Useasti nähnyt työntekijöiden pelailevan pelikoneita ja black jackia. Saavatko siviilissä näin tehdä?
Vastaukset 7
- näköhäriö
Mistä tunnistat siviilissä Veikkaus OY:n työntekijät ?
- kunhankyselen
Tunnistaa kun ovat olleet jakajina myös black jack pöydissä.
- wfw
Senkun pelaavat. kaikki pidemmän päälle varmasti tappiolisia pelejä.
- Rapinoita
Kirjoitin vastauksen mutta veikkaus poisti sen !
- Esa123Turunen
Kirjoita uusi
Enpä tiedä, mitkä ovat säännöt nyt kun peliyhtiöt on lyöty yhteen. Mutta en oikein näe mitään syytä, miksi he eivät saisi noita pelejä pelata.
Sillion ainakin joskus ray:n aikana kun oli jotain täyspotteja joissa oli ruletti, balckjack ja joku kolmen kortin pokeri niin näin kyllä jakajia jotka vapaa-ajallaan pelasivat joissain marketeissa pelkoneita. Nykään en toki tiedä kun on tämä tunnistautuminen ja kaikki saavatko veikkauksen työntekijät pelata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061122
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111802
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22797- 101653
- 71649