Näin Jeesus sanoi:

Jeesukseenluottava

"Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

69

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesukseenluottava

      Jeesuksen sanat on syytä ottaa kaikella vakavuudella.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • Kirjakääröt

      Mark.16:16 Biblia (1776). Joka uskoo ja kastetaan, se tulee autuaaksi, mutta joka ei usko se kadotetaan.

    • ei-lahkoihin

      Jeesus ei sanonut noin, kuten aloittaja virheellisesti kirjoittaa.

      Jeesus ilmestyy lähimmilleen
      9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

      • JeesusonKuningas

        Puhut kuten Saatana aikoinaan:"Onko Jumala todella sanonut?"


      • ei-lahkoihin

        Kyllä tuo on suora lainaus Raamatusta. Mark.16:9 kohdalta.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]


      • JeesusonKuningas
        ei-lahkoihin kirjoitti:

        Kyllä tuo on suora lainaus Raamatusta. Mark.16:9 kohdalta.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]

        Ihmiset kyllä hyvin mielellään vesittävät Jeesuksen sanoja. Saatana on kaiken sellaisen vehkeilyn takana. Jos luet Apostolien tekoja, niin huomaat, kuinka apostolit tekivät täsmälleen, kuten Jeesus oli heitä käskenytkin. On turvallista noudattaa hyvän Jumalan Sanaa.
        Hiekalle rakentaa sellainen ihminen, joka ei tee Sanan mukaan.


      • JeesusonKuningas kirjoitti:

        Ihmiset kyllä hyvin mielellään vesittävät Jeesuksen sanoja. Saatana on kaiken sellaisen vehkeilyn takana. Jos luet Apostolien tekoja, niin huomaat, kuinka apostolit tekivät täsmälleen, kuten Jeesus oli heitä käskenytkin. On turvallista noudattaa hyvän Jumalan Sanaa.
        Hiekalle rakentaa sellainen ihminen, joka ei tee Sanan mukaan.

        Kiitos kun minut, Ukko-ylijumalan maan päälle asettamaa jeesusta kuninkaaksi mainitset.

        Huomauttaisin, että olen lakkauttanut kristinuskonharhan sekä julistanut raamatun molemmat osat epäjumalan sanaksi ja siten katteettomiksi. Edelleen saatana on jumalan tavoin vain mielikuvituksen tulosta.

        Heretkää vaahtoamasta olemattomista, syökää, juokaa ja naikaa, mutta muistakaa käyttää kumia.


      • he.mä
        he-ma kirjoitti:

        Kiitos kun minut, Ukko-ylijumalan maan päälle asettamaa jeesusta kuninkaaksi mainitset.

        Huomauttaisin, että olen lakkauttanut kristinuskonharhan sekä julistanut raamatun molemmat osat epäjumalan sanaksi ja siten katteettomiksi. Edelleen saatana on jumalan tavoin vain mielikuvituksen tulosta.

        Heretkää vaahtoamasta olemattomista, syökää, juokaa ja naikaa, mutta muistakaa käyttää kumia.

        Oisit voinunna aikanaan itte jäädä sinne kumiin. Tais lorahtaa isältäs kusta sekkaan sua tehessä.


    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

      • AamenkiitosJeesus

        silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.


      • Anonyymi

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

    • AamenkiitosJeesus

      Muista, Herra, laupiuttas ja hyvyyttäs, joka maailman alusta on ollut.

      • AamenkiitosJeesus

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen.

        Aamen


    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

      • Anonyymi

        ”Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.”


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • kusetuskos

      Aivan ja herää kysymys miksi kaupoissa ei myydä tätä viiniä jonka se...................

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis murehtiko huomisesta päivästä, sillä huominen päivä pitää murheen itsestään. Riittää kullekin päivälle oma vaivansa."

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys- ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta hän sanoi heille: "Älkää peljästykö; te etsitte Jeesusta, Nasaretilaista, joka oli ristiinnaulittu. Hän on noussut ylös; ei hän ole täällä. Katso, tässä on paikka, johon he hänet panivat.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän on myös vahvistava teitä loppuun asti, niin että te olette nuhteettomat meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen päivänä.

      • Anonyymi

        Aamen! Jeesus on uskollinen!


    • AamenkiitosJeesus

      Parempi on luottaa Herraan, kuin turvata ihmisiin.

      • jooeijeesusta

        Parempi tirvasta herraa ja luottaa ihmisiin


      • Väkevä.heikko
        jooeijeesusta kirjoitti:

        Parempi tirvasta herraa ja luottaa ihmisiin

        Milläs siimoilla luulet tirvasevas onkimatonen?


    • Nyt.aukenee
      • Jeesus.uskovainen

        Niin. Eipä kirkko pelasta, vaan Jeesus Kristus!


    • jooeijeesusta

      Mitä sanoi Väinämöinen tai Sinuhe Egyptiläinen?
      Perin vittumainen jumala teillä, ei jatkoon.

      • Kiusaajat.pois

        Vittumainen olet itse ateistikiusaaja. Ei jatkoon.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

      • AamenkiitosJeesus

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."


      • Anonyymi

        Suloinen näkymä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suloinen näkymä!

        Aamen!


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän tuomitsee pakanakansojen kesken, säätää oikeutta monille kansoille. Niin he takovat miekkansa vantaiksi ja keihäänsä vesureiksi; kansa ei nosta miekkaa kansaa vastaan, eivätkä he enää opettele sotimaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka rikkauteensa luottaa, se kukistuu, mutta vanhurskaat viheriöitsevät niinkuin lehvä.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan.

    • Lutherin katekismuksesta nuo sanat löytyvät myös. Aina kun tulee uskonpuhdistaja niin näyttää siltä kuin hän vahvistaisi vanhoja oppeja sekä myös tuon opin helvetistä. Jehovan todistajat eivät väitteen mukaan usko helvetin kidutukseen, mutta kylläkin Gehennaan.

      Uskonpuhdistajia tulee 100, 300, 500 vuoden välein ainakin, mutta voi olla eräänlaista pientä jopa vain 10 vuoden välein. Luulen, että tuon 10 vuoden välein on ehkä eräänlaisten kollektiivien eli esim. kirkolliskokousten tai hallitusten tehtävä.

      Rapautuu usko ja oppi , mutta pitää olla erityisen tarkka silloin kun tulee USKONPUHDISTAJA.
      Jotkut heistä tuovat myös uudistuksia mukanaan.

      Nyt 2020 odotetaan 100 vuotista Islamin Mujaddid uudistajaa ja vuonna 2100 Suurta Hindu - kristillistä Kultuurivallankumousta Lutherin ja Ranskan VAllankumouksen tyyliin.

    • AamenkiitosJeesus

      silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja se on oleva häväistys ja herjaus, varoitus ja peljätys pakanain seassa, jotka ympärilläsi ovat, kun minä teen sinussa tuomiot vihassa ja kiivaudessa ja kiivailla rangaistuksilla - minä, Herra, olen puhunut -

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.
      Aamen!

      • Tuomiottulevat

        Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.


      • Anonyymi
        Tuomiottulevat kirjoitti:

        Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.

        Jotkut ihmiset eivät ikinä tee parannusta.


    • adevarat

      "Meistä ei kukaan ole vielä nähnyt millaista on kuoleman toisella puolella. Siksi olisi luonnollista antaa sanojen säilyttää niiden merkitys silloinkin, kun puhumme tulevista tapahtumista. Jos Raamattu sanoo, että jumalattomat joutuvat tuhoon, miksi muuttaisimme sen merkityksen? Jos samaa sanaa käytetään Mark.14:4 "millaista voiteen HAASKAUSTA", ja myös Fil.3:19 "heidän loppunsa on KADOTUS", niin silloinhan ilmaisuilla täytyy olla sama merkitys. Kummassakin käytetään sanaa APOLEIA. Vastaavaa teonsanaa käytetään viinileileistä, jotka menevät piloille (Luuk.5:37).

      Kun nyt tarkastelemme niitä kohtia, joissa sana "APOLEIA" mainitaan, niin näemme, että kääntäjä poikkeaa alkuperäisestä merkityksestä käyttäessään sanaa KADOTUS, aivan kuin se olisi paikannimi. Kadotus tarkoittaa tuhoa ja katoamista. Eivät viinileilitkään joudu kadotukseen, vaan tuhoon!
      Matt.7:13 monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie KADOTUKSEEN (tuhoon, katoamiseen)
      Matt.26:8 he sanoivat paheksuen: "Millaista HAASKAUSTA!"
      Mark.14:4 millaista voiteen HAASKAUSTA
      Joh.17:12 jonka täytyi joutua KADOTUKSEEN (oikeastaan: TUHON POIKA)
      Apt.8:20 KADOTUKSEEN joudut rahoinesi (tuhoon)
      Room.9:22 vihan astioita, jotka on määrätty TUHOTTAVIKSI
      Fil.1:28 heitä odottaa KADOTUS (tuho) mutta teitä pelastus
      Fil.3:19 heidän loppunsa on KADOTUS (tuho)
      2.Tess.2:3 laittomuus ihmishahmossa, KADOTUKSEN ihminen (vertaa jaetta 8: "jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella")
      1.Tim.6:9 jotka syöksevät ihmiset tuhoon ja PERIKATOON
      Hebr.10:39 emme ole niitä, jotka luopuvat ja JOUTUVAT TUHOON
      2.Piet.2:1 he salakuljettavat teidän keskuuteenne TUHOISIA harhaoppeja (alkuteksti: tuhon harhaoppeja)... Pian he kuitenkin saattavat itsensä TUHOON
      2.Piet.2:3 heidän TUHONSA odottaa heitä
      2.Piet.3:7 niitä säilytetään sitä päivää varten, jona tulee tuomio ja jumalattomat TUHOTAAN (jumalattomien tuomion ja tuhon päivään)
      2.Piet.3:16 haihattelevat ihmiset omaksi TUHOKSEEN vääristelevät niinkuin muitakin kirjoituksia
      Ilm.17:8 lopulta se joutuu TUHON omaksi
      Ilm.17:11 se joutuu TUHON omaksi"

      Lainaus nettisivulta
      http://siintoensio.wixsite.com/minsida-2

    • InhottavaTotuus

      Tuo lauseesi liittyy Raamatussa olevaan Saatanan kastekäskyyn:


      1. Kaikkivaltiaan Jumalan ja hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen kastekäsky:

      Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

      Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."

      "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

      Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

      Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"
      Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.
      Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."


      2. Tämän maailman jumalan, Saatanan, ja hänen Antikristus poikansa kastekäsky:
      Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.

      Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

      Ja niitä, jotka uskovat, seuraavat nämä tunnusmerkit: Minun nimissäni he ajavat pois pahoja henkiä. He puhuvat vierailla kielillä.

      He tarttuvat käsin käärmeisiin, ja vaikka he juovat tappavaa myrkkyä, se ei vahingoita heitä. He panevat kätensä sairaiden päälle, ja nämä paranevat."


      Tämän on joku alkuseurakunnan totuuden hylännyt ihminen onnistunut lisäämään Markuksen evankeliumin loppuun. Sillä alkuperäisen Markuksen evankeliumin 16. luku päättyy jakeeseen 8:

      "Ulos tultuaan naiset pakenivat haudalta järkytyksestä vapisten. He eivät kertoneet kenellekään mitään, sillä he pelkäsivät."

      Ei tosin ole mahdotonta sekään, että Paavali itse, tai joku hänen seuraajansa olisi onnistunut tämän Markuksen evankeliumin loppuun lisäämään.

      Sitä puoltavat myös Paavalin nuotiosta nostama käärme, kielillä puhuminen, pahojen henkien pois ajaminen ja hänen rättisulkeisensa.

    • Jeesukseenluottava

      Aamen! Jeesuksen lupaukseen saa luottaa!

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • niinkuinsanotaan

      Aloitteesta voi saada sellaisen käsityksen, että on paikka jossakin nimeltä kadotus.

      Kuitenkin alkuteksti ei mainitse tuomion laatua vaan sanoo että se joka ei usko, tuomitaan.

      Tuomio tulee tuomiopäivänä.
      Malakia 4:1 (3:19) Sillä katso: se päivä on tuleva,joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat
      ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      2 (20) Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat 3 (21) ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.

    • ja_Jeesus_muuten_tiesi

      Näin Jeesus sanoi:

      Parempi huoran suussa kuin fariseuksen perseessä.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

      • Anonyymi

        Ja väärässä oli nuokin huutelijat. Ois pitänneet viksummat pienempää ääntä. Ei sillä, karitsankare on hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja väärässä oli nuokin huutelijat. Ois pitänneet viksummat pienempää ääntä. Ei sillä, karitsankare on hyvää.

        Karitsankare on suussasulavan mureaa ja miedon makuista lihaa, joka maistuu usein myös niille, jotka vierastavat lampaanlihaa. Yrtti-sinappikuorrutus antaa kareelle mukavan rapean pinnan ja hyvän maun. Tarjoa karitsankaretta juhla-aterian pääruokana.
        Nautitaan runsaan punaviinin kera, punkun nauttimista voi jatkaa myös aterian jälkeen


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jokainen anova saa, ja etsivä löytää, ja kolkuttavalle avataan.

    • Anonyymi

      Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Se on Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka Jumala on lähettänyt."

    • Anonyymi

      Samapa tuo mitä se höpötteli, soppalautasen edestä.

      • Anonyymi

        Liekö sekään mies, eläissään rehellistä työpäivää tehnyt?


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe