Mahtavan hieno uusi Skoda Karoq

Tuskin maltan odottaa...
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta



Siinäpä uusi testivoittaja.
Ilmianna
Jaa
jos tuollanen kömpelön ja muotoilultaan 80 luvun todella hölmönnäköinen itäauto on mahtavan hienon näköinen niin et tiedä autoista kyllä yhtään mitään. venäjällähän noita vanhoja autoja näkee usein, gaz, kraz, uaz mitä näitä nyt on.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Trollin primitiivireaktio.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ålä huoli - tuostahan ennakoidaan tulevan menestys Euroopassa.
Venäjällä tuskin tullaan näkemään jos eivät siellä ala kasata itselleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
kaikki suomeen tuotavat skodat kasataan VENÄJÄLLÄ.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tulee ihan 70-luvun armeija-ajat ja intin kömpelöt neuvostoreslat mieleen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
10 VASTAUSTA:
On kyllä ihan satavarma juttu, että et ole ollut intissä 70-luvulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
LiarIiar kirjoitti:
On kyllä ihan satavarma juttu, että et ole ollut intissä 70-luvulla.
Näin. Olihan 80-luvullakin noita neuvosto-autoja intissä, mutta ressukka trolli-poika koittaa korostaa näppäryyttään liioittelemalla liikaa...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen varma, että intti on sulla käymättä. Syystä tai toisesta ...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Nelivetoinen neuvosto-auto oli armeijakäyttöön 80-luvulla huomattavasti järkevämpi, kuin takavetoinen Ford Transit. Valtiolla oli joku hankintasopimus-konkelo Fordin kanssa vielä 80-luvulla. Posti sai erikoisluvalla hankkia volkkareita jakelukäyttöön, mutta intissä liukasteltiin Transitilla, koska määräys. Toisaalta jokaisen 23mm "Sergei"-tykin mukana tuli vetoauto ja tykkien ollessa varastoituna, autoilla ajettiin palveluskäytössä. Eipä kannattanut liika korjailla, koska uusia riitti.

Militääri-ajoneuvoilla on oma tarkoituksensa. Laskennallinen käyttöikä tosi toimissa ei maastokuormurille kovin pitkä ole. Koristeet lentää muutenkin pitkin metsiä, ellei kranu osu...

Mutta tosiaan, ensin käyt intin ja arvostelet kalustoa sitten, jookosta?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
selostelija oksentelee taas,mee armeijaa,vai onko sinut vapautettu palveluksesta.töistä näköjään on
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
miksinäinedelleen kirjoitti:
selostelija oksentelee taas,mee armeijaa,vai onko sinut vapautettu palveluksesta.töistä näköjään on
Sitähän tässä on kehotettu, mutta kun sua ei huolita sinne, eikä tänne. Minnekään.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
miksinäinedelleen kirjoitti:
selostelija oksentelee taas,mee armeijaa,vai onko sinut vapautettu palveluksesta.töistä näköjään on
Entä itse? Työpaikaltasiko näitä oksennuksia kirjoittelet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HelITR83 kirjoitti:
Nelivetoinen neuvosto-auto oli armeijakäyttöön 80-luvulla huomattavasti järkevämpi, kuin takavetoinen Ford Transit. Valtiolla oli joku hankintasopimus-konkelo Fordin kanssa vielä 80-luvulla. Posti sai erikoisluvalla hankkia volkkareita jakelukäyttöön, mutta intissä liukasteltiin Transitilla, koska määräys. Toisaalta jokaisen 23mm "Sergei"-tykin mukana tuli vetoauto ja tykkien ollessa varastoituna, autoilla ajettiin palveluskäytössä. Eipä kannattanut liika korjailla, koska uusia riitti.

Militääri-ajoneuvoilla on oma tarkoituksensa. Laskennallinen käyttöikä tosi toimissa ei maastokuormurille kovin pitkä ole. Koristeet lentää muutenkin pitkin metsiä, ellei kranu osu...

Mutta tosiaan, ensin käyt intin ja arvostelet kalustoa sitten, jookosta?
Olihan silloin 70-luvun lopussa neuvostoautotkin harvinaista herkkua ja juhlapäivä kun sellaisen kyytiin pääsi. Ihan klassikko oli se Ural vai mikä nimi nyt oli, jossa vaihdekeppi sijaitsi itäisen ergonomisesti melkein kuskin selän takana. Jääkärit sotki mankelilla reppu pakkarilla, ellei sitten pätkättäneet kohti taistelua Valmet-traktorin sontakärrin lavalla. Tarkemmin ajatellen ei paljonkaan poikennut nyky-skodismista.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
KlassinenMuotoilu kirjoitti:
Olihan silloin 70-luvun lopussa neuvostoautotkin harvinaista herkkua ja juhlapäivä kun sellaisen kyytiin pääsi. Ihan klassikko oli se Ural vai mikä nimi nyt oli, jossa vaihdekeppi sijaitsi itäisen ergonomisesti melkein kuskin selän takana. Jääkärit sotki mankelilla reppu pakkarilla, ellei sitten pätkättäneet kohti taistelua Valmet-traktorin sontakärrin lavalla. Tarkemmin ajatellen ei paljonkaan poikennut nyky-skodismista.
Ural oli ainakin ed mainitun Sergei-tykin vetovaunu, joita myös viesti-porukalle runsaasti riitti. Ei marssittu, ei. 😎

Ural on muuten varsin maastokelpoinen, renkaiden ilmanpaineet säädettävissä ajon aikana, mikä auttoi kovin. Ja eikun Sisuja hinaamaan...

Ilmeisesti kävit tässä välissä kyselemässä vaariltasi, miten "nurmi-torpeedot" etenivät 70-luvulla. Sellaista skodismia se heillä.

Mutta älä huoli, kyllä rykmentin komentajalla oli Mersu, ei joutunut Volgalla varuskunnan ulkopuolella ajelemaan. 🙂
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
HelItR83 kirjoitti:
Ural oli ainakin ed mainitun Sergei-tykin vetovaunu, joita myös viesti-porukalle runsaasti riitti. Ei marssittu, ei. 😎

Ural on muuten varsin maastokelpoinen, renkaiden ilmanpaineet säädettävissä ajon aikana, mikä auttoi kovin. Ja eikun Sisuja hinaamaan...

Ilmeisesti kävit tässä välissä kyselemässä vaariltasi, miten "nurmi-torpeedot" etenivät 70-luvulla. Sellaista skodismia se heillä.

Mutta älä huoli, kyllä rykmentin komentajalla oli Mersu, ei joutunut Volgalla varuskunnan ulkopuolella ajelemaan. 🙂
Siihen aikaan vielä rynkytkin pidettiin omassa tuvan kaaapissa. Elettiin lintukodossa... oi niitä aikoja.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
suomen tysin mitääsanomaton itäkulkine
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Mainitse jokin sanoinkuvaamatoman hyvä uusi auto alle 25 000 euron hintaluokassa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Olisiko tässä luokkansa paras ja tilavin auto kenties? Ainakin tiedot autosta ovat vakuuttavia. Jäädään odottamaan tätä mainittua hienoutta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
5 VASTAUSTA:
Jep. Yetillä ajelen vielä pari vuotta, josko sitten seuraava auto olisi Karoq.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
LUMlMlES kirjoitti:
Jep. Yetillä ajelen vielä pari vuotta, josko sitten seuraava auto olisi Karoq.
Skodan vaihtamista toiseen autoon (Skoda tai muu merkki) hidastaa se, että nykyinen toimii niin hyvin. Aina ei vaihtamalla parane. Aioin vaihtaa arkisen kulkuneuvon neljän vuoden jälkeen, mutta ei jaksa turhaan säätää...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TSI2012 kirjoitti:
Skodan vaihtamista toiseen autoon (Skoda tai muu merkki) hidastaa se, että nykyinen toimii niin hyvin. Aina ei vaihtamalla parane. Aioin vaihtaa arkisen kulkuneuvon neljän vuoden jälkeen, mutta ei jaksa turhaan säätää...
Karonkka floppaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
TurhaOdotella kirjoitti:
Karonkka floppaa.
No tottahan toki! Sulla on hyvin argumentoidut perustelut. Kuten aina. ;-)
However:
" If Skoda can get the pricing right on this car, it could become one of the best-selling and most desirable compact SUVs on the market."
Lähde: Top Gear review
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Menestystä_pukkaa kirjoitti:
No tottahan toki! Sulla on hyvin argumentoidut perustelut. Kuten aina. ;-)
However:
" If Skoda can get the pricing right on this car, it could become one of the best-selling and most desirable compact SUVs on the market."
Lähde: Top Gear review
Saksan hinnastossa:
etuvetoinen 1.0 TSI manuaalivaiht. Ambition 24,3 kEur
etuvetoinen 1.5TSI ACT DSG Style 30kEur.
Nelivetoinen 2.0 TDI SCR DSG 4x4 Style 34,7 kEur.

Ei tietenkään mene 1:1 Suomessa, jossa autoverojutut erilaiset, eikä varustetaso välttämättä samanlainen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kaiken päälle Seat Atteca voitti AutoBest 2017 -kisan. Mitä tekemistä Skodan kanssa?

Voittajaa kasataan Tsekin Kvasinyssa Skodan tehtaalla, samoilla linjoilla Karoqin kanssa, sama tekniikka! Ei ihme että Karoq on saanut ns. lentävän lähdön.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Karonkka floppaa
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sitäsuuremmallasyyllä kirjoitti:
Karonkka floppaa
Kuis noin? Rokkaa ja samahtaa. Ei kelpa edes eläkeläisille, paitsi halppisliikinkiin ja paaliin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sitäsuuremmallasyyllä kirjoitti:
Karonkka floppaa
Testivoittaja tulee ja myynti nousee ennätyksiin, kuten Skodan muidenkin mallien kohdalla on tapahtunut. Kriitikoille jälleen katkeraa faktaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mahtavan hieno uusi Skoda Karoq

Tuskin maltan odottaa...

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta