Kuten niin monella muullakin palstalla, niin täälläkin liikkuu nettihäirikkö/nettihäiriköita.
Valitettavasti. Tämä palsta on tarkoitettu rukouksille, ei kiusanteolle.
Tässä asiallista tietoa nettihäiriköinnistä, tutkimusten perusteella.
https://yle.fi/uutiset/3-7471056
https://yle.fi/uutiset/3-7466029
Asiallista tietoa nettihäiriköistä
23
236
Vastaukset
- T..Mirka
Minusta on mahtavaa kertoa totuus rukoilemisesta ja tietysti uskonnoista. Olen saanut paljon kiitosta tästä ja tämä kannustaa minua jatkamaan.
Ihmiset jotka pelkäävät olevansa väärässä uskonsa suhteen, tietysti vastustavat minua ja käyttäytyvät loukkaavasti minua kohtaan.- saitkicksin
Mirka tunnisti aloituksessa itsensä ja on mielissään kun vastaan hänen kommenttiinsa.
- T..Mirka
saitkicksin kirjoitti:
Mirka tunnisti aloituksessa itsensä ja on mielissään kun vastaan hänen kommenttiinsa.
Minua on useasti syytetty täällä häiriköksi, vaikka en sitä oikeasti ole. Tuon totuuden teidänkin tietoon. Ne jotka haluavat salata totuuden, nimittelevät minua häiriköksi. Näin he ajavat omia etujaan, totuudesta viis.
- sekoiraälähtää
Haloo!
Olipa kerkeä vastaus...
Siis- KUKA TARKALLEEN ON SINUA KIITELLYT? ? ? - ?
Jospa kertoisit... Jos on siis kertomista. Ei tällä palstalla muuten yksikään...
Ja että pysyttäisiin faktoissa. Turha yrittää hämätä.
Se "koira älähtää, johan kalikka kalahtaa"..- sekoiraälähtää
Haloo!
Siis- MITEN RUKOUKSET TOIMII TARKALLEEN? ? ? - ?
Jospa kertoisit... Jos on siis kertomista....
Ja että pysyttäisiin faktoissa. Turha yrittää hämätä.
Se "koira älähtää, johan kalikka kalahtaa"..
- Säälittävää
Joillekin totuus tekee kipeetä. Uskonnot hiipuu pikkuhiljaa.
- asiallistatietoa
Amen! Hyvin sanuttu
- rukousvoi
Täältä voit katsoa, kun rukouksella tulee uusia raaja ja muita ihmeitä rukouksen voimalla.
Niitä löytyy myös you tubesta haulla T B Joshua. - rukousvoi
https://www.scoan.org/
Tuo linkki unohtui- asiallistatietoa
Eikä unohtunut
- TomBradynReisilihas
Rukoile niin saat syntisi anteeksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982