Verohallinnon EMÄMUNAUS

Eipetoksellarajaa

Sisäinen paimenkirje verottajalla...alle 30 000€.n lahjoitukseen ei pidä puuttua vaikka olisi kyseessä ilmianto..(raja 4999€).

Julki tuli tämäkin...Orpo ja verohallinto kieltäytyy kommentoimasta.

Nyt pakon edessä verohallinnon PÄIVI JÄSKE ilmoittaa:
"Kyseessä on salainen ohje, jota on tulkittu täysin väärin. Tämän enempää emme kommentoi, Jäske päättää viestinsä."

Että tällaisissa käsissä ollaan. Ihan helvetin hienoa virallinen-Suomi :(

10

496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeutta_vai

Sekin todettiin että vaan rehelliset maksavat tonkin veron. Paljonko lahjarahaa vaihtaa lompsaa politiikassa ja norsuluutornilaislla

• werwrgwrwr

Sisäinen paimenkirje verottajalla...alle 30 000 € vuodessalahjoitukseen ei pidä puuttua vaikka olisi kyseessä ilmianto..(raja 4 999 € kolmessa vuodessa). Kultamunat saa siis lahjoina antaa ja vastaanottaa 90 000 € ilman pelkoa että verottaja tarttuu kiinni edes ilmiantotilanteessa. Melkoinen ero virallisen 4 999 €/3-vuoden välein ja eliitin sisäpiirin 90 000 €/3-vuoden välein säännöissä. Sama juttu muuten samansuuruisissa perinnöissä. Joku rahaeliitin piiri tämänkin on tilannut korruptiolahjoihin tai jälkipolvensa elatuslahjoihin.

• Sisäpiirijuttu

Verohallinto myöntää asettaneensa lahjaverotuksen ilmiannoille 30 000 euron kynnyksen
        http://www.ksml.fi/kotimaa/Verohallinto-myöntää-asettaneensa-lahjaverotuksen-ilmiannoille-30-000-euron-kynnyksen/1039436

Ekanahan he kielsivät tämän olevan totta ja nyt pitää korjata lausuntoja.
        Tietää mille eturyhmälle tämä on salaa sorvattu. 30 000 euron vuosittainen kynnys on suuri, tarkoittaa kolmen vuoden periodissa 90 000 euron korruptiolahjuksia lahjoina, kun verovapaan lahjan virallinen "karvalakkiväen" raja on vain 4 999 euroa kolmen vuoden välein.

• maassa-

on paljon sisäistä salatoimitaa joka asiassa kaikkialla. suomi mätänee sisältä joka pvä,näin on totuus.

• Kiertäkääveroja

Salainen määräys jota on tulkittu väärin...emme kommentoi enempää...no haistakaa vittuanne sitten.

• tytryu

Häpeä noille rikollisille. Mälläävät meidän rahoillamme. Miten oikein ajauduimmekaan tähän orjuuteen?

• PesrskulesSaakutirallas

Minäkin tein emämunauksen kun ilmoitin viime vuonna saamani vähän yli 20 000 euron lahjan verottajalle ja maksoin siitä verot.

• Eianut

Sisäpiirin ohje hyvätuloisille.

• LahjontaaKorruptiota24

Tämähän on pissapää ORPO-URPON ohje rikollisten lahjusten "VIRALLISTA" salaamista varten.
      Kaikessa kähminnässä ja koplauksessa liikkuu sairaat lahjukset, joita tuo Orpo Piru suosii ja salaa ja näin jopa yllyttää jakamaan.

.
      .................Julki tuli tämäkin...Orpo ja verohallinto kieltäytyy kommentoimasta.
      Nyt pakon edessä verohallinnon PÄIVI JÄSKE ilmoittaa:
      "Kyseessä on salainen ohje, jota on tulkittu täysin väärin. Tämän enempää emme kommentoi, Jäske päättää viestinsä."

• Failland

Ihan linjassa on kaikkien muidenkin valtion instanssien sekoilun kanssa, hallituksesta alkaen. Kaikki suomessa päin persettä.

Viimeinen tumppaa röökit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3722
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3114
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      96
      2702
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2410
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2378
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2337
    7. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      125
      2315
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2264
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2203
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe