EU on kansalle petollinen

Irti.Petollisesta.EUsta

Euroopan valtausta johtavien salaliittolaisten natsistiset kasvot, kuin myös hitlermäiset tavoitteetkin, paljastuvat päivä päivältä paremmin. Kolmas "maailmansota" on alkanut, mutta aseet ovat nyt erilaisia. Pommitusten yms. tilalla ovat mm. talouspoliittiset iskut. Ne tekevät tuhoa ilman, että sitä välttämättä edes huomataan. Yksi näyttö tästä valtauksesta ja ko. aseiden käytöstä on esimerkiksi meidän oma taloutemme, joka on pikkuhiljaa siirretty kansainvälisten sijoitusyhtiöiden ja pankkien hallintaan. Caruna-fiasko oli valtaajille opetus, että julkinen toiminta kaikilla sektoreilla ei ole kannattavaa, sillä EU:n kannatus on pysyttävä näiden pinnallisten "hyötyjen" varassa. Bilderberg-kokouksessa sovittiin uusia asioita. Stubb silloisena Suomen edustajana toi sieltä tuliaisina HALLINTAREKISTERIN. Sen tarkoitus aukeni heti mm. PerusSuomalaisille, jotka sanoivat heti jyrkän EIn. Koska Suomen bisnesresurssien yksityistäminen ja yhtiöittäminen sekä siirto kv-sijoittajille ja pankkiireille täytyy tapahtua, ja julkisuudelta salassa, hallintarekisteri astuu tässä mukaan. Sen rooli on nimen omaan piilottaa mm. hallitsija tai omistaja. Kuten vuodesta 2000 saakka olen itsepintaisesti sanonut, "tulevaisuus tulee näyttämään yhä vahvemmin EU-operaation todelliset kasvot". Ja näin on tapahtunut. Kaikkihan, jotka ovat vähääkään EU-operaatiota tutkineet, ovat huomanneet, miten EU:ta ollaan viety yhä syvemmälle jäsenmaiden resursseihin, josta on aiheutunut faktisesti mm. sellainen ilmiö, että yleishyödyllinen rahankierto on vähitellen ohittanut rivikansalaisia. Tästä on seurannut mm. ostovoiman heikentymistä, josta on seurannut työttömyyttä ja edelleen jatkuvasti ostovoiman heikentymistä ja yt-neuvotteluja ja konkursseja maatilojen lakkautuksia nyt viimeisimpänä tavoitteena saada suomalainen metsäteollisuus hiivutettua. Valtaus on ollut jo pitkään aktiivisena ja on sitä tälläkin hetkellä. Näette sen myös poliitikkojen käyttäytymisestä: normaalisti maan taloutta ja hyvinvointia uhkaavat asiat poistetaan kuvioista, mutta nyt niiden annetaan vapaasti tapahtua, niistä vaieten, ja päälle on levitetty peitto, joka antaa meille illuusion "hyödyllisestä Euroopan Unionista". Hintalapusta sekä lupausten kylmästä pettämisestä jo näkee, että EU on meille vakava uhka. Siksi FiXIT! mahdollisimman pian.

"Ein Volk, ein Reich, ein Führer"

http://www.verkkouutiset.fi/politiikka/juncker puhe-70011

19

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irti.Petollisesta.EUsta
      • annamunkaikkikestää

        Ja taas :) eli "...junckerPROSENTTIMERKKI20"


    • Minä en jaksa tätä uudelleen kirjoittaa, mutta käsittelin asiaa jo aikaisemmin:
      Suomen henkinen ja Rahallinen vajoaminen
      Liittovaltio
      13.9.2017 14:01
      Olette varmasti jokainen huomannut, kuinka alas koko suomi on vajonnut
      niin henkisesti, kuin rahallisesti ? Kerroin vuosi sitten Ukrainalaiselle naiselle,
      että minä en voi ymmärtää miten joku voi vaikka roskapöntöstä huutaa, että
      minä olen suomalainen. Tämän Te näette jokapäiväisessä elämässä, kun olette
      vaikka Torilla ja katsotte Juoppoja/laitapuolen kulkijoita.

      Me varmasti puhutaan silloin muusta, kuin todellisista asioista ja jos tämä ei
      riitä siitä todistukseksi niin joka minä olen hullu tai toisin väittäjä on hullu ?
      Kerron Teille karun totuuden, että Teidän koko omaisuus on monella ihan mitätön.
      Ne joilla on vuokra-asunto ja kaunis kirjahylly ja siinä muutama kippo ja se on koko
      Teidän elämäntyö.

      Tekeekö Tämä Teistä varakkaan oloisen ? Niin varakkaan oloisen, että ette kuvittelette
      olevanne maailman ykkösmaa elää ja olla ? Tänä päivänä jokainen on nähnyt ja moni
      on ostanutkin erittäin halvalla huutokaupoista ja kirpputoreilta näitä tavaroita ja moni
      on ostanut kansallis taiteilijoiden maalauksia huippuhalvalla. Olettako Te koskaan
      miettineet paljonko saisitte kotinne huutokaupasta ?

      Eikö ihmisen pitäisi olla " Proud " niistä asioista mitä hänellä on ja omasta itsestään ?
      Yritän tällä tuoda esille sen asian millä mittarilla Teidän on katsottava Euroopan Unionia
      ja siinä olevaa mahdollisuutta. Siis Teidän terveydenhuolto julkinen on ihan kauheaa
      katsottavaa, vaikka Vuosaaren Terveysasema. Odotus 6 tuntia Terveydenhoitajalle ja
      terveydenhoitaja tilaa ajan lääkärille.

      Se on illuusio missä Te elätte ja sen olen nähnyt Maahanmuutto palstan kirjoituksissa.,
      Moni ei edes kykene ajattelemaan asioita talouden, siis rahan näkökulmasta. Te puhutte,
      että suomi painaa markkoja ja rahaa, kuin afrikan tähdessä. Se Afrikan tähti markka on
      vain sen paperin arvonen ilman teollisuutta ja kauppasopimuksia. Siis sillä rahalla voi
      mennä vessaan ja pyyhkiä.

      Mitä EU:sta eroaminen sitten tarkoittaisi ?
      Se tarkoittaisi jäämistä ulos Euroopan unionin talousalueesta ja sellaisia huu haa ukkoja
      oli myös eduskunnassa ja hän sanoin henkilökohtasesti minulle, että Norja olisi myynyt
      suomelle öljyä alle maailmanmarkkinahinna jos suomi ei olisi mennyt EU:hun. Tämä on
      tosi kertomus. Yritän kertoa, että vaikka se olisi joku Marksufopunasinen johtaja niin se
      voi myös johtaa Teitä harhaan ja se voi olla vielä Vit*** tyhmä.

      Tiedätte Rahan arvostuksen ja se arvostetaan maailman pörsseissä joka ikinen sekuntti.
      Tiedätte, että suurvaltojen rahat pitävät arvostuksen, koska ne määräävät maailman
      kauppasopimuksia. Euroopan unioni on suurvalta ja vain se takaa Teidän omaisuuden sekä
      sen rahan ostovoiman. Koko maailmantalous on siis vaihtokauppaa.

      Nyt Teidän täytyy ymmärtää, että Euroopan unioni on siltä rahalliselta puolelta se ainoa
      vaihtoehto rakentaa tulevaisuutta. Näitä kirjoituksen alussa mainitsemista asioista siis
      joudutte valitsemaan utopian ja todellisuuden välillä. Minä en siihen utopiaan ota kantaa,
      kuten jo alussa mainitsin, koska minä en siitä tiedä mitään.

      Mutta miettikää mitä Teillä oikeasti on omaisuutta ja paljonko siitä oikeasti saisi.

    • iihlam

      On täysin absurdia kuvitella, että EU voisi toteutua nykyisen tavoitteen mukaisesti. Euroopassa on eri valtioissa täysin erilaiset yhteiskunnat ja myös kansalliset tavoitteet. Jo tämä vapaa liikkuvuu ja pyrkimys määrätä valtioiden omien sisäisten lakien tilalle yhteisiä vain joillekin valtioille edullisia direktiivejä aiheuttaa ongelmia.
      Pelkkä kaupallinen yhteistyö riittäisi. EU tulee hajoamaan mahdottomuuteensa, itsenäiset valtiot eivät suostu alistumaan ulkopuolisten määräyksiin. Jugoslavia on tuore esimerkki siitä.

      • Euroopassa on yli 70 % kannatus Euroopan Liittovaltiolle. Ainoastaan poliittiset
        paskaläj** siellä sun täällä yrittävät vetää omiaan.
        Nyt on hyvä tuuli löysätä köydet sanoi Junker.
        Minäkin 100 % ihmisten ja Euroopan kannalla.


    • iihlam

      Hyvin yhtenäinen halu näyttää olevan, ei edes pakolaisasioissa päästä yhteisymmärrykseen. Itäiset eu valtiot eivät tule missään tapauksessa hyväksymään liittovaltiomallia.
      Suurin osa tuosta mainitsemastasi 70 prosentista koostuu Saksalaisista ja Ranskalaisista. Siis kansallisuuksista, jotka tulisivat olemaan määräävässä asemassa siinä liittovaltiossa.
      Kuten jo kirjoitin kaupallinen yhteistyö on riittävä myös Suomelle, ei tarvita Suomen sisäisiin asioihin sekaantuvia oman edun hakijoita.

    • iihlam

      Täytyy vielä lisätä, että vapaa liikkuvuus Euroopan sisällä on täysi susi. Jokainen, joka jollain keinolla pääsee yhteen Euroopan maahan, vaikka ilman papereita, voi liikkua vapaasti maasta toiseen. Esimerkkinä nämä Välimeren ylittäneet talouspakolaiset.
      Nyt suureen ääneen julistetaan, että EU sallii Suomen hakata suomalaisia metsiä. Naurettavaa.

      • Euroopan unioni on yhteisvastuullinen ja siksi siinä tulee Tasa-arvo hyvin suureen
        osaan. Siksi Metsät ja Siksi Teollisuus ja Raha ja Talous.

        Miten voit luottaa ?
        Sinä voit luottaa tasa-arvoon ja ihmisten vapaaseen liikkuvuuteen on Euroopan unionin
        perusteita. Euroopan unionin tiivistäminen tarkoittaa juuri tasa-arvoa.
        Ilman tasa-arvoa sosiaalinen yhteisö hajoaisi eriarvoisuuteen.

        Mitä valloittaja tekee jos valloittaa vaikka suomen ?
        Valloittaja asettaa aina nukke-hallituksen, koska se ei anna tasa-arvoa ihmisille valloittajan
        ja valloitetun suhteen ja Näin voi hyväksikäyttää valloitettua kansaa tai ryhmää.

        Tiedätkö historiasta, kuinka monta Mulkk*** on aina löytynyt tuohon nukke-hallitukseen ?

        Miksi Euroopan unioni on erilainen ?
        Se pyrkii takaamaa kaikille Euroopan kansalaisille vapauden ja yhdenmukaisen oikeuden.
        Siksi se on minulle sydämmen asia ja näin toteutuu ihmisten kanssakäyminen ja
        yhdenmukaisuus ja vapaus. ( Minä en puhunut mistään Vitun*** suomesta, minä puhuin
        yksilöistä sinusta ja minusta.)


    • iihlam

      Euroopan unioni tasa-arvoinen? Siitä muodostuu ajan kanssa yhtä tasa-arvoinen kuin Neuvostoliitto oli.
      Ihmiskunta on sellainen "olento", että aina tulee henkilö tai ryhmä, joka halua omaa etuaan tavoitellakseen hallita muita. Tässä Euroopan liittovaltiokysymyksessä nämä suuret valtiot, kuten jo aikaisemmin sanoin, tulisivat ajanmyötä jyräämään Suomen kaltaiset kääpiöt.
      Päätökset siinä ilmeisesti tultaisiin tekemään väkilukuun suhteutetulla äänivallalla ja silloin isot hallitsevat.
      Jos Suomi liittyisi Euroopan liittovaltioon, olisi Suomen hallitus sellainen nukkehallitus. Nytkin, vaikka liittovaltiota ei ole, Suomen sisäisiin asioihin annetaan määräyksiä Keski Euroopasta.
      Kuinka paljon metsää saa hakata, kuinka paljon pakolaisia täytyy ottaa, kuinka paljon Suomella saa olla velkaa ym. ja tällainen perinteisiin itsenäisen valtion päätöksiin sekaannutaan aina vain enemmän.
      Sumi hyötyy ainoastaa eurooppalaisesta kaupallisesta yhteistyöstä ja Suomen ei pidä antaa suurilla uhrauksilla saavutettua itsenäisyyttä pois.
      On paljon helpompaa ja taloudellisempaa pysyä itsenäisenä valtiona kuin sen liitovaltion hajoamisen jälkeen rakentaa uutta itsenäistä valtiota.

    • " iihlam "
      Minä olen puhunut Liittovaltiosta aivan, kuten Juncker ja Macron ym ym.
      On ihan varmaa, että se suomi painetaan sinne mistä se on tullutkin, eli pers******.
      Juncker esitti eilen Eurooppalaisia vaaleja ja Yhtenäistä ja yhteistä eurooppaa ja miksi
      et lue edes mitä Junkkeri tarkoitti.

      Me puhutaan vain sinusta minusta ja meidän kanssa ihmisistä, emme puhu mistään vitu***
      Suomesta. Älä Tuo sitä suomea enään tähän keskusteluun, sillä se on Fiktio aivan kuten
      Joulupukki ja Mustanaamio.

      Ei ole Ranskaakaan eikä Saksaa eikä Puolaa on vain Euroopan unionin Liittovaltio.
      Mikäli aluehallinnot säilyvät tällaisina, niin asiat varmasti muodostuukin näin, kuten
      kerroit. Mutta siksi juuri ollaankin tekemässä Integraatiota, ymmärsitkö sanan Integraatio ?

      Se, että jos joku alue muodostuu houkuttelevaksi, niin sen markkinavoimat tasaavat.
      Puhin juuri tuosta Rail Balticasta ja sen tärkeydestä suomen alueelle ja maanomistajille
      ja ihmisille täällä.

      Euroopan unionissa on markkinat ja raha ja ilman markkinaa ja rahaa ei ole mitään
      liíketoimintaakaan.

      Älä enään koskaan mainitse sanaa suomi, koska minä en edes tiedä mikä se on muu kuin
      alue. Puhutaan aina asiasta ja minusta ja sinusta.

    • iihlam

      Toistaiseksi Suomi,ja muut Euroopan valtiot ovat itsenäisiä kansakuntia ja pysyvät.
      Tämä sinun ihannoima yhteinen Euooppa on fiktiota ja sellaisena pysyy.
      Se on vaan niin, että itsenäisyytensä verellä saavuttaneet homogeeniset valtiot tulevat pysymään itsenäisinä. Ei tällainen keinotekoinen yhteiskunta toimi, se kaatuu mahdottomuuteensa.
      Rail Baltica voi olla tulevaisuudessa totta ja samoin Suomenlahden alittava tunneli, mutta ne liittyvät vain kaupalliseen yhteistyöhön helpottaen ja halventaen kuljetuskustannuksia varsinkin tänne meren takana olevaan itsenäiseen Suomeen.
      Vaikka olen sekä isän, että äidin puolelta osittain saksalainen, olen ennen kaikkea suomalainen.
      En alennu kiroilemaan enkä sinua haukkumaan, vain yksinkertaiset ihmiset puolustautuvat siten faktoja kertovaa vastaan.

    • iihlam

      Liittovaltion kannattajalle tiedoksi
      Jopa Sipilä sanoi kyselytunnilla, että Suomi ei hyväksy eikä halua liitovaltiomallia. Sinun toiveesi taitaa jäädä toteutumatta.

      • Sitä ei kysytä Sipilältä !
        Minä olen sen sanonut, että nyt kun Euroopan suuret maat Integroituvat ja ne
        sanovat tuleeko Liittovaltio vai ei.
        Minusta kuitenkin näyttää, että se on Shakki ja Matti.


      • Kirjoitan vain sen takia, että ette mene Päästä tyhmänä ja yksinkertaisena junttina
        Tekemään maalle mitä ette todellakaan haluasi ja kaikki vielä Tyhmyydestä.

        Olen kertonut asioita, koska Teidän Porukka on yksinkertaista ja ne eivät ole kovin
        viisaita ja kerron ajoissa mihin olemme matkalla ja se on Liittovaltio.


      • qåaäzm
        Liittovaltio kirjoitti:

        Sitä ei kysytä Sipilältä !
        Minä olen sen sanonut, että nyt kun Euroopan suuret maat Integroituvat ja ne
        sanovat tuleeko Liittovaltio vai ei.
        Minusta kuitenkin näyttää, että se on Shakki ja Matti.

        Tuo ei ainakaan ole demokratiaa kun oikein sanellaan asia. No, eihän kukaan fiksu nyt eu:ta demokratiaksi kutsukaan. Täysiverinen diktatuurihan se sananvapauden riistoineen on. Tämä sananvapauden riisto on hyökkäys demokratiaa vastaan.


    • iihlam

      Ihmisillä on monenlaisia toiveita, sinulla liittovaltio. Toiveesi ei tule toteutumaan, mutta mikä minä olen kieltämään sinua haaveilemasta.
      Haaveilijat ovat yleensä ihmisiä, jotka elävät unelmissaan ja eivät ota tosiasioita huomioon.
      Vaarallisia haaveilijoita ovat olleet Hitler, Lenin, Stalin, Isis terrorijärjestön perustaja. Tällä hetkellä vaarallisin on Trump, mutta onneksi sinä et kuulu niihin.

      • qåaäzm

        En minä Trumpia sanoisi vaaralliseksi. Ehkä tuittupäinen hän on, mutta kansastaan huolehtiva, toisin kuin meillä nämä omat rakkaat kullannuppupoliitikot.


      • iihlam
        qåaäzm kirjoitti:

        En minä Trumpia sanoisi vaaralliseksi. Ehkä tuittupäinen hän on, mutta kansastaan huolehtiva, toisin kuin meillä nämä omat rakkaat kullannuppupoliitikot.

        Kaikki narsistit ovat vaarallisia ja Trump on täysi narsisti. Vain hänen mielipiteensä ovat oikeita ja kaikki muut ovät väärässä. Narsistisuuteen kuuluu olennaisena osana itsensä korostaminen ja toisten haukkuminen häpeilemättä. Narsisti osaa myös miellyttää jos katsoo sen ajavan hänen etuaan.
        Putin on myös valtaa ja omia taloudellisia etujaan ajava itsevaltiaaksi pyrkivä ja osin myös päässyt päästään vialla oleva pieni mies.
        Suomen hallitus on vain varakkaiden etuja ajava korruptoitunut rikollisryhmä. Tuhoavat Suomen perinteisen tavan hoitaa myös huonommin pärjäävien olosuhteita ja toimeentuloa.


      • iihlam kirjoitti:

        Kaikki narsistit ovat vaarallisia ja Trump on täysi narsisti. Vain hänen mielipiteensä ovat oikeita ja kaikki muut ovät väärässä. Narsistisuuteen kuuluu olennaisena osana itsensä korostaminen ja toisten haukkuminen häpeilemättä. Narsisti osaa myös miellyttää jos katsoo sen ajavan hänen etuaan.
        Putin on myös valtaa ja omia taloudellisia etujaan ajava itsevaltiaaksi pyrkivä ja osin myös päässyt päästään vialla oleva pieni mies.
        Suomen hallitus on vain varakkaiden etuja ajava korruptoitunut rikollisryhmä. Tuhoavat Suomen perinteisen tavan hoitaa myös huonommin pärjäävien olosuhteita ja toimeentuloa.

        Totta Helvet*** ne on korruptoneita ryhmiä, eihän niitä muuten kukaan rahoittaisi
        EDES ! Sehän on kaikkialla Mitä sinä sitä ihmettelet ? ? Haloo

        Nyt pitää tulla alas jäniksen puusta ja ymmärtää tosiasioita. Hienoa, että qåaäzm on myös
        herännyt tähän todelliseen maailmaan. Eihän maailmassa ole sellaista hallintoa mikä
        ei olisi korruptoitunut, ei ketään ja ei kukaan ole puhdas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe