Pieni puhe Eurooppalaiselle suomelle

Euroopan Unioni on yksiä maailman hienoimpia asioita ei siksi, että sillä on hienot
poliittiset johtajat, vaan hieno asia on nimenomaan ihmisten halu elää toistensa
kanssa tasa-arvoisessa suhteessa. Ihmiset hylkäävät aiemmat erilaiset poliittiset vallat
ja sitoutuvat elämään toistensa kanssa tasa-arvoisina.

Niin kuin Junker on ilmaissut, että tavoitteena on antaa kaikille Eurooppalaisille ihmisille
tasa-arvoinen elämä ja näin vahvistaa euroopan unionia. Tähän asti varmasti kaikki ovat
samaa mieltä ihanteesta ja ihmisyydestä. Se on Hieno ja upea asia.

Euroopan unionista on muodostunut maailmaan uusi hallitseva taloudellinen voima ja
sen tuoma taloudellinen hyvinvointi on juuri tämän maailmankaupan hallitseminen.
Kaikki varmaan samaa mieltä, vai löytyykö maailmankaupasta suurempaa ja luotettavampaa.
Se Hyvinvointi ei ole näkynyt suomessa, mutta Euroopassa ihmisten elämä on kohentunut.
Mm. Naapurimaamme Viron talous taitaa olla yli 10 % nousussa ja suomessa leipäjonot
ja köyhyys lisääntyy.

Suomen ongelmat ei johdu silloin mitenkään Euroopan unionista jos muut EU maat nousevat.
Suomelle on annettu tai poliittisille mulk*** suomessa on annettu nootti maksaa korkeampaa
sosiaaliturvaa ja näin kohottaa työllisyyttä ja hyvinvointia. Meillä on ainoastaan sisäinen
ongelma ja se on poliittiset mulk**** ja heidän koko kommunistinen järjestelmä. Ja silloin
ei voida toteuttaa Euroopan unionin antamaa laskennallista sosiaaliturvaa eikä muutakaan
palvelua ja hyvinvointia ihmisille.

On toisaalta ollut väärin, että ihmiset ovat eläneet ja heitä on opetettu, että valtio sanoo
ja laskee teidän tulonne ja menonne. Ja näin teidän koko taloudenhoito on jäänyt
poliittisten mulk*** armoille ja koko ihmisenä oleminen omana yksilönä on jäänyt jonnekin.
Internet toi murroksen myös suomen poliittiseen johtamiseen ja kansalle valehteleminen
on suoranaisesti vähentynyt, mutta KOVA propagandan leima on jäänyt.

Olen huomannut usein ja varsin usein ja monella se on jo aivoissa. Lehdet ja mediat luovat
koko ajan teille kuvaa jostakin suomalaisesta, vaikka emme todellisuudessa enään niitä
ole ja päivä päivältä tämäkin asia sekoittuu. En tiedä kenen etu se itse asiassa on yksilön
vai jonkin toisen etu luoda tällaista kuvaa ? Luulisin kuitenkin, että näin kutsuminen olisi
silloin ylhäältä päin johdettua ja se vie ihmisiltä oman identtiteetin ja oma minä kuvan.

Suomi ja suomalainen on itse asiassa historian Karjalaisia ja Inkeriläisiä. Tähän
suomalaiseksi kutsumiseen liittyy vahvasti myös hyväksikäytön ääni. Eli moni laitetaan
siten työskentelemään pienellä palkalla ja sinnittelemään perustoimeentulolla.
Niin kuinka vaarallinen onkaan siis Euroopan unioni näille suomalaisiksi kutsujille ?

4

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastaan tähän talous kysymykseen EU:n jäsenyyden eduista.

Euroopan sisämarkkinat ovat hyvin suuret ja niiden vapaa hyödyntäminen on varmasti
      suuri etu. Kuten näitte tänään Nordea ( Eurooppalainen pankkiunioni)

Älkää ajatelko sitä suomea, Te ette ole suomalaisia Euroopan unionissa ja se vain
      häiritsee Teidän yksilöllistä ajattelua, sillä sinä et voi olla mummo ja ukki.
      Tässä tulikin se asia mitä minä tuossa aloituksessa olen Teille kertonut. Siinä on se
      ongelma, miksi Te ette osaa nähdä Euroopan Unionia oikeassa valossa. Unohda se sana suomalainen sellaista ei ole olemassakaan ja sinun ei tarvitse olla yhtään mitään.

Sinun täytyy ajatella, että Euroopan unioni on sinulle mahdollisuus myydä ja ostaa ja
      vaikka vuokrata. Euroopan unioni on ainut mikä pitää toiveita asuntomarkkinoihin ja
      kiinteistöjen ja metsien ja maiden hintaa kiinnostavina. Suomessa ei ole sijoitusvarallisuutta.

Suomen koko kommunistinen talous perustuu tällä hetkellä rakentamiseen ja sen sivu
      vaikutuksiin esim. vaikka konevuokraus. Rakennusmiehet ovat suureksi osin PK-seudulla
      virolaisia, Puolalaisia ja ihan kaiken maalaisia. PK-seudulla rakennetaan kohta
      20 000 asuntoa vuodessa ja suurin osa ostajista on sijoittajia, koska matalat korot
      ovat suosineet asuntorakentamiseen sijoittamista.

Yritän puhua, että koko liiketoiminta ja yrittäminen on tällä hetkellä vääristynyt.
      Syy ? Syy on yksinkertaisesti kommunistinen elinkeinorakenne. Onneksi näen, että
      se on tulossa tiensä päähän, sillä ei Helsinki voi kasvaa miksikään moni miljoona
      kaupungiksi.

Köyhyys ei tule poistumaan suomesta, koska se voi olla poliittisesti tarkoituksen
      mukaista. Euroopan unioni komissio on antanut nootin kohottaa sosiaaliturvaa
      inhinmilliselle tasolle jo sen vuoksi, että kulutus kasvaisi. Olet varmasti huomannut
      monen päivittäistavarakaupan lopettaneen ja moni kulutustavarakauppa on lopettanut.
      Poliittinen luikero sanoo, että netti on tullut ja vienyt asiakkaat. Totta sekin, mutta
      ostovoima on ihan pohjassa ja EU on myös sen havainnut.

Muistakaa, että vika ei ole silloin EU:ssa jos muut EU-maat pärjää hyvin. Tottakai
      jokainen mulkero suojelee palliaan ja haluaa johtamaan ja varastamaan itselleen
      ja silloin se poliittinen peli voi olla mitä vain. Moni maksaa enemmän rahaa paikastaan,
      kuin sieltä virallisesti tienaa ja se tarkoittaa mitä ?

Olen tullut tässä talousasiassa siihen tulokseen, että ei ole mitään muuta ratkaisua, kuin
      Euroopan unionin liittovaltio ja Liittovaltion budjetti, varsinkin suomen kohdalla.

• Katsokaa Nordean kurssiromahdusta !
      Katsokaa, kun se muutti suomeen, niin Ruotsalaiset ja Tanskalaiset myy osakkeita.
      Olen koko ajan ollut oikeassa myös Nokian suhteen, että muutto suomesta tuplaa
      välittömästi Nokian kurssin.

Suomea pidetään maailmalla junttina ja hyvin kehittymättömänä maana. Suomeen ei
      tahdota sijoittaa, koska ei luoteta kommunistiseen hallintoon joka on jäänyt ihmisten
      mieliin aina Kekkosen ja Paasikiven ajoilta. Suomalaiset myös edustavat itseään hyvin
      nahkapäisinä lippu siihen tatuoituna ja näin menettävät kauniimmat naisetkin jopa
      pakolaisille.

Suomessa ei luonnollisestikkaan ole sijoitusvarallisuutta oli jo eurostatin tulkinta
      ja suomi oli silloin varallisuudessa itä-euroopan tasoa ( Helsingin sanomat ).
      Nokiassa kytee tällä hetkellä iso raha jos he irtautuvat suomesta. Huomatkaa ja
      katsokaa, kuinka käy osakekurssin jos tällaista edes puhutaan. Nyt saitte sijoitus
      vinkin myös.

Minä en puhunut mistään vitu*** suomesta, vaan ihan perustietoa taloudellisista
      asioista. Suomessa ihmisillä on maata ja asuntoja ja toivottavasti saavat pidettyä
      liittovaltioon asti jotta saisivat jotain voittoa. Asunnot kyllä romahtaa kuplaan,
      mutta muu maa varallisuus voi kyllä nousta myöhemmin Liittovaltiossa.

• älyäläjätä

Hi, Liittovaltio:

Ilmeisesti EU Loosi vapaa muurari
      Angele Merkelin johdolla rahastaa.

Kreikassa maatalous kukoistaa.
      EU Loosi maksaa tukia sammalta kasvavista kallioista pellot
      ja kymmenkertaistaa vuohilauman määrän ja näin ollen tuet.
      Kreikka tilannut Saksasta sukellusveneitä 2.3 miljardin arvosta.
      Sukellusveneitä ei ole toimitettu mutta Kreikan EU apu
      maksusta on maksettu Saksaan 2.3 miljardia euroa ( 2 300 000 000 )
      josta 300 000 000 Euroa on mennyt lahjuksiin.
      Saksa ei ole kirjoittanut alle kansainvälistä korruption tutkimus sopimusta.

Kyllä sitä apua tarvitaankin siellä etelässä kun nikkari sahaa laudan
      poikki niin se ihailee työnsä saavutusta puoli tuntia viinipullon kanssa.

Hi Suomi: Huimaava on se työn tahti siellä etelä Euroopassa
      joten tuettava niitä on että pysyvät leivässä ja viinissä.

• Mitä Tekemistä sillä on minun tai sinun rahojen kanssa ?
        Minä olen sanonut, että pitää luopua kommunismista ja minulla ei todellakaan
        ole ongelmia sinun lahjuksiesi kanssa, pane Vitt*** mihin huvittaa.

Meillä ei ole ongelmaa jos ei ole kommunismia, onko se niin vaikea ymmärtäää ??
        Vitt***** Tajuatko sä ollenkaan ?
        Liittovaltio kyllä lopettaa tämän järjestelmän mikä nyt on ja se on Vituunnn**Hyvä.
        Ei ole ongelmaa jos et hallitse toisten rahoja ja et kyttää toisten rahoja tai omaisuutta.

On olemassa muitakin tapoja elää, kuin sosialismi ja kommunismi, vai pitääkö se
        vääntää päähän ja se on yksityinen omistus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7504
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2166
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1830
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1221
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1161
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe