Itse en ole anarkisti enkä terroristi - ei ole järkeä eikä syytä - kun elää oikeusvaltiossa.
Mutta kysymys on ajankohtainen jokapuolella ja siksi haluan ottaa siihen kantaa.
Olen valkoihoinen omapää-juntti savosta - saatana!, joten minulla on oikeusvaltion
takaama puheen- ja mielipiteenvapaus - jos vain saisi elää rauhassa tämän yhden
ainoan eämän.
Jos lähdetään vaikka siitä, että mitä ranskalaiset tekivät pohjois-Afrikassa tai mitä
USA tekee "liittämällään alueella" Kuubassa, kiduttamalla kansainvälisten lakien vastaisesti
ihmisiä, joille eivät keksi tuomiota, niin en osaa keksiä parempaa sanaa terrorismille.
Jos näkymätön ja miehittämätön pommikone tuhoaa sairaalan Afganistanissa, onko se
terrorismia? Kun USA tuhoaa kemikaalisin asein Kolumbian peltoja ja viljelmiä "huumeiden
vastaisessa sodassaan", miksi Kolumbia ei saa tuhota Virginian tupakkaviljelmiä - tupakka
kun on maaiman tappavin huume?
Miten on mahdollista, että yksi valtio saa - ilman YK:n suostumusta, mutta samalla ilman pakotteita - tappaa laittomasti miljoona afganistanilaista siviiliä? Tai -ilman YK:n suostumusta,
mutta samalla ilman pakotteita - tappaa miljoona irakilaista siviiliä? Pyrkii eroon ääri-islamisteistako? Miksi ei sitten ole riehumassa Saudi-Arabiassa, joka on jyrkin ja kaikkein
ääripää-islamistisin maa? Voin jatkaa aiheesta jos jotakuta kiinnostaa.
Onko siinä totuuden siementä, että ns. terroristit inhoavat imperialistisia valtioita
siksi, että nämä tappavat päivittäin heidän kansaansa lapsia myöten?
Terrorismi ei ole ikinä hyväksyttävissä missään muodossa, olivatpa ranskalaiset
Algeriassa tai USA:n dronet... no, misäpäin nyt juuri sattuvatkin pommittamaan
Rauhaa jo! Meillä on jumalauta edessä pahempiakin vastuksia ihmiskunnan säilymiseksi,
kuin muutamat idiootit poliiktikot - ja heidän äänestäjänsä!
Voiko terrorismi olla ikinä oikeutettua?
0
125
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595