Auto Peugeot 3008 BlueHDI 1600 dieseli automaatilla ja vuosimallia 2014, ajettu 74400. Ongelma, Peugeotin mielestä ominaisuus tietenkin, on seuraavanlainen. Ajettaessa vakionopeudensäätö päällä ja nopeutta esim. 115 paikkeilla. Suoralla tiellä vauhti pysyy annetussa nopeudessa ja vielä ylämäessä auto kiihdyttää niinkuin kuuluu ja pitää edelleen nätisti sille annetun nopeuden. Alamäkeen tultaessa sitten vaihdelaatikko päättäkin yhtäkkiäà vaihtaa kutoselta suoraan nelosvaihteelle, aivan normaalia moottorijarrutusta maahatuoja ilmoittaa. Hetken aikaa moottori huutaa kuin heikkopää jonka jälkeen, noin 15 sekunttia, laatikko vaihtaa taas takas kutos vaihteelle. Epämiellyttävä fiilis kun yhtäkkiä kierrokset nousee punaiselle alueelle. Olenko yksin tämän ongelman kanssa vai onko jollakin muullakin samanlainen ongelma (ominaisuus) autossaan? Kertoilkaa!
3008 -2014 automaatti laatikon kättäytyminen
Automatique
3
98
Vastaukset
- eluktroniikkaa
Ominaisuudeksi jääpi, jos ei autos ole ajonvakautusjärjestelmää!
- P607
En pysty tuohon vastaamaan kun on ittellä vain vanhempi 4-lovinen ZF-tomaatti.
Oletko koettanut selvittää asiaa tuolla Peugeot-foorumilla? Siellä saattaa olla vertaiskokemuksia.
Onkohan laatikossa viimeisin softa-päivitys?
Toivotaan, että homma selviää, voi olla pienikin juttu vaan. - NoProblemos
Ei ole tuollaista ongelmaa. Ei tosin ole Ranskalaista autoakaan.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774612- 1801877
- 1241580
- 1231110
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161031- 351026
- 78933
- 52876
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78862- 4818