Eikä sille voi kukaan mitään. Koko maailma on todisteena Jumalan luomistyöstä.
Maailma on luotu
52
444
Vastaukset
- bnmbnmbmn
Eihän maaailmaa edes olisi jos Jumala ei olisi luonut sitä.
- jsdhfjgkhsgkfg
Ei olisi mitään ilman Jumalan luomsityötä.
- allahu_akbar_
Jumala on suuri!
- Juska_Pamala
Jos jumala on luonut maailman niin se on tehnyt surkeaa duunia. Heittää varmaan vitutuksissaan koko maailmankaikkeuden roskiin ennen kuin saatte taivaspaikan.
Heti kirkkoon rukoilemaan, ettei näin käy. - kfdjkdfghkgh
Juska_Pamala kirjoitti:
Jos jumala on luonut maailman niin se on tehnyt surkeaa duunia. Heittää varmaan vitutuksissaan koko maailmankaikkeuden roskiin ennen kuin saatte taivaspaikan.
Heti kirkkoon rukoilemaan, ettei näin käy."Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole."
Jumala hävittää tämän saastuneen maan ja luo uuden.
- msfmsfd
Onko jumala noussut sulla vähän hattuun?
- kdfjkdfgkdhk
Mitä niistä omista jumalistasi tarkoitat, minä kun en tunne niitä?
- AtteE.Wokki
Hyvä on. Me ateistievokit antaudumme. Jumala on olemassa ja maailmankaikkeus on Jumalan luoma. Voitko nyt lopettaa jankuttamisesi?
- kdfjkdfgkdhk
Maailma on luotu, Jumala loi sen.
- kdfjkdfgkdhk
Jumalan luomistyön havaitseminen on niin helppoa että vain typerykset kieltävät sen.
- bnmbnmbmn
Evoluutiosta ei löydy todisteita mutta Jumalan luomistyöstä löytyy.
- dfghgfhgfhfh
Maailman luomisesta on maailma todisteena.
- kfdjkdfghkgh
Myös elämä on luotu.
- dfghgfhgfhfh
Jumalan luomistyö todistettin jo luomisviikolla.
- bnbnmbnm
Kaiki eivät pidä siitä.
- bnmbnmbmn
Vain typerät kieltävät Jumalan luomistyön joka on todistettu.
- bnmbnmbmn
Jumalan luomistyö on todistettu.
Suorastaan mykistyn todisteidemme murskaavan painon alla. Sanon, että Jumala on luonut maailman, koska maailma on olemassa -> Jumala on luonut maailman. M.O.T.
- kdfjkdfgkdhk
Te uskotte että maailma on itsestään syntynyt tai että se on aina ollut olemassa vain sen takia koska maailma on olemassa.
- buhahahahaaa
kdfjkdfgkdhk kirjoitti:
Te uskotte että maailma on itsestään syntynyt tai että se on aina ollut olemassa vain sen takia koska maailma on olemassa.
itse uskot siihen että jumalasi on aina ollut olemassa vain se takia koska se on olemassa.
- kdfjkdfgkdhk
buhahahahaaa kirjoitti:
itse uskot siihen että jumalasi on aina ollut olemassa vain se takia koska se on olemassa.
Mikä on 'jumalasi'? Onko se värilasia?
- kfdjkdfghkgh
Elämä on todisteena Jumalan luomistyöstä.
kfdjkdfghkgh kirjoitti:
Elämä on todisteena Jumalan luomistyöstä.
Millä tavalla juuri Jumala on siitä todisteena?
- NoMitenOn
Uskonkiimaiset kretuliinit ovat taas unohtaneet viesteistään sen tärkeimmän osan pois joten tässä samat tekstit oikeassa muodossa jotta niiden asiasisältökin tulee esitettyä oikein.
maamat 9.9.2017 13:29: Uskon että sille ei voi kukaan mitään. Uskon että koko maailma on todisteena Jumalan luomistyöstä.
bnmbnmbmn 9.9.2017 13:45: Uskon että eihän maailmaa edes olisi jos Jumala ei olisi luonut sitä.
kdfjkdfgkdhk 9.9.2017 15:03: Uskon että Jumalan luomistyön havaitseminen on niin helppoa että vain typerykset kieltävät sen.
dfghgfhgfhfh 9.9.2017 15:21: Uskon että maailman luomisesta on maailma todisteena.
kfdjkdfghkgh 9.9.2017 16:21: Uskon että myös elämä on luotu.
dfghgfhgfhfh 9.9.2017 16:38: Uskon että Jumalan luomistyö todistettin jo luomisviikolla.
bnmbnmbmn 9.9.2017 23:30: Uskon että vain typerät kieltävät Jumalan luomistyön joka on todistettu.
bnmbnmbmn 10.9.2017 9:07: Uskon että Jumalan luomistyö on todistettu.
kdfjkdfgkdhk 10.9.2017 11:30: Uskottelen itselleni että te uskotte maailman syntyneen itsestään tai että se on aina ollut olemassa vain sen takia koska maailma on olemassa.
Ilmeisesti kretuliinit häpeävät uskoaan niin kovin että unohtavat aina mainita väitteidensä yhteydessä että kyseessä on heidän uskonsa.- uskotus
Evokki: Uskottelen itselleni ja muille että evoluutio on totta vaikkei ole.
- ksdjhkshfg
Jumalan luomasta maailmasta on paljon todisteita.
- bnmbnmbmn
Luotu maailma on todiste Jumalan luomistyöstä.
- bnmbnmbmn
Siitä on todisteet että maailma on luotu.
- kfdjkdfghkgh
bnmbnmbmn kirjoitti:
Siitä on todisteet että maailma on luotu.
Aivan kammottavan paljon todisteita, evokin mielestä liian paljon.
kfdjkdfghkgh kirjoitti:
Aivan kammottavan paljon todisteita, evokin mielestä liian paljon.
Eikö kreat pysty enään parempaan kuin heittämään tyhjiä onlinereita...?
- kdfjkdfgkdhk
Ei.luotu kirjoitti:
Eikö kreat pysty enään parempaan kuin heittämään tyhjiä onlinereita...?
Maailmasta puuttuu evoluution todisteet mutta Jumalan luomistyön todisteita on kaikkialla.
kdfjkdfgkdhk kirjoitti:
Maailmasta puuttuu evoluution todisteet mutta Jumalan luomistyön todisteita on kaikkialla.
Eli ei pysty. Niin missäs ne todisteet taaskin olikaan...?
Ja miten luonto muka todistaa että juuri sinun jumalasi on luonut maailman?- dfghgfhgfhfh
Ei.luotu kirjoitti:
Eli ei pysty. Niin missäs ne todisteet taaskin olikaan...?
Ja miten luonto muka todistaa että juuri sinun jumalasi on luonut maailman?Koko maailma on todiste Jumalan luomistyöstä.
- oipoi
Evoluutiokin tekee välillä virheitä. Uskovaiset ovat esimerkki siitä
- dfghgfhgfhfh
Evoluutio ei tee mitään koska sitä ei tapahdu.
- frgd
Evoluutio ei tee yhtään mitään.
On todella suurta olla uskossa. Mikään asia maailmassa ei vedä vertoja uskossa olemiselle. Tiedän, että minulla on aina Hän, johon voin turvata kaikissa tilanteissa ja jolle voin kertoa kaikki ongelmani ja jolle saan heittää kaikki huoleni. Minun ei tarvitse pelätä mitään. Minun ei tarvitse välittää mitä ihmiset sanovat, vaikka he solvaisivat kuinka paljon tahansa. Tiedän, että olen aina voittajan puolella tapahtui, mitä tapahtui.
Jumalattomilla ihmisillä ei ole ketään johon turvata. Heidän maailmankatsomuksensa on heidän itse itselleen laatimia. Niillä ei ole kuoleman hetkellä mitään arvoa. Ne eivät pelasta ketään. Ne ovat samanarvoisia kuin puusta tai kivestä veistetyt elottomat "jumalat", jotka eivät voi mitään tehdä ja jotka eivät mitään tiedä.
"Ei ihminen kestä jumalattomuuden varassa, mutta vanhurskasten juuri on horjumaton." (Snl.12:3)- räyhräyh
"Minun ei tarvitse pelätä mitään"
Älä paskahousu valehtele. Pelkääthän sinä. Helvettiä pelkäät niin, että siinä pelossa taistelet tosiasioita vastaan. Sinä paskahousu olet tunnustanutkin sen, että sinulle tärkeintä on helvetin välttely. - moumaumiu
räyhräyh kirjoitti:
"Minun ei tarvitse pelätä mitään"
Älä paskahousu valehtele. Pelkääthän sinä. Helvettiä pelkäät niin, että siinä pelossa taistelet tosiasioita vastaan. Sinä paskahousu olet tunnustanutkin sen, että sinulle tärkeintä on helvetin välttely.Menikö sinulta hermot, ei meni vai.
- 43234234
"Jumalattomilla ihmisillä ei ole ketään johon turvata. "
Sinun mukaan olen jumalaton mutta minulla on ihan oikeita ihmisiä joihin turvata. Minulla on esimerkiksi vaimo jonka kanssa yhdessä taivallamme ja selviämme kaikesta. Huolestuttavaa on se jos ihminen nojautuu näkymättömiin olioihin eikä turvaudu eläviin fyysisesti nähtäviin ihmisiin. - bnmbnmbmn
43234234 kirjoitti:
Sinun mukaan olen jumalaton mutta minulla on ihan oikeita ihmisiä joihin turvata. Minulla on esimerkiksi vaimo jonka kanssa yhdessä taivallamme ja selviämme kaikesta. Huolestuttavaa on se jos ihminen nojautuu näkymättömiin olioihin eikä turvaudu eläviin fyysisesti nähtäviin ihmisiin.Luonnonvalinta on näkymätön.
- kdfjkdfgkdhk
43234234 kirjoitti:
Sinun mukaan olen jumalaton mutta minulla on ihan oikeita ihmisiä joihin turvata. Minulla on esimerkiksi vaimo jonka kanssa yhdessä taivallamme ja selviämme kaikesta. Huolestuttavaa on se jos ihminen nojautuu näkymättömiin olioihin eikä turvaudu eläviin fyysisesti nähtäviin ihmisiin."Huolestuttavaa on se jos ihminen nojautuu näkymättömiin olioihin eikä turvaudu eläviin fyysisesti nähtäviin ihmisiin."
Evokki turvautuu näkymättömään luonnonvalinta-epäjumalaan.
- Ihmiseksi.luotu
En ymmärrä, miksi siitä on saatu tällainen haloo aikaan! Totta kai maailma on Jumalan luomistyön tulos.
On vain ymmärrettävä, että Jumala ei ole sama kuin Taika-Jim, joka käden heilautuksella tekee ihmeitä.
Maailma on Hänen harjoituskenttänsä. Erilaisten kokeilujen jälkeen vuosimiljoonien aikana ollaan nyt tässä pisteessä ja kehitys jatkuu.
Ei pidä yksinkertaistaa asioita. Ihmisen pitää uskoa ja ymmärtää luomistyön vaiheet. Ihmisen pitää käsittää, että työ ei ole vieläkään lopussa. Vai haluatko todella ajatella, että ihminen tällaisenaan on Jumalan kuva, kun tekee kaikkea sitä pahaa, mitä ympärilläsi näet?
Ihminen on yhä petoeläin, sillä käytöksemme muuttuu het, kun meitä uhataan. Sivistys ja hyvä käytös ovat pintaa vain, ääritilanteissa peto tunkeutuu esiin ja teemme mitä kauhistuttavampia asioita ja omalle lajitoverillemme, jopa omille lapsillemme. Siihen harvat eläimet pystyvät.
Pahinta on, että vedotaan uskontoon ja aitoon uskoon. Raakalaiset uskottelevat olevansa oikean uskon lähettiläitä.
Ja tämä asenne on kaikissa yhteisöissä. Sen ei tarvitse puhjeta väkivaltaisuuteen, se voi olla pinnan alla ja tulla esiin alistamisena ja hyväksikäyttönä ja manipulointina.
Se on myös lähipiirissämme.- jsdhfjgkhsgkfg
"...kehitys jatkuu..." Maailma ja ihminen rappeutuu, ei kehity.
"...Ihminen on yhä petoeläin..." Ihminen ei ole eläin.
"...Pahinta on, että vedotaan uskontoon..." Evoluutioteoria on ateistinen uskonto. - dfghgfhgfhfh
Evokit luulee ihmistä eläimeksi.
- jsdhfjgkhsgkfg
Evoluutiosta ei ole mitään todisteita mutta Jumalan luoma maailma on todiste suunnittelusta ja luomisesta.
- vncjcjnv
Mitä jos maapallo yhtäkkiä tuhoutuisi olisiko silloin jumalaa olemassa koska maailmaa ei ole todisteena enää
- kdfjkdfgkdhk
Se on kylläkin Jumala eikä jumala. Opettele ensin kirjoittamaan.
- bnmbnmbmn
Maailma on luotu eikä sitä epäile muut kuin harhauskoiset.
- ksdjhkshfg
Maailmassa on kaikkein eniten todisteita Jumalan luomistyöstä. Evoluution todisteet puuttuu kokonaan.
- jsdhfjgkhsgkfg
Jumalan luomistyötä vastaan on turha väitellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851809
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee131644- 931568
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931286Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31086Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol158939- 64896
- 76860
- 52837
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123818