Nyt kun Speden elämästä on ilmestynyt kirja, ja siinä kerrotaan syy mihin Spede kuoli, joka toki on jo ennenkin ollut tiedossa, eli tupakointi. Mutta ei Spede ole suinkaan ainoa tupakkaan kuollut julkkis.
Kun katsoo vanhoja kotimaisia leffoja, niin Tauno Palo poltti niissä kuin korsteeni. Oli jo monta vuotta ennen kuoleemaansa todella huonossa kunnossa ja kuoli kurkunpään syöpään mikä aiheutui tupakasta.
Topi Sorsakoski, Jussi Jurkka, Åke Lindman, ovat myös kuolleet tupakkaan. Vesku Loiri polttaa edelleen vaikka on diabetes, ja korkea verenpaine. Samoin polttaa Hannele Lauri.
Outi Mäenpää on oikea ketjupolttaja. Joka ainoassa roolissa polttaa urakalla tupakkaa.
Tupakkaan kuolleita julkkiksia
17
1438
Vastaukset
- pakkolopetus
Ainakin Jörn Donner meinasi kuolla tupakointiin.
- Kvaakkvaak
Riki Sorsa
- 4askiapv
Ville Valo.
- eikannata
Kari Tapio
- Kuollaankaikki
Kekkonen
Mitä sitten? Antaa röökin riemukkaasti röyhytä!
- Akihönöfani
Onx ville valo delannu? röökaminen on iha turhaa. ostakaa kossuu, se futaa. vittu kun röökaavat gimmat haisee pahalle, ei tee mieli nussia kun haisee.
- Anonyymi
Miataa vetää pikkusipin halonhakkuun jälkeen, ku se on urheilija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miataa vetää pikkusipin halonhakkuun jälkeen, ku se on urheilija
Jokainen meistä kuolee kuitenkin ja sama miten kuolee ja mihin sairauteen 🖤.
- Anonyymi
Naapurin ajalta on fyrkat loppu. Nyt ilahduttaa naapureita vironvenäläisellä paskaröökillä. Haju on hirveä ja nikotiini+muut myrkyt tapissa..toiset vasn haluaa tehdä tupakalla itsarin...
- Anonyymi
Vetääkös sale vielä vituiks vai partneria?
- Anonyymi
Halla-aho ja monta muuta persua.
- Anonyymi
Ei polta vesku enää !
- Anonyymi
Hyvä jos pysty lopettaan.
- Anonyymi
Riku Sorsa
- Anonyymi
Olen polttanut 78 vuotta ja edelleen täällä. kavereita ei ole enään hengissä, niitäkään jotka eivät polttaneet.
- Anonyymi
Sherlock Holmes
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349