ei valheita voi opettaa

maksakoonitse

Ei ainakaan verorahoilla.

14

310

Vastaukset

• Tämä tarvitsee perustuslakiin määrätä. Poliittinen valta on vaihtumassa niin on
    hyvä pistää aloite vireille.

• Jeesus: "Minä ole tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kun minun kauttani." (Joh.14:6)

• Jos lainaat miljoonan, saatan uskoa.

• uskotkomiljoonanmulle kirjoitti:

Jos lainaat miljoonan, saatan uskoa.

Siis maksan kuoleman jälkeen takaisin.

• Samaa mieltä, ei ateismia enää kouluopetukseen.

• Ei ateismia opeteta koulussa, oletko sinä valehteleva uskovainen.

• Ateismi kuuluu yleissivistykseen joten sitä olisi syytä opettaa kouluissa.

• Olen Jeesuksen uskossa, ja jos minulla olisi lapsi niin laittaisin lapsen kristilliseen kouluun koska tavallisessa koulussa opetetaan mm evoluutio-harhaoppia. Uskon että valtio ja uskonasiat tulee erottaa toisistaan, siis niin että ei ole mitään uskonnonopetusta kouluissa. Usko syntyy Jumalan Sanan kuulemisesta ja Raamatun opiskelun tulee olla vapaaehtoista koska ei kukaan tule uskoon esim niin että hänet pakotetaan rippileirille opettelemaan ulkoa mm kymmentä käskyä

Jumalan Sana on totuus

• Jos tavoitteena on yhteinen hyvinvointi, niin ei verorahoja voi hulluuteen laittaa.
    Varsinkaan hyvinvointia pienentävään kehitykseen.

• Verorahoja ei pidä missään nimessä laittaa ET-opetukseen, joka on saatanan salakavala ansa lasten eksyttämiseksi pois totuudesta, joka on Jeesus Kristus.

• ET ei onneksi opeta kouluissa, lapset tulisivat itkien kotiin.

• "Verorahoja ei pidä missään nimessä laittaa ET-opetukseen, joka on saatanan salakavala ansa lasten eksyttämiseksi pois totuudesta, joka on Jeesus Kristus."

Eikä myöskään mihinkään muuhunkaan uskonnolliseen opetukseen. En usko jumalaan, mutta "teidän" mukaan jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon. Myös vapaan tahdon uskoa. Joten uskoa ei pitäisi millään tavoin kenellekään pakottaa. Ja jos se on pakollisena aineena koulussa, toimimme vapaata tahtoa vastaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.