Mua ärsyttää ku muut mun luokan tytöt ei halua puhua murrosiästä AVOIMESTI. Mun mielestä se on yhtä normaali puheenaihe ku kaikki muut. Muiden mielestä se on noloa /:. Esim. Sillon 5lk ku saatiin tietää, että tulee terkkarin tunti missä puhutaan murrosiästä, sukupuolielimistä, ihastumisesta....jne, muiden reaktio: "kui ällöö" "MÄ OON SAIRAANA SILLON!!!" "Mä haistatan sille terkkarille pitkät jos se jostain murrosiästä tulee puhuun!" Mun reaktio: "Kiva saaja tietää vähä lisää murrosiästä!" Mä ite haluisin puhua ihan avoimesti vaikka kuukautisista.. mut eiku "siis miks sä puhut joistai kuukautisista O_O" "Aattele jos jonku laukusta tippuis tamppooni :D" Wau...
Ärsyttävää
Hämmentynytteini
1
166
Vastaukset
Toki asia voi sinua ärsyttää, mutta miksi heidän pitäisi siitä avoimesti puhua, jos asiasta puhuminen on heistä epämukavaa tai he eivät vaan muuten tunne tarvetta siihen.
Murrosikä ja seksuaalisuus ovat jokaisen henkilökohtaisia asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2261644Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i651414- 821101
Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol281953- 52906
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6901- 73883
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha168876Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment188868Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67859