Asiakashyvitys

Turhautunutolen

Ostin 1,5kg porsaan kaslerin joka avatessa löyhähti tosi pahalle.
Viimeiseen myyntipäivään oli vielä aikaa 3 päivää.
Otin yhteyttä valmistajaan ja siellä pahoiteltiin tapahtumaa ja lähetettiin asiakashyvityskuponki.
Tuon kaslerin ostohinta oli 9,11€ asiakashyvitys ruhtinaalliset 10€
0,89€ hyvitystä mielipahasta ja siitä että pulletpork jäi tekemättä.

Onko tuollainen hyvitys mielestänne reilu?

Taisipa olla viimeinen kerta kun ostan S alkavan valmistajan elintarvikkeita.

4

279

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osin_samaa_mieltä

Hyvitys oli aivan oikein. Suomalaiseen oikeuskäytäntöön kuuluu, että vahingolla ei voi tienata. Täysi korvaus=vahingon määrä - ei enempää, ei vähempää.

Muistan kyllä ajan, jolloin pienemmät valmistajat lähettivät kotiin korvaustuotteen ja ison laatikollisen "tuotenäytteitä" ikään kuin hyvityksenä. Mutta ne ajat ovat menneet.

Mitä S:llä alkavaan lihanjalostus- je einesfirmaan tulee, siinä olen kanssasi samaa mieltä. Sen tuotteet ovat meillä boikotissa. Laatuongelmat ovat olleet yksi syy.

• Turhautunutolen

Niin no eihän sen hyvityksen olisi tarvinnut olla kuin muutama euro enemmän kuin alkuperäisen tuotteen ostohinta jolloin annatettaisiin signaali että ovat oikeasti pahoillaan.
        Kuluihan mulla aikaa tuon reklamaation tekoon ja takuu varmasti kun lunastan tuon asikashyvityksen niin ei se kassalla kuitenkaan suju ihan tosta noin vain.
        Asiakashyvityskorttikin on sellainen A4 kahtia taitettu pahvinen kortti.
        Ei sitä voi edes lompakkoon tunkea, mietin jo että käytänkö koko korttia vai viskaanko sen paperinkeräykseen.
        Atrian hyvitys jäi 10v sitten käyttämättä, en viitsinyt pelleillä.

• 7474747474

Ei se minunkaan mielestäni riitä, että korvataan pelkästään se rahasumma, minkä tuote on maksanut. Ostajalle koituu asiasta mielipahaa, asia voi tuottaa isonkin vaikeuden, jos on esim,. kaukaa ostoksen tehnyt, siitä lihasta olisi pitänyt tehdä vaikkapa juhla-ateria jne. Mistäs otat siihen hätään uuden lihan kimpaleen ja ehditkö enää tehdäkään sitä, kun vieraat jo saapuvat tms. Myös matkakustannuksia saattaa asiasta koitua asiakkaalle. Hyvitys on mielestäni ollut liian pieni.
      Jos et korttia käytä, anna se vaikka jollekin köyhälle, mutta älä hukkaan heitä.

• Turhautunutolen

Juu ajattelinkin lahjoittaa sen pois mutta kun se on kirjattu minun nimelle joten ei taida muilta onnistua sen lunastus.
        Olen itsekin yrittäjä ja toisinaan joudun takuuseen korjaamaan asioita, ajatus on aina että korvataan pikkuisen ylimääräistä jotta asiakkaalle tulee hyvä mieli.
        Tosin on niitäkin jotka yrittävät hyötyä reklamaatiosta vaatimalla korvausta kaikenlaisilla verukkeilla.
        Ja korvauksissa ei sitten puhutakaan pikkurahoista vaan todella yritetään hyötyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      410
      1811
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      147
      1165
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      67
      1093
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      88
      1091
    5. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      101
      1024
    6. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      152
      885
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      94
      741
    8. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      701
    9. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      50
      689
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      57
      654
    Aihe