Vaimo ei halua että paikkoja venytetään.Sanoo että lörpsähtää ja pissa ongelmaakinn voi tulla. Samoin kun 2 kertaa olen saanut nuoleskella orgasmin tuolla isolla dildolla vaimolle on kuuleman mukaan levällään paikat. Dildo on keskeltä mitattu 6,3cm Harmillista ja ikään on 52v. Mikä on teillä sopivin joka käy?
Liian iso dildo pulma
6
878
Vastaukset
- Suosittelija
Hierokaa häxyn kanssa kaupat siitä isosta tekokyrvästä. Se voi sen eurolla ostaa, jos sen edunvalvoja antaa sille rahaa.
- vaimitää
Sinähän se Oulun paksupoju niistä edunvalvojista ja sossurahoista tiedät.
- vieraskumimuna
Mulla ei enään seiso kunnolla (yli 60v.) ja muija haluu päästä orkut loppuun asti. Ratkaisu: 35 cm ja paksu? kumikulli haarojen väliin ja muija saa ratsastaa kuin haluaa. Saa siten 2-5 orkkua peräjälkeen. Jokaiseen menee max 30 sek, koska liian raakaa peliä pitempään. Sitten on vähän paikat hellänä, mutta ei haittaa. Itseä vähän masentaa, kun en voi samaa tehdä normi kullilla.
- Iinesseksi
Olen itse 45.vuotias nainen. Nautin kun saan "venyä" miehelleni välillä. Leikimme välillä siten, että mies ottaa dildon upottaa sen minuun, samaan aikaan työntää sormia pilluuni, sitä kun tekee vähitellen niin tunnen alapäässänj pientä kipua, joka ei ole liikaa. Joskus illanistujaisten jälkeen päädymme myös harrastamaan kimppaa, silloin annan itseni kahdelle miehelle yhtäaikaa. Molemmat miehet siis työntyvät vaginaan yhtäaikaa, eikä alapääni siitä venynyt ole.
Hyvänlaatuinen liukuöljy on tärkeä, se auttaa. Dildon paksuus on 5cm hyvin uppoaa myös yhtäaikaa peniksen kanssa.
Eihän virtsarakko voi venyä, väliliha on se siinä joka venyy.
Esim, kimppayhdynnän jälkeen alapääni on yhden illan jälkeen auki ja ilmaa menee helposti, palautuu hyvin.- Mene-hoitoon-taas
Äläpä homo tyttöile.
- ylikeskilutan
Älä huoli. Sillä on jo muiden Oulun lähiövalaiden tapaan valtava ämpäri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö26710040K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon2145771Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1695306PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *784939Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot73203Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe22589- 2122489
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122309Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3612085- 241925