Ostin 1,5kg porsaan kaslerin joka avatessa löyhähti tosi pahalle.
Viimeiseen myyntipäivään oli vielä aikaa 3 päivää.
Otin yhteyttä valmistajaan ja siellä pahoiteltiin tapahtumaa ja lähetettiin asiakashyvityskuponki.
Tuon kaslerin ostohinta oli 9,11€ asiakashyvitys ruhtinaalliset 10€
0,89€ hyvitystä mielipahasta ja siitä että pulletpork jäi tekemättä.
Onko tuollainen hyvitys mielestänne reilu?
Taisipa olla viimeinen kerta kun ostan S alkavan valmistajan elintarvikkeita.
Asiakashyvitys
4
203
Vastaukset
- Osin_samaa_mieltä
Hyvitys oli aivan oikein. Suomalaiseen oikeuskäytäntöön kuuluu, että vahingolla ei voi tienata. Täysi korvaus=vahingon määrä - ei enempää, ei vähempää.
Muistan kyllä ajan, jolloin pienemmät valmistajat lähettivät kotiin korvaustuotteen ja ison laatikollisen "tuotenäytteitä" ikään kuin hyvityksenä. Mutta ne ajat ovat menneet.
Mitä S:llä alkavaan lihanjalostus- je einesfirmaan tulee, siinä olen kanssasi samaa mieltä. Sen tuotteet ovat meillä boikotissa. Laatuongelmat ovat olleet yksi syy.- Turhautunutolen
Niin no eihän sen hyvityksen olisi tarvinnut olla kuin muutama euro enemmän kuin alkuperäisen tuotteen ostohinta jolloin annatettaisiin signaali että ovat oikeasti pahoillaan.
Kuluihan mulla aikaa tuon reklamaation tekoon ja takuu varmasti kun lunastan tuon asikashyvityksen niin ei se kassalla kuitenkaan suju ihan tosta noin vain.
Asiakashyvityskorttikin on sellainen A4 kahtia taitettu pahvinen kortti.
Ei sitä voi edes lompakkoon tunkea, mietin jo että käytänkö koko korttia vai viskaanko sen paperinkeräykseen.
Atrian hyvitys jäi 10v sitten käyttämättä, en viitsinyt pelleillä.
- 7474747474
Ei se minunkaan mielestäni riitä, että korvataan pelkästään se rahasumma, minkä tuote on maksanut. Ostajalle koituu asiasta mielipahaa, asia voi tuottaa isonkin vaikeuden, jos on esim,. kaukaa ostoksen tehnyt, siitä lihasta olisi pitänyt tehdä vaikkapa juhla-ateria jne. Mistäs otat siihen hätään uuden lihan kimpaleen ja ehditkö enää tehdäkään sitä, kun vieraat jo saapuvat tms. Myös matkakustannuksia saattaa asiasta koitua asiakkaalle. Hyvitys on mielestäni ollut liian pieni.
Jos et korttia käytä, anna se vaikka jollekin köyhälle, mutta älä hukkaan heitä.- Turhautunutolen
Juu ajattelinkin lahjoittaa sen pois mutta kun se on kirjattu minun nimelle joten ei taida muilta onnistua sen lunastus.
Olen itsekin yrittäjä ja toisinaan joudun takuuseen korjaamaan asioita, ajatus on aina että korvataan pikkuisen ylimääräistä jotta asiakkaalle tulee hyvä mieli.
Tosin on niitäkin jotka yrittävät hyötyä reklamaatiosta vaatimalla korvausta kaikenlaisilla verukkeilla.
Ja korvauksissa ei sitten puhutakaan pikkurahoista vaan todella yritetään hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769