Mitäs miestä olette asiasta. Minua kyllä vähän ihmetyttää varsikin herätys liikkeiden innokas suhtautuminen vaikkapa kirjallisuuteen, jossa henkilö on irtautunut omasta ruumiistaan ja vieraillut Taivaassa tai kadotuksessa.
Kuten vaikkapa kirja 90 minuuttia taivaassa.
http://www.kuvajasana.fi/tuotteet?selProduct=107&selGroup=75
Ainakin minun helluntai sukulaiseni tämän tapaisia kirjoja kovasti kehuvat ja pitävät oikeina.
Eikös ruumiista irtautuminen ole okkultiikkaa ja siitä on varoitettu. Ruumiista irtautuminen on mahdollista, mutta sitä ei uskovan missään tapauksessa saa mennä yrittämään.
Toiseksi, näissä kirjoissa on mainittu, että henkilö on nähnyt Taivaassa ja kärsiviä ihmisiä kadotuksessa.
Eikö se niin ole, että vasta viimeisellä tuomiolla määrätään meneekö ihminen Taivaaseen vai kadotukseen. Silloinhan Taivas ja kadotus ovat vielä tyhjiä.
Ei ainakaan luterilaisessa seurakunnassa kyseisiä kirjoja juurikaan mainosteta, jos kirjoja kaupataan, eikä taida kuulua luterilaisen seurakunnan kirjavan myyntivalikoimiinkaan, mutta herätys liikkeiden kirjakaupoissa on kyllä myytävänä.
Ruumiista irtautuminen
PysyRuumiissasi
1
118
Vastaukset
En lue kristillisiä kirjoja oikeastaan koskaan, turvallisinta on lukea vain Raamattua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329