Minulla tuli ensimmäiset kutiavat näppylät Madeiralla viime syksynä jalkoihin. Luulin niitä ensiksi hyttysten tai kirppujen pistämiksi. Maaliskuussa Suomessa ollessani koko kehoni tuli samanlaisten näppylöiden pettämäksi ja kutina oli todella kova, mikään voide (hydrokortisoni) ei auttanut.
Löysin tautiini vastauksen amerikkalaiselta terveysnettipalstalta: Grovers Disease.
Lopetin vehnän syönnin kokonaan ja näppylät hävisivät noin parissa viikossa kokonaan, pahimmat arvet jaloisani näkyvät vieläkuukausien jälkeen koska öisin raavin keväällä jalkani verille.
Nyt Grover on pysynyt pois.
Kokeilin syödä eilen tuoretta mustikkapiirakkaa joka oli tehty vehnästä, heti tuli näppyliä jalkoihini.
En käynyt lääkärissä puoleen vúoteen tämän taudin takia. Lääkärit kokeilisivat ja juoksuttaisivat minua vastaanotoillaan kalliita voiteita testaamassa viikko/kuukausitolkulla joista ei olisi mitään apua.
Viikko sitten kävin vuositerveystarkastuksessa, otin tarkastuksen lopulla puheeksi itse diaksononoidun Groversin taudin. Lääkäri ei ollut kuullutkaan ko.taudista koskaan, minun piti selittää mika tauti on, yhdessä katsoimme googlesta. Suomalaisinta sivuilta ei löydy paljon tietoa Groverista. Kehotin lääkäriä etsimään Amerikkalaisilta sivuilta, sieltä löytyy. Lupasi selvittää itselle???
Ihmisen pitää osata etsiä itse apu maailmalta. Insinööri-taidot ovat hyvä pohja ottaa selvää itsekkin ja analysoida tilanteita.
Grovers tauti
1
2844
Vastaukset
- Anonyymi
Taudin kuva viittaa kyllä peräpään vikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä14511282Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on15710371- 278053
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1976608Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.555798- 925303
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1584493Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai314296Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas814142Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1403698