Mitä tulee ateistille mieleen sanonnasta: "Jeesus elää keskuudessamme." tai poismennyttä surevalle omaiselle tarkoitetusta lohdutuksesta: "Kuolleet elävät aina keskuudessamme."?
He ovat aina keskuudessamme, vai ovatko?
6
174
Vastaukset
- eiedesateisti
Raamatunvastainen ajatus.
Ei elä Jeesus eikä kuolleet keskuudessamme. Keskuudessamme elää kylläkin typeriä ihmisiä jotka uskovat hölynpölyyn että Jeesus ja kuolleet eläisivät keskuudessamme.
- räyhräyh
""Jeesus elää keskuudessamme."
Seinähullun äärihihhulin paskanjauhantaa.
"Kuolleet elävät aina keskuudessamme."
Länsimaissa symbolinen ilmaisu, joka tarkoittaa lähinnä, että kuolleet omaiset säilyvät muistoissa. Voi luonnonuskonnoissa tarkoittaa myös uskomuksia esi-isien henkiin.
Vain tollo tekee tämmöisiä aloituksia. - et.silleen
"Mitä tulee ateistille mieleen sanonnasta: 'Jeesus elää keskuudessamme.'"
Missä? Kenties tässä: https://blogbook.fi/wp-content/uploads/sites/7/2014/12/koiranperse.jpg
"tai poismennyttä surevalle omaiselle tarkoitetusta lohdutuksesta: 'Kuolleet elävät aina keskuudessamme?'"
Tulee mieleen, että erittäin elottomasti tuntuvat elävän. - vm41
Tuollaiset fraasit ovat ns. maallikkosaarnaajien rahankeruu puheita.
Voisi verrata Konnunsuon vankilassa saarnanneen ArvoYlpön kysymykseen vankisellin asukkaalle >Asuuko jeesus täällä?< Vanki vastasi kysymykseen >ei, se muutti tuohon viereiseen selliin<.
Että se noista sanonnoista ja typeristä kysymyksistä. - Fanaa
Kaikki Jeesukset kuolevat kuten sinäkin - kuoltuasi olet kuollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857515- 965424
- 2624683
- 484582
- 643312
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512372
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214