noita-akaksi kaupungilla. :( Enkä mielestäni näytä siltä yhtään.
Tänään yksi nuorimies haukkui minua
14
252
Vastaukset
- Ei-mikään-ihme
Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Nuorimies etsi sinussa puumaa itselleen.
Kuvasi kuin kutsuu luokseen: tule ja ota minut kuin variksenpelättimen naisit. - 1eero
Äkkiä vilkaistuna näytät hupimummolta, ihan sutjakalta trullilta.
- kovastinäköinen
ristallipallo ja kaikki :))) kyllä taitaa kohta hupia riittää
Ihan Madonnalta näytät.
Noh, mikset noitunut sitä sammakoksi.
- lennälennä
Hmm...jospa se kainalossasi ollut luuta hämäsi nuorukaista...
- kultianenvanhuus
No jaa, jos sulla on pitkät hiukset ja ikää on, siinä on jo syytä tarpeeksi. Ikääntyneellä naisella Ei saa olla pitkää tukkaa (ettei taas joku ymmärrä väärin, tämä on sarkasmia).
Tiukassa istuvat edelleen Suomessa armon vuonna 2017 normit siitä, minkälainen nainen ulkonäöltään saa olla ja eritoten vanhana. Luulen, että kaupunkipaikassa, kuten Helsingissä, aivan suoraa palautetta ulkonäöstään saa vaikka missä. Jokainenhan on armoitettu vanhaa naista arvostelemaan,. Kun me emme enää ole mitään... Palautetta tulee niin naisilta kuin miehiltä. Ehkä siellä maaseudulla on vielä käytöksessä jotain häpyä.
Tässä ajassa on oltava rohkea eikä hypistellä nuorempien edessä. Ulkonäöt ovat nykyisin niin omituisia ja ihmeellisiä myös lisääntymisikäisten taholla, että vanha nainen saa ihan vapaasti olla sellainen kuin on pitkällä tukalla, lyhyellä tai ilman. Oli jonkun mielestä noidan tai minkä tahansa näköinen. Noidathan muuten saattoivat olla hyvin viettelevänkin näköisiä. Että otetaan asiat positiivisuuden kautta, jos pystytään.- bessie-
No en ole kyllä ikinä saanut kielteistä "aivan suoraa palautetta" ulkonäöstäni kaupungilla (tai muuallakaan), en ainakaan ikääntyneenä. Harvemmin pidän huomiota herättävän pitkää harmaata tukkaani auki, mutta aina silloin tällöin kuitenkin, haluan silläkin tavoin 'toteuttaa itseäni' ja ilmituoda asenteeni. Harva tuntuu kiinnittävän huomiota, toisin oli vielä muutama vuosi sitten kun auki olevat pitkät hiukset vanhemmalla naisella olivat harvinaisempi näky.
Hyvin nuorten naisten, teini-ikäisten ja jopa tyttöjen ulkonäköä sen sijaan olen kuullut arvosteltavan todella törkeästi.
Ilman silmälaseja katsoin profiilikuvassa olevan Meryl Streep (iäkkäänä).
- Aikuinen___
Palomako se siinä? Vai korppis?
Tunnusta!- kuva.akka
Voi olla kumpi vain. Sen verran yläviistosta selfie otettu ettei tarkasti näe.
- KammattavaOnKuvas
Miksi sitten pukeudut ja virittäydyt niidan näköiseksi?
Haluatko pelotella ihmisiä?- MiksiMiksKummas
NOIDAN eli noita-akan näköiseksi!!!!
Siltä näytät!
Miksi ? - Mitä.meinaat
Ihan siistin näköinen, ymmärrä leikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t288195Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357331Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1053630V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!673430Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.6043114- 772918
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳382618- 342504
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321983- 331534