Topakkaa tekstiä...................................DealShitter jyrää............................
"Nyt alkaa siis avautua eri puolilla maailmaa kaupat, joissa voi jo ostaa tuotteita OneCoin-valuutalla. Kauppapaikkoja on vuoden 2016 lopussa n.10 000. Arvio vuodesta 2017 on 50000. Vuonna 2018 arvioidaan kauppapaikkoja olevan yksi miljoona. Kiinassa ostetaan jo autoja OneCoinilla. Voit ehdottaa OneCoin-kauppapaikkaa myös tutulle kauppiallesi."
Woihan wattu.....
Johan on markkinat - DealShit
Röööh
2
100
Vastaukset
Niin, eihän niitä ole kuin reilut kymmenentuhatta, ja tämä on onecoinin itse julkaisemaa tietoa.
Oikeasti niitä ei ole kuin kymmeniä. Onecoin ninittäin generoi itse sinne "diilejä" jotka ovat toistensa kopioita. Oikeasti dealshakeria ei käytä KUKAAN!!
Kauppapaikka, MUAHAHAMUHHAA
MUAHAHAMUAHHHAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Röööh
Loukkaat toisen uskontoa, siis One-uskontoa. Suvakit ja vihreet hermostuvat....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun52918175Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi482183Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3381665Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski2811600Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2671164- 1101133
- 541103
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l181024- 38898
- 67879