kävi toteen kuukausia sen sanomisen jälkeen. "matu tulva" tuli 2015 ja varoitus annettiin 2014. Raamattu käy toteen askel askeleelta Jumala siunatkoon teitä kaikkia...
https://www.youtube.com/watch?v=zxZ2Gadp0Dk
Uskomatonta miten tämä profetia
5
393
Vastaukset
- JumalaOnKookkaahko
Jumala taitaa olla sillä toisella puolella, ku eks nimenomaan KIRKKO, ja mitkälie alllahin papittaret, suojele ja piilottele laittomia maassaolijoita?!
Allahu agbar on suomeks herran haltuun? Oisko se sit sama taruolento?!- Yksuskovainen
Siitä voitte olla varmoja ettei taivaan isä ainakaan ole sillä puolella missä hyväksytään hois ja islamisaatio. Kuten esim nykykirkko tekee.
- WayToGoKirkko
Jaa no sit tarttetaan uus kirkollisreformaatio sen edellisen lisäks, jossa kirkko erotettiin valtiosta! Tällä sit erotettais kirkko jumalastakin!
Eihän tämä hihhuli puhunut mitään myrskystä muualla kuin Suomessa? Huijjari kuten kaikki muutkin hihhulit.
- Gkfzhj
Ja sinähän kuuntelit, ja varsinkin ymmärsit mistä puhutaan..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 491005
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57947KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.13918Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50856