Minä tunnen paljon venäläisiä joiden kanssa olen keskustellut monista asioista he kaikki on todella mukavia ihmisiä. Heidän puheistaan selviää maassa on paljon korruptiota ja ei ole luottoa poliitikkoihin, tai minkäänlaista demokratiaa joilla saa muutoksia. Ei ole töitä ja erittäin pieniä palkkoja joilla ei tule toimeen. Lähes kaikki toivoisi samanlaista kehitystä mitä balttiassa, puolassa on tapahtunut.
Niin ja "venäjän" aiheuttamat sotilaalliset ongelmat on lähtöihin ihan pienen ihmismäärän päätöksistä ! mitä venäjä on tehnyt ja tekee myös näinä vuosina, ukraina ym. Eli tämä venäläinen pieni ryhmä ajaa koko kansan ahtaalle omien toimien avulla ja estää kehityksen terveellisempään suuntaan.
Mitä tulee karjalan ja pohjoisen alueisiin jotka jouduimme antamaan pakolla vaikka emme sotaa aloittaneet, niin jos venäjä aloittaa noiden alueiden takaisin luovutuksen ja se toteutuu niin siitä olisi venäjälle niin siitä olisi historiallisesti merkittävin hyöty ja se heijastuisi koko valtioon ja nostaisi venäjän "itsetuntoa" luottamusta ja rahallisesti kun oikeudenmukaisuus ja demokratia toisi valtavasti työpaikkoja ja rahaa.
"Luovutettujen" alueiden palautuksen vaikutus
vaikutukset
0
217
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1135156Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744341636- 1961171
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111143Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201099Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861030Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836