä jos haluat vastauksen?
        Mutta et sinä halua vastausta vaan trollata täällä, vai mitä?

Kuinka yksinkertainen olet? Lue vastaukseni yllä. Lue se hitaasti ja ajatuksen kanssa.

• ticotiko kirjoitti:

Kuinka yksinkertainen olet? Lue vastaukseni yllä. Lue se hitaasti ja ajatuksen kanssa.

"Milloin ko. aloitteen edustajat aikovat kertoa, että aloite on hyllytetty?"
        Kysy toki heiltä itseltään milllon aikovat kertoa 😂
        Miksi sitä täällä kyselet?

• usko.vainen kirjoitti:

Oletko sitä mieltä että aloiteen koordinaattori hoitaa tieduksen aloiteen kohtalosta hyvin kun ei ole tiedottanut että aloite on virallisesti siirretty arkistoon eikä se saavuttanut tavoitteitaan?

Tulisiko mielestäs aloitteen Suomalaisella sivustolla ja esim. Aitoavioliiton sivustolla, jossa aloitteesta on aikaisemmin tiedotettu, kertoa myös aloitten kohtalo?

Vai onko mielestäsi oikeaa toimintatapa jättää faktat kertomatta? ?

• ticotiko

Susanna Koivula, Aito Avioliitto -seminaari, Heureka 28.3.2015

Kirje tulevaisuudesta (2030-luvulta)

"Olen viisitoistavuotias tyttö. Isäni adoptoivat minut samana vuonna kun avioliitto muutettiin sukupuolineutraaliksi. Tätini mukaan joskus ennen vanhaan ajateltiin, että lapsella olisi oikeus sekä äitiin että isään. Isieni mielestä se oli tosi väärin ja paha ajatella niin. Koulussa yritin joskus kysyä millainen on äiti ja miltä se tuntuu kun äiti rakastaa. Opettaja sanoi, ettei äidillä ja isällä ole eroa, mutta iltaisin minua itkettää kun ajattelen kavereitani, joilla on äiti. Opettajan mukaan jokainen, joka uskoo vanhoihin ja homeisiin arvoihin, on yhteiskunnan vihollinen. Pari vuotta sitten näin kun välitunnilla kaksi kristittyä, joita oli jo pitkään kiusattu, hakattiin – olivat tunnustaneet kannattavansa jotain perinteistä avioliittokäsitystä, tai jotain vastaavaa. Sen jälkeen koulu laittoi heidät kurssille, jossa opetettiin suvaitsevaisuutta. Mutta sitten paljastui, että syy oli heidän vanhemmissaan, jotka henkisesti pahoinpitelivät lapsiaan opettamalla perinteisiä arvoja kotona. Sosiaalityöntekijät ottivat sitten tytöt huostaan ja heidät adoptoitiin homoperheeseen. Tyttöjen vanhemmat ovat kuulemma nykyään vankilassa. En uskalla puhua näistä asioista kenellekään. Isäni sanovat aina, että kaikki eri mieltä olevat ovat pahoja ja puoli-ihmisiä. Koulussa ilmiannetaan kuraattorille kaikki, joita epäillään suvaitsemattomiksi. Tätini mukaan joskus ennen vanhaan oli joku sananvapaus, että saa olla erimieltä. Tuntuu oudolta. Ja että avioliitolla on joskus tarkoitettu sitä, että minulla olisi ollut oikeus isään ja äitiin. En ymmärrä ja hävettää se äiti-juttu, kun mua itkettää. Isäni eivät antaisi anteeksi, jos tietäisivät."

https://youtu.be/zg_E8YCvv9M

• Pe.ku, onpa hauska nähdä kuinka kauan he jaksavat leikkiä marttyyria tämän asian tiimoilta!

Noh, pääasia ettei tämä typerä aloite etene yhtään minnekään ja tavallaan hauska seurata tämän jengin itkupotkuraivareita.

• "Milloin ko. aloitteen edustajat aikovat kertoa, että aloite on hyllytetty?"

• usko.vainen kirjoitti:

Lue kommenttini yllä. Lue se hitaasti niin ymmärrät.

• ticotiko kirjoitti:

Lue kommenttini yllä. Lue se hitaasti niin ymmärrät.

Mikset vastaa kun kysyn sinulta
        "Kysy toki heiltä itseltään milllon aikovat kertoa 😂
        Miksi sitä täällä kyselet?"
        Kerro toki nyt vain vastaus 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Mikset vastaa kun kysyn sinulta
        "Kysy toki heiltä itseltään milllon aikovat kertoa 😂
        Miksi sitä täällä kyselet?"
        Kerro toki nyt vain vastaus 😉

Oletko hieman yksinkertainen?

Olen kysynyt sitä heiltä. He eivät suostu vastaamaan.

• ticotiko kirjoitti:

Oletko hieman yksinkertainen?

Olen kysynyt sitä heiltä. He eivät suostu vastaamaan.

Miten olet sitä heiltä kysynyt?

• p.pelotonna
        usko.vainen kirjoitti:

"Kysy toki heiltä itseltään milllon aikovat kertoa "

Ei uskovainenkaan enää kehuskele sillä aloitteellaan, eikä kuulu enää kannattajiinkaan, ihan kuin ei tuntisikaan heitä enää vaikka oli pääagitaattori
        Olisihan se häpeällistä myöntää tappio.

• usko.vainen kirjoitti:

Miten olet sitä heiltä kysynyt?

Ei kuulu sinulle.

• p.pelotonna kirjoitti:

"Kysy toki heiltä itseltään milllon aikovat kertoa "

Ei uskovainenkaan enää kehuskele sillä aloitteellaan, eikä kuulu enää kannattajiinkaan, ihan kuin ei tuntisikaan heitä enää vaikka oli pääagitaattori
        Olisihan se häpeällistä myöntää tappio.

En muista kehuskelleeni tuolla aloitteella eikä tappio suinkaan ole häpeä koska asia ei muutu siitä miksikään. Lasten etu on aina tärkein.
        Miski muuten aloitaja kyselee tätä asiaa tällä palstalla eikä asianomaisilta? 😳

• ticotiko kirjoitti:

Ei kuulu sinulle.

Niin, eikä kuulu kenellekään koska et ole kysynyt heiltä 😂😂😂
        Haluat taas vain aukoa päätäsi, eiks niin?

• usko.vainen kirjoitti:

En muista kehuskelleeni tuolla aloitteella eikä tappio suinkaan ole häpeä koska asia ei muutu siitä miksikään. Lasten etu on aina tärkein.
        Miski muuten aloitaja kyselee tätä asiaa tällä palstalla eikä asianomaisilta? 😳

Oletko hieman hidas? Kyselen täällä siksi, että olen kysynyt heiltä itseltään ja vastauksena on ollut totaalihiljaisuus ja kysymyksen poisto (heidän FB-sivuiltaan). Ajattelin, että jos kysyn täällä niin eivät voi ainakaan poistaa kysymystäni.

• ticotiko kirjoitti:

Oletko hieman hidas? Kyselen täällä siksi, että olen kysynyt heiltä itseltään ja vastauksena on ollut totaalihiljaisuus ja kysymyksen poisto (heidän FB-sivuiltaan). Ajattelin, että jos kysyn täällä niin eivät voi ainakaan poistaa kysymystäni.

En ole nähnyt tuollaista kysymystä siellä. Milloin sen kirjoitit?
        Höpöhöpö eivät poista kysymyksiä Sinulla on sairaalloinen tapa valehdella ja luulla, että he tällä palstalla olisivat😂😂😂

• ticotiko kirjoitti:

Heillä on tapana poistaa epämukavat kysymykset ja kommentit fb-sivuiltaan.

• usko.vainen kirjoitti:

En ole nähnyt tuollaista kysymystä siellä. Milloin sen kirjoitit?
        Höpöhöpö eivät poista kysymyksiä Sinulla on sairaalloinen tapa valehdella ja luulla, että he tällä palstalla olisivat😂😂😂

Et tietenkään ole nähnyt tuollaista kysymystä siellä, koska ovat sen poistaneet.

Kokeile itse ja kysy. Vai etkö uskalla?

• ticotiko kirjoitti:

Et tietenkään ole nähnyt tuollaista kysymystä siellä, koska ovat sen poistaneet.

Kokeile itse ja kysy. Vai etkö uskalla?

Miksi minä sitä kysyisin?
        Luuletko, tosiaan hekdän olevan tällä palstalla vai myönnätkö taas vain purkavasi vihaasi heihin?

• kyllä.naurattaa kirjoitti:

Heillä on tapana poistaa epämukavat kysymykset ja kommentit fb-sivuiltaan.

Niinkö sinä teet 😂

• usko.vainen kirjoitti:

Miksi minä sitä kysyisin?
        Luuletko, tosiaan hekdän olevan tällä palstalla vai myönnätkö taas vain purkavasi vihaasi heihin?

Eli et uskalla kysyä edes testimielessä, koska poistavat kuitenkin vaikeat kysymykset fb-sivuiltaan. Tämähän tuli harvinaisen selvästi tässä todistettua, kiitos!

• ticotiko kirjoitti:

Eli et uskalla kysyä edes testimielessä, koska poistavat kuitenkin vaikeat kysymykset fb-sivuiltaan. Tämähän tuli harvinaisen selvästi tässä todistettua, kiitos!

Ei minulla ole mitään syytä kysyä 🤗
        Kysy sinä jos sinulla on joku syy tai tarve sitä kysyä 😉

• usko.vainen kirjoitti:

Olen kysynyt (lue viestini yllä, hitaasti ja ajatuksella niin ehkä pysyt kärryillä).

Eli et uskalla kysyä. Yllättävää: olin oikeassa.

• ticotiko kirjoitti:

Olen kysynyt (lue viestini yllä, hitaasti ja ajatuksella niin ehkä pysyt kärryillä).

Eli et uskalla kysyä. Yllättävää: olin oikeassa.

Mitä pelättävää sen kysymisesä olsi? Taidat olla joku foobikko 😂😂😂

• Lars.Hoikka
        usko.vainen kirjoitti:

Sinähän olet ollut heidän edustajansa ja mainosmiehensä, oletko saanut potkut?

• usko.vainen kirjoitti:

Eikö sinua kiinnosta lainkaan miten tämän aloiteen on käynyt?

• Lars.Hoikka kirjoitti:

Sinähän olet ollut heidän edustajansa ja mainosmiehensä, oletko saanut potkut?

Laita toki todisteet asiasta niin minäkin tiedän 😂😂😂

• usko.vainen kirjoitti:

Mitä pelättävää sen kysymisesä olsi? Taidat olla joku foobikko 😂😂😂

Ei ole mitään pelättävää, siksi olenkin sitä kysynyt.

Sinä olet se, joka ei uskalla kysyä.

• ticotiko kirjoitti:

Hyvä, älä sitten kuvittele, että minäkään pelkäisin🤗

• usko.vainen kirjoitti:

Hyvä, älä sitten kuvittele, että minäkään pelkäisin🤗

Oletko sitä mieltä että aloiteen koordinaattori hoitaa tieduksen aloiteen kohtalosta hyvin kun ei ole tiedottanut että aloite on virallisesti siirretty arkistoon eikä se saavuttanut tavoitteitaan?

Tulisiko mielestäs aloitteen Suomalaisella sivustolla ja esim. Aitoavioliiton sivustolla, jossa aloitteesta on aikaisemmin tiedotettu, kertoa myös aloitten kohtalo?

Vai onko mielestäsi oikeaa toimintatapa jättää faktat kertomatta?

• VienoKmysys
        ticotiko kirjoitti:

Ticotikon viestikatkelmia ja kaikki eri viesteistä poimittuna ...

"Kuinka yksinkertainen olet? "

"Kuinka yksinkertainen olet? "

"Oletko hieman yksinkertainen?"

"Ei kuulu sinulle."

"Oletko hieman hidas? "

Ja lopuksi sitten vielä ylvästelyä (=pride)

"Yllättävää: olin oikeassa."

Olenko oikeassa arviossani, että kannatat liberaaleja ja ehkä jopa homoseksuaalisia arvoja?

• ticotiko

usko.vainen,

ymmärräthän, että olet hävinnyt keskustelun tässä ketjussa 0-10?

• Tietysti "usko.vainen" sen ymmärtää mutta jatkaa loputonta kommentointiaan koska ei pysty myöntämään itselleen häviötä.

Seuruksenahan on yleensä se että ketjuun ilmestyy muutama ei rekisteröity nimimerkki komppaamaan nimimerkki "usko.vainnen" tekemiä kommentteja joiden kirjoittaja on tietysti hän itse.'

:-)

• YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

Tietysti "usko.vainen" sen ymmärtää mutta jatkaa loputonta kommentointiaan koska ei pysty myöntämään itselleen häviötä.

Seuruksenahan on yleensä se että ketjuun ilmestyy muutama ei rekisteröity nimimerkki komppaamaan nimimerkki "usko.vainnen" tekemiä kommentteja joiden kirjoittaja on tietysti hän itse.'

:-)

Juu, kyllähän mä sen tiedän :) Onhan se jo nyt tykännyt omista kommenteistaan.

Ihan mielenkiinnosta seuraan tällaistakin kommentointia ;)

• ticotiko kirjoitti:

Juu, kyllähän mä sen tiedän :) Onhan se jo nyt tykännyt omista kommenteistaan.

Ihan mielenkiinnosta seuraan tällaistakin kommentointia ;)

Ja varsin viihdyttävää.

RIzzo on pettänyt luottamuksen kun pitää allekirjoittajat pimennossa eikä Patmoksenkaan kaverit ole antaneet ohjeita miten pitäisi vastata siihen faktaan että aloite on haudattu.

Seurauksena on noita loputtomia tyhjiä kommentteja nimimerkiltä "usko.vainen".

• Mitä mieltä aloitteen allekirjoittaneet ja tällä palstalla kirjoittavat ovat?

Oletteko sitä mieltä että aloiteen koordinaattori hoitaa tieduksen aloiteen kohtalosta hyvin kun ei ole tiedottanut että aloite on virallisesti siirretty arkistoon eikä se saavuttanut tavoitteitaan?

Tulisiko mielestänne aloitteen Suomalaisella sivustolla ja esim. Aitoavioliiton sivustolla, jossa aloitteesta on aikaisemmin tiedotettu, kertoa myös aloitten kohtalo?

Vai onko mielemielestänne oikeaa toimintatapa jättää faktat kertomatta ja pitää teidät aloitteen kannattajat pimennossa aloitteen kohtalosta?

Tuleeko teille kannattajille hyvä mieli kun totuutta ei teille kerrota?

• Olisihan se hyvä, että kannattajilleen jonkun selityksen antaisi, mutta ehkä me ei-kannattajat voisimme jättää tuon poppoon rauhaan. Saivat turpiin sekä Suomessa että Euroopassa, joten ollaan fiksuja ja ei lyödä jo lyötyjä.

• Minua kyllä kiinnostaa se, miksi tätä asiaa ei rehellisesti voi kertoa? Metsään meni ja oma moka.

• mummomuori kirjoitti:

Minua kyllä kiinnostaa se, miksi tätä asiaa ei rehellisesti voi kertoa? Metsään meni ja oma moka.

Onko tämä porukka koskaan myöntänyt rehellisesti omia epäonnistumisiaan? Eikös ne ole aina olleet muiden syytä?

Onko tämä porukka koskaan myöntänyt rehellisesti omia epäonnistumisiaan? Eikös ne ole aina olleet muiden syytä?

He eivät ole alunperinkään toimineet rehellisesti, niin ei heiltä tässäkään asiassa kannata odottaa rehellisyyttä, joten ihan sama kertovatko ja mitä kertovat.

Ikävä kyllä tällainen tyyli on vallalla.

• Jean-Pierre.Kusela kirjoitti:

He eivät ole alunperinkään toimineet rehellisesti, niin ei heiltä tässäkään asiassa kannata odottaa rehellisyyttä, joten ihan sama kertovatko ja mitä kertovat.

Kun tiedämme patmoslaisen rehellisyyden tason ja Aa:n läheiset suhteet Patmokseen, on helppo päätellä että rehellisyyden odottaminen Aa:lta on yhtä mieletöntä kuin torilla masturbointi.

• Rizzo on facebook -sivujensa mukaan ollut kertomassa jotain tästä Patmosradiossa, tietääkö joku mitä on kertoillut?

• En ole kuullutkaan tästä. Sen sijaan luin kuvakaappauksia Rizzon jutuista, joissa hän puolusti alaikäisten avioliittoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe