Muuttuuko mielihalut

Muutostako

Nyt kun olen kuuskymppinen olen huomannut että tykkään katsella miestenkin vehkeitä, katselen usein jopa kateellisena kun netissä joku nainen käsittelee miehen kalua, haluaisin niin olla sen naisen paikalla. Olen kateellinen noille naisille jotka häärivät ympäileikattujen komeiden kalujen kimpussa. Olen ollut koko ikäni hetero ja nyt tuntuu että ei olisi korkeakaan kynnys toteuttaa tekoa jossa tarttuu miehen kaluun. Omat ajatukset ihmettää hiukan, kun näen netissä kun mies ruiskauttelee spemansa naisen suuhun, minusta tuntuu että ottaisin miehen spermat suuhuni ilman mitään epäilystä kunhan mies on varmasti terve. Onko miehen hormonitasojen muutos syynä ajatusten muutokselle vai mikä siinä on että mieli tekee myös miestä?

8

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaikä

      No etpä ole ainut. Itse olen toteuttanut kaksi kertaa tuon haaveeni eli ottanut toisen miehen kalun suuhuni.
      Ensimmäisen kerran pienessä huppelissa paikkakuntani läpi menevän päätien p-alueella itseäni nuoremmalta mieheltä joka minun kyrpäni nähtyään pyysi alistuvasti nussimaan itseään. En nussinut, vaan imin kunnes kulli ruiski kitalakeen lastinsa.
      Toisella kertaa hiukan nuoremman miehen kanssa imettiin vuoroin toistemme kaluja, kunnes lopuksi laukesin hänen suuhunsa ja tuntu hyvälle, niin imeminen kuin imettäminenkin.
      Itselläni on kookas kyrpä, ja tuntuu että miehet ovat sen perään, silti itse imen kyllä mieluimmin.

      Hetero suhteessa myös elänyt 40v, mutta nyt nämä halut tulee yhä voimakkaampana päälle.
      Kannattaa koittaa vaikka juuri levarilla, kyllä siellä käy siistejäkin ukkomiehiä imettämässä.
      Tähän jää kyllä koukkuun helposti, spermaa on vai saatava lisää.
      Hyvää syksyn jatkoa.

    • Muutostako

      Minulla tekisi mieli imeä miestä jolta tulee runsaasti spermaa, siis monta ruiskausta. Millaiset sinun ruiskauksesi ovat? :) Pääkaupunkiseutulainen olen,

      • M52Hgistä

        Itäisestä Hgistä löytyisi 52ukm jolla leikattu millä saisit leikkiä...
        Kutsu kylään...?


    • Hommia

      Samaa ikäluokkaa olen aloittajan kanssa. Yli 30 vuotta naimisissa. Vaimon kanssa sukkahoususeksiä pari kertaa viikossa. Silti olen pari kertaa puristellut ja runkannut toisen miehen kullia. Molemmilla kerroilla tietty juovuksissa. Ensi kerralla minua nuorempi hoikkakullinen mies joka antoi runkata spermat pusseistaan ulos kun samalla imutti omaa kulliani suussaan.
      Toisella kerralla samaa ikäluokkaa oleva kaveri, Tallinnan risteilyllä. Imin kaverin hytissä paljasterkaista kullia, ja täytyy uskoa kun vaimo ottaa suihin hän kertoo terskan olevan sametinpehmeä. Niin oli tämänkin kaverin punaisena hehkuva kiimasta kostea terska. Oli mahtava tunne ensin runkata kullia ja pyöritellä kiimatipat terskan pinnalle ennen kuin aloitin suuhun oton. Kun runkkasin samalla tuota kullia tunsin kullin varresta koska lasti lähtee liikkelle, ja vapautin terskan suustani runkaten spermat hytin lattialle nauttien samalla kullin sykähtelystä kädessäni. Netistä tulee haettua juurikin niitä videoita joissa kuvataan läheltä kuinka spermalastit runkataan ulos kullista, ja tietty aina joutuu itsekkin runkkaamaan katsellessa.
      Lieneekin ikäkysymys tuo kiinnostus "vieraiden" kullien runkkailu ja imuttelu.
      Hyvää syksyn jatkoa kaikille samanlaiset ajatukset omaaville.
      P.s. Jatkan edelleen vaimon kanssa sukkahoususeksiä nuuskien hänen hikisiä sukkiksiaan samalla kun hän imee sametinpehmeää terskaa kovana seisovasta kullistani.

    • Muutostapaniin

      Itselleni paras kombinaatio olisi kolmentena oleminen m n-parille, siinä saisi helliä kumpaakin sukupuolta, olisi molempien alapäät suukoteltavan, nuoltavana ja imettävänä. Ihan suurinta unelmaa tuollainen ja åäästä vaikka vakkariksi kumppaniksi molemmille.

    • ehkäse

      Me katsellaan usein näitä bi - seksi pätkiä ja kyllä niissä erikoisesti kiihottaa tämä nainen ja bi mies touhut. Vaimo on kertonut että voisi tietää sopivan parin josko päästäis vauhtiin niin voisi vaikka ohjata asian etenemistä tähän suuntaan.

    • PallienHyväily

      Kiinnostaisi joskus puristella vieraan miehen palleja. Kertokaa miltä se tuntuu, jotka ootte sitä tehneet? Tykkäsikö mies?

      • Ihan-samalta

        Tuntuu ihan samalta kuin tutun miehen pallien puristelu. Ei mitään eroa tuntemuksessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe