vaimoni on seksityöläinen

hhhhuuuu

vaimoni on seksityöläinen ja ulkomaalaistaustainen olen tiennyt suhteen alusta alkaen hänen olevan huora , en ole vaatinut sitä lopettamaan kun rahat on tarpeeseen . En ajattele sitä paljon mutta joskus kun hänellä on ollut monta asiakasta päivässä ja väsyneenä kotona huonolla tuulella myös hankala asiakas voi johtaa huonoon tuuleen .Tietysti kun on paljon asiakkaita päiväs niin ei jaksa minulle enää pillua antaa , En ole mustis mutta kuin asiakas tulee vastaan alkaa juttelee ja tilaamaan aikaa siitä en pidä . Voitte kysyä jos tälläinen suhde tuo jotain mieleen

28

2366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hienoa että avauduit. Kysyn ensimmäiseksi tietääkö sukulaiset ja kaverisi vaimosi ammatin?
      -
      Voit vastata täällä tai yksityisviestillä. Jos napautat käyttäjätunnustani niin näet sähköpostiosoitteeni.

      • hhhhuuuu

        vastaus jormalaisen kysymykseen jotkut sukulaiset tietää luulen että toiset epäilee mutta ei asiasta puhuta olen ajatellu kun jotkut parit hakee kolmatta pyörää melko sama juttu eivät silti saa siitä maksua


      • Kiitos vastauksesta.
        Onko teillä vaimosi kanssa mitään sopimusta hyväksyykö hän asiakkaaksi sinun sukulaisia tai kavereita?


    • Hhhhuuuuu

      Kaverit tietää että Vaimoni on huora ovat usein vierailulla firtailee Jotkut kaverit on maksanut niin hyvin että on saanutkin pillua on se vähän kiusallista kun ollaan kaljalla kertovat liian yksityisesti millanen sen pillu on . Hyvähän sen pillu on kun sitä jatkuvasti pannaan oli sillä joku tulehdus kun äijät maksaa ekstraa kun saavat ilman kumia panna ja suuta

      • Grrrrrrrrgh

        Tuntuu koko juttu joltain runkkarin tarinalta. Tai sitten on tosipöljä mies (ja nainen). Oma vaimonikin tienaa välillä ekstraa, mutta homma pidetään tiukasti hanskassa. Ei siitä kavereille hiiskuta.


    • torsk

      Mistäpäin olette ja mitkä on taksat ?

    • HilloaHilloaHilloa

      Paljonko teille tulee ylimääräistä hilloa kuussa kun vaimo heittää keikkaa?.

    • Asiakkaita

      Paljonko vaimollasi on asiakkaita keskimäärin kuussa?.

    • 30-50Asiakasta

      Jaksaako vaimosi käydä läpi 30-50 asiakasta päivässä?:)

      • VaimoaNaidaanKimpassa

        Jaksaa minunkin vaimo.
        Kun naimme kimpassa on ihme jos vaimon pilluun ei ole lauennut sen verran satseja yön aikana.


    • hhghj

      Pystyttekö katsomaan toisianne silmiin? Olitko asiakas kun ensi kerran tapasitte?

    • Liukkarit

      Ottaako vaimosi vastaan asiakkaita liukkarit pillussa?.

      • On asiakkaita jotka maksavat pääsystä liukkaille.


    • Hhuuuu

      vastaan kun tulipaljon kysymyksiä , kun tavattiin en tiennyt vaimoni olevan seksityöläinen en itsekkään tiedä montako asiakasta hänellä on kuussa mutta luulisin 200 paljon käy samat miehet joskus kun hänen pillunsa on turvoksissa ja kosketusarka ja valuu märkänä olen kysynyt montako asiakasta on ollut 20 oli sinä päivänä. Ei se orkkuja saa jokaisen kanssa ehkä 10 ekan asiakkaan kanssa . On hän meinannut lopettaa mutta tarvitaan ne rahat kun veloista päästään katsotaan sitten . Minä rakastelen kakkoseen ja suuhun ne on rauhoitettu minulle

      • Huoranpolkija

        Menee kundinmielikuvitus ihan överiksi. Edes missään thaikkupaikassa ei käy noin paljon panoasiakkaita päivässä. Ja takuulla tunnen ainakin pk-seudun panomestat ja paljon muissakin kaupungeissa.


    • Mä777

      Tyttöystäväni on huora ja nyt vuoden seurustelun jälkeen olen yrittänyt saada hänen lopettamaan. Tuntuu vaan että raha menee rakkauden edelle.

      • Ei se välttämättä niin ole. Itse yritin alussa samaa. Huomasin sitten itseasiassa tuomitsevani hänen elämäntavan. Lopulta hyväksyin hänen huoraamisen. Taloudellisen tilanteen järjestelin siten että ammatti muuttui harrastukseksi. Nyt huoraaminen on vähentynyt. Asiakassekmenttiä on tarkennettu. Työaikoja mietitty uusiksi. Tärkeintä ei ole hyvin maksavat asiakkaat vaan niiden toiveet. Mitä pervompi toteutus sitä varmempi vaitiolo. Monelle asiakkaalle ei pelko tiedon leviämisestä ole suurin riski. Ajatus ettei löytäisi uutta huoraa joka suostuisi samaan leikkiin on vahvin tekijä. Nyt tilanne on tasaantunut. Vaimo saa rahaa mutta säästää setelit. Voisi myös laskuttaa kotitalousvähennys huomioiden. Käteinen liittyy monesti itse leikkiin. Seteleiden heittäminen vuoteelle. Niiden painaminen huoran märkään pintaa kiihottaa monia. Käteisellä maksamiseen liittyy seksuaalinen vallankäyttö mitä pankkisiirrolla ei saavuteta.


      • Anonyymi
        jormalaiset kirjoitti:

        Ei se välttämättä niin ole. Itse yritin alussa samaa. Huomasin sitten itseasiassa tuomitsevani hänen elämäntavan. Lopulta hyväksyin hänen huoraamisen. Taloudellisen tilanteen järjestelin siten että ammatti muuttui harrastukseksi. Nyt huoraaminen on vähentynyt. Asiakassekmenttiä on tarkennettu. Työaikoja mietitty uusiksi. Tärkeintä ei ole hyvin maksavat asiakkaat vaan niiden toiveet. Mitä pervompi toteutus sitä varmempi vaitiolo. Monelle asiakkaalle ei pelko tiedon leviämisestä ole suurin riski. Ajatus ettei löytäisi uutta huoraa joka suostuisi samaan leikkiin on vahvin tekijä. Nyt tilanne on tasaantunut. Vaimo saa rahaa mutta säästää setelit. Voisi myös laskuttaa kotitalousvähennys huomioiden. Käteinen liittyy monesti itse leikkiin. Seteleiden heittäminen vuoteelle. Niiden painaminen huoran märkään pintaa kiihottaa monia. Käteisellä maksamiseen liittyy seksuaalinen vallankäyttö mitä pankkisiirrolla ei saavuteta.

        kun ei ajattele koko asiaa niin ei se tunnu pahalta , ja monen miehen vaimo panee vieraitten miesten kanssa eikä ota siitä edes maksua . Niin se varmasti on . Olen jo tottunut siihen että vainoni on huora . Hyvä vaimo se on


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun ei ajattele koko asiaa niin ei se tunnu pahalta , ja monen miehen vaimo panee vieraitten miesten kanssa eikä ota siitä edes maksua . Niin se varmasti on . Olen jo tottunut siihen että vainoni on huora . Hyvä vaimo se on

        Voisi ajatella naisia jotka panee vieraitten miesten kanssa niin niillä on tunnetta pelissä.
        Jos vaimosi panee rahasta niin se on työtä kuten parturi, kampaaja tai hieroja.


    • Anonyymi

      Mulla on thaikkuvaimo ollut jo neljä vuotta. Tarttui mukaan ollessani puoli vuotta komennushommissa Thaimaassa.
      Haeskeli suomeen muutettuaan kovasti töitä, ei vaan meinannut löytyä. Tää kotimaan byrokratiakin on ihan karmeaa. Lopulta tärppäsi, kun joku maannaisensa oli ehdottanut työpaikaksi thaikkuhieromoa. Ei siinä mitään, vaimo oli toiminut ihan oikeana hierojana parissa hotellissa kylpyläosastolla ja aloitti sitten hommat täällä. Olihan hän vähän arvellut hommiin kuuluvan ainakin käsityönä vähän muutakin kuin normaalia hierontaa, mutta heti töiden alettua hänelle selvisi, että hieromaan joutuu myös pillullaan, eli antamaan panna. Oli aloittanut hommat ollessani parinviikon työkeikalla saksassa. Selvisi asia pian minullekin. No sovittiin asia, mutta vaimo siirtyi heti naapurikaupunkiin hommiin ja lopetti omalla paikkakunnalla.

      Ei muuten niitä asiakkaita monia kymmeniä ole koskaan. Yhden päivän ennätys on 11 asiakasta, eikä kaikkien kanssa panna. Mukana on ihan oikeasti vain hierottavaksi tulevia, sit näitä käsityöjuttuja ja vain muutama on panoasiakas, osa ihan vakioasiakas. Joku väittää, et näitä naisia riistetään. Tienaa kyllä ihan kohtuullisesti, eikä ole hommaan kukaan pakottanut. On päättänyt, että elanto on hankittava myös itse. Totta että lähettää toisinaan rahaa vanhemmilleen.

      No minua ei korpea. Huitelen itsekin vieraissa toisinaan. Pääasia, että meillä menee sopuisasti ja yhteiselo pelaa. Liittyyhän tämä seksiinkin. Saan panna koska haluan. Ei ole ollut päänsärkyjä. Toisinaan pyydän vaimoa kertomaan päivän kokemuksista pannessamme ja onhan se kiihottavaa kuultavaa.

      • Anonyymi

        antaak ne tosiaan panna thaikkuhieromoissa. Paljonko pano maksaa, entä suihinotto. Saako panna paljaaltaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        antaak ne tosiaan panna thaikkuhieromoissa. Paljonko pano maksaa, entä suihinotto. Saako panna paljaaltaan?

        Kyllä antaa. Maksu on neuvottelukysymys. Otan yleensä hieronnan ja panon. Hinta vaihtelee satkusta sataan neljäänkymppiin. Pyytävät toki enemmän. Käsityö on neljänkympin paikkeella. Paljaltaan onkin sit kalliimpaa, en suosittele. Joku antaa, tai pyytää myös nuolemaan pilluaan.


      • Tavallaan se on sopimus kysymys. Miten pitkälle parisuhteessa oleva ihminen saa mennä.
        Jotkut harrastaa seksiä vieraiden kanssa.
        Jotkut tanssii vieraiden kanssa.
        Joutkut ei saa nayttää kasvijaan vieraille miehille.
        -
        Saksassa. Mies kieltäytyi kättelemästä naista, joka oli antamassa hänelle todistusta kansalaisuudesta Saksassa – kansalaisuutta ei myönnettykään.


    • Anonyymi

      Meillä on ollut taloudellisia vaikeuksia ja toimeentulon takaamiseksi vaimo on antanut pillua maksusta.
      Ei montaa asiakasta koskaan ollutkaan nykyään muutama vakituinen asiakas.

      • Anonyymi

        Meillä tehtiin vastaava sopimus. Se jota kysytään ekana tekee rahasta. Onneksi vaimolla tärppäsi ensin.
        Oli virolaisen remppaporukan käytössä niin saatiin kesken eräinen asunto kuntoon.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe