Mihin toimiin Vihreät aikovat ryhtyä saadakseen pääkaunkiseutulaiset kuriin?
Vastaukset 14
- ruskeatalous
Eihän ne nyt itseään ala suomia.
- Linjakasta
Kunnon Vihreä unohtaa ikävät asiat ja lupaa vain hyviä asioita.
- muullaväliä
Otamme lisää mamuja ja ketään ei palauteta?
- Vihreä_keino
Sillä pienennetään Afrikan hiilijalanjälkeä.
- vihertuella
Suomesta kaliffati?
Vihreäthän ovat jo aikaa sitten ryhtyneet vaikka mihin, mutta se alkuperäinen aate on jo kauan sitten unohdettu, nyt on paljon tärkeämpää pyrkiä tuhoamaan kasvaneita verokertymiä, että varmasti ehtivät jokainen niistä osansa ottaa.
Helsinki on muuten niin paskainen ja roskainenkin kaupunki, ettei kulttuurisesta perinnöstä tässä maassa voida puhua yhtään mitään, tosin vihreäthän ovat etunenässä sitäkin muuttamassa mieleisekseen.
Ja mikä ettei, tämä tänne haalittava uusi kulttuuri taitaa olla perimältään juurikin sellainen, ettei siellä kotomaassakaan ole turhaan ympäristön siisteyteen ollut tarvetta.- 1111122222
Tietäähän kun vihreät vallassa, rotat juoksevat pitkin katuja, enkä ainoastaan tarkoita näitä anarkisteja vaan ihan neljällä jalalla kulkevia rottia. Tosin eivät eroa toisistaan millään tavalla.
- Soin1nveli
Rajat kiinni slummin mukana saapui rottaongelma stadiin. Siksi saastaisia rasisteja ei saa päästää kauniiseen kaupunkiimme.
- Sompanssi
Te viherkommarithan olette jo pilanneet Helsingin ja varsinkin Itä-Helsingin kehitysmaamuslimeilla......ja pilaaminen vaan kiihtyy kuten Turussakin.....
- Soin1nveli
Ja kuitenkin suurin ongelma on rasistit....
- Sompanssi
Niin kuten Turussa....
- c5hdi
Määrätään puun käyttö fasismiksi ja aletaan käyttämään puhdasta energiaa, Venäjällä louhittua kivihiiltä. Villen elämänohje
- Mustamiestallustaa
Missä musta mies tallustaa siitä jää hiilijalanjälki .
- huhhuhkuu
Viherpellet typeryksiä.. Eivät tajua tyhmyyttään. Pohjanoteraus soiniveli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1882017Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1581402Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231020- 71907
- 58888
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus71813- 47803
- 93767
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151666