ei valheita voi opettaa

maksakoonitse

Ei ainakaan verorahoilla.

14

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluuttaeiopeteta

      Tämä tarvitsee perustuslakiin määrätä. Poliittinen valta on vaihtumassa niin on
      hyvä pistää aloite vireille.

    • Jeesus: "Minä ole tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani." (Joh.14:6)

      • uskotkomiljoonanmulle

        Jos lainaat miljoonan, saatan uskoa.


      • norahatänne
        uskotkomiljoonanmulle kirjoitti:

        Jos lainaat miljoonan, saatan uskoa.

        Siis maksan kuoleman jälkeen takaisin.


    • vain.totuutta

      Samaa mieltä, ei ateismia enää kouluopetukseen.

      • totuusontotuutta

        Ei ateismia opeteta koulussa, oletko sinä valehteleva uskovainen.


      • ohodaani

        Ateismi kuuluu yleissivistykseen joten sitä olisi syytä opettaa kouluissa.


    • Olen Jeesuksen uskossa, ja jos minulla olisi lapsi niin laittaisin lapsen kristilliseen kouluun koska tavallisessa koulussa opetetaan mm evoluutio-harhaoppia. Uskon että valtio ja uskonasiat tulee erottaa toisistaan, siis niin että ei ole mitään uskonnonopetusta kouluissa. Usko syntyy Jumalan Sanan kuulemisesta ja Raamatun opiskelun tulee olla vapaaehtoista koska ei kukaan tule uskoon esim niin että hänet pakotetaan rippileirille opettelemaan ulkoa mm kymmentä käskyä

      Jumalan Sana on totuus

    • veronmaksajakustantaa

      Jos tavoitteena on yhteinen hyvinvointi, niin ei verorahoja voi hulluuteen laittaa.
      Varsinkaan hyvinvointia pienentävään kehitykseen.

    • Verorahoja ei pidä missään nimessä laittaa ET-opetukseen, joka on saatanan salakavala ansa lasten eksyttämiseksi pois totuudesta, joka on Jeesus Kristus.

      • oudon_näköinen_ope

        ET ei onneksi opeta kouluissa, lapset tulisivat itkien kotiin.


      • Maailmanmatkaaja30

        "Verorahoja ei pidä missään nimessä laittaa ET-opetukseen, joka on saatanan salakavala ansa lasten eksyttämiseksi pois totuudesta, joka on Jeesus Kristus."

        Eikä myöskään mihinkään muuhunkaan uskonnolliseen opetukseen. En usko jumalaan, mutta "teidän" mukaan jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon. Myös vapaan tahdon uskoa. Joten uskoa ei pitäisi millään tavoin kenellekään pakottaa. Ja jos se on pakollisena aineena koulussa, toimimme vapaata tahtoa vastaan.


    • 123666
    • 888667

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      3228
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2141
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1915
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe