Hyväksytkö matujen palautusten estämisen?

kerro.mielipiteesi

Hyväksytkö matujen piilottelun viranomaisilta ja viranomaisten estämisen toteuttaa Suomen lakia palauttaa laittomasti maassa olevat omiin maihinsa?
Jos hyväksyt mitä muuta lainvastaista hyväksyt?

16

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antiToiviainen

      En hyväksy eikä kirkonkaan taas pidä olla etunenässä lakia rikkomassa ja kumoamassa esivallan toimia!

    • Jokaisen on noudatettava Suomen lakia. Koskee myös kirkkoa 😏

      • Kaksois.standardi

        Hipi-hiljaa näyttävät olevan ne nilkit, jotka täällä kurkku suorana huutivat "lakia täytyy noudattaa", kun oli kyse lääkärin kieltäytymisestä abortoida vauvoja omantunnon syistä. Omalletunnolle lapsen murhaamisen edessä ei ollut tilaa. No, ei se lain noudattaminen sitten niin nökönukaa vakioräyhääjistä kai sitten olekaan, kun oman puolueen potentiaalisia äänestäjiä on tarve hyysätä.


      • Kaksois.standardi kirjoitti:

        Hipi-hiljaa näyttävät olevan ne nilkit, jotka täällä kurkku suorana huutivat "lakia täytyy noudattaa", kun oli kyse lääkärin kieltäytymisestä abortoida vauvoja omantunnon syistä. Omalletunnolle lapsen murhaamisen edessä ei ollut tilaa. No, ei se lain noudattaminen sitten niin nökönukaa vakioräyhääjistä kai sitten olekaan, kun oman puolueen potentiaalisia äänestäjiä on tarve hyysätä.

        Niin mikäs se olikaan se kirkon puoluekanta? Kun ei oikein muistu mieleen.


      • Kaksois.standardi kirjoitti:

        Hipi-hiljaa näyttävät olevan ne nilkit, jotka täällä kurkku suorana huutivat "lakia täytyy noudattaa", kun oli kyse lääkärin kieltäytymisestä abortoida vauvoja omantunnon syistä. Omalletunnolle lapsen murhaamisen edessä ei ollut tilaa. No, ei se lain noudattaminen sitten niin nökönukaa vakioräyhääjistä kai sitten olekaan, kun oman puolueen potentiaalisia äänestäjiä on tarve hyysätä.

        Juu, eipä nyt vedota Suomen lakiin 😂


    • evita-ei.kirj

      Room. 13:1,6: "Jokainen olkoon alamainen sille esivallalle, jonka alla hän on. Sillä ei ole esivaltaa muutoin kuin Jumalalta. Ne, jotka ovat, ovat Jumalan asettamat... He ovat Jumalan palvelusmiehiä, ahkeroiden virassansa juuri sitä varten."
      Tässähän se on selvästi sanottu.

      • Tuonkin kohdan liberaalipapit ohiittavat... 😏


      • joulunpyhät

        Kunhan muistat tämän myös silloin, kun esivalta ei tee sinulle mieluisia päätöksiä.


      • usko_vainen kirjoitti:

        Tuonkin kohdan liberaalipapit ohiittavat... 😏

        Ohiittavatko kaukaakin?


      • Aberkios kirjoitti:

        Ohiittavatko kaukaakin?

        Niin kaukaa, etteivät noteeraa sitä 😉


    • En.persu

      Raamatusta voi tulkita jokainen mielensä mukaan, säädetyt maamme lait on sitten erijuttu, näkyy olevan erinäkökantoja, eiköhän tuo selkene eikä kiinnosta pätkääkään kun joka yhteeydessä hoetaan matu matu.

    • En tietenkään hyväksy. Sitä varten meillä on lait, että niitä noudatetaan ja noudattamatta jättämisestä pitää tulla seuraus.

    • Palautusten estäminen on laitonta ja vasta kaikki puolueet allekirjoittivat vetoomuksen, että viranomaistoimia ei vastusteta.

      Jostain syystä Evl-kirkko, helluntailaiset ja monet muuta lahkot vastustavat palautuksia.

    • Vihervasemmistoa

      mukaillen lait ja yhteiskuntajärjestyksemme menettävät lopunkin uskottavuutensa. Miksi me olisimme alkujaankaan luoneet lakeja ja asetuksia kuinka matuja tulee käsitellä jos niitä lakeja vihreiden takatukan, Touko Aallon, mielestä suorastaan tulee vastustaa jos vastustaminen tuntuu itsestä hyvälle ajatukselle? Vihreiden ja vasemmiston politiikka on samanlaista ilmaan piirtelyä kuin aina on ollut ja näemmä tulee olemaan, niin tässä kotiuttamis-keississäkin. Tuskin noista kumpikaan on edelleenkään se puolue kun kykenee perustamaan ja johtamaan maata missä politiikkaa tehdään kaikkien perseitä lipoen. Toki he kaikkensa sen lipomisen tekeen tekevät. Jos he eivät nuolaise matuja niin jää äänisaalis tulevaisuudessa ohueksi.
      Lain ja asetusten mukaan pitää mennä ja sen taksan tulee koskettaa niin yksilöitä kuin yhteisöjäkin. Kirkolle suuri miinus terrorismin tukemisesta.

    • rikkoiko.Jeesus.lakia

      Mikä ei ole oikeus ja kohtuus, se ei saata olla lakikaan.

    • käpykaarti

      Rikollisten piilottamisesta on tulossa hyvä bisnes. Veikkaan, että pian rakennetaan jos ei ole jo rakennettu tarkoitukseen sopivia tiloja. Tietyillä poliittisilla tahoilla on perinteitä toiminnasta käpykaartin ajoilta.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe