Anteeksi, että en veikannut eilen Euro jackpottia...
Olen varaton....
<3
En siis pysty antamaan sinulle miljoonia........
Anne.........
12
252
Vastaukset 12
Koitan kerätä itseni ja käydä etsimässä tyhjiä tölkkejä, että saamme veikkauksen ensviikolla.
<3- Elluhalloyb
Mutkun mää haluun miljoonia...
Ei pennejä.....
Mania mania Rakastan vain mania...💍💰💲🎲💶 - ENKäsitä
Elluhalloyb kirjoitti:
Mutkun mää haluun miljoonia...
Ei pennejä.....
Mania mania Rakastan vain mania...💍💰💲🎲💶Alotus on Annelle, ei sulle.
Halua vaan miljoonia, mutta tee oma alotus siitä?
Noh me voitettiin vajaa20€
- ristolle
Älä ota tavaksi. Ensi viikolla sitten uusi yritys ;)
- Iso-pää
BÄÄÄÄÄ😂😂
- Annekenna
Ei se mitään Risto............minulla on ollut rikas elämä, vaikkei tuota rahaa ole paljoa ollutkaan:)
Käyn lukemassa edelleen nämä sinun kirjoitukset, mut sori vastailen erittäin harvoin. Minulle on tärkeintä oma elämä ja perhe. Täällä kirjoitellaan ja tuodaan esille asioita liikaa muiden elämästä, se ei oikein kiinnosta. Joten jatka vaan, mutta älä kaikkea kuitenkaan tänne hölöttele.
ps. lottosin pari riviä katsotaan mitä siitä tulee tänään:)- tekeemitenitepäättää
Pitää ensin voimaantua ja hyvähän on puhua omista asioista ja tietty jos joku puhuu sinun asioista niin sinulla on sama oikeus puhua hänen asioistaan. Kiinnostavia/kiinnostuneita ihmisiä ei tarttis myöskään stalkkereiden yrittää häätää pois, itsekään en kenellekään niin tee, sillä vaikka kiinnostuneita olisi useita niin ihminen tekee itse valinnan, mies esim.siinä valitseeko minut tai jonkun muun, en estä toista tässä.
- Sääliksi_käy
Annekennalle:Etkä edes ole se oikea Riston Anne.
- ikuinenkierre
Sääli mieluummin sitä, joka näitä itselleen kirjoittelee
- Annekenna
No en tietenkään ole.........eikä tarvitse sääliä. Minä olen jo isotyttö. ;)
- Nainenkomppaa
🤗🤗🤗🤗🤗
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502418- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300997Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii329953Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56908Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643