Kiitos Jumalalle!

YlistysJeesukselle

Kiitän sydämestäni Jumalaa siitä, että hänen seurakuntaansa ei Perkele, eikä mitään pahan voimat voi kukistaa ja että hän kuljettaa sitä Jeesuksen Kristuksen voittosaatossa perille Taivaan Kirkkauteen!

"Ja minä sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tälle kalliolle minä rakennan seurakuntani, ja tuonelan portit eivät sitä voita."
Matt 16:18

"Mutta kiitos olkoon Jumalan, joka aina kuljettaa meitä voittosaatossa Kristuksessa ja meidän kauttamme joka paikassa tuo ilmi hänen tuntemisensa tuoksun!"
2Kor 2:14

Aamenaamenaamen !!!

74

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      Halleluja! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

      • KiitosJeesuskiitos

        Kiitos Jeesuksen armosta!


      • Sdff

        Ja kilinvitut. Narsistipaska.
        Kaikkivaltiaan oikeudet ja tällaista on tulos. Hävettäisi kulkea tuossa joukossa.


      • Anonyymi

        Pahan voimat eivät kestä Jumalan ja Jeesuksen voimaa. Se katkerana narskuttaa hampaitaan ja sihisee hampaidensa välistä kirosanoja.
        Terveisin : Paha tunnetaan jp.


    • Kirjakääröt

      Matt.16:18. Biblia (1776). Mutta minä myös sanon sinulle: sinä olet Pietari, ja tämän kallion päälle tahdon rakentaa minun seurakuntani, ja helvetin portit ei pidä häntä voittaman.

      • Isayuntothee

        And I say also unto thee, That thou art Peter, and upon this rock I will build my church; and the gates of hell shall not prevail against it.


    • Kysyväisin

      KIITOS JUMALALLE!

      Kysyväisin
      16.9.2017 8:42
      Ettei Teuvo saanut pystyyn omaa seurakuntaansa. Jos sellainen ihme olisi tapahtunut, olisi Jeesuskin samanlainen valehtelija kuin Paavali.

      Kun nämäkin hänen sanansa olisivat silloin valhetta:

      "Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia.

      Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

      "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

      "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

      "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin."

      "Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu."

      • Ettäsillätavalla

        Tässä kohtaa on vain yksi iso MUTTA. Teuvo polo, sinä kun et ole profeetta, et edes väärä profeetta, ihan tavallinen Talliainen vain.


      • Niinpäniinpäniinpä
        Ettäsillätavalla kirjoitti:

        Tässä kohtaa on vain yksi iso MUTTA. Teuvo polo, sinä kun et ole profeetta, et edes väärä profeetta, ihan tavallinen Talliainen vain.

        Niinpä!!!


    • Tarkkaväännös

      Ps.105:8. Hän muistaa liittonsa iankaikkisesti, säätämänsä sanan hamaan tuhansiin polviin. Biblia (1776). Hän muistaa liittonsa ijankaikkiseti, sanansa, jonka hän on kätkenyt tuhannelle seurakunnalle.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!


    • oipoi

      Syytän sydämestäni kaikkivaliasta jumalaa kaikesta pahuudesta mitä maailmassa on. Äläkä väistele vastuuta!
      Vapaa on hän, joka ei usko satuja ja tarinoita mitä hänelle syötetään. Vapahda itsesi - et tarvitse enää mielikuvitusolentoja maailman selitykseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tulkoon osaksemme Herran, meidän Jumalamme, laupeus. Suo menestyä meille kättemme työn; niin, suo menestyä meidän kättemme työn.

    • Kysyväisin

      Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt.

    • Totuuttapalstalle

      Sillä Herra, sinun Jumalasi, on laupias Jumala. Hän ei jätä sinua eikä hukuta sinua; hän ei unhota sinun isiesi kanssa tekemäänsä liittoa, jonka hän on heille valalla vahvistanut.

      • Niinsevaanonpi

        Aamen! Jumalan sanaan voi luottaa.


      • Dggjj

        Niin. Voit luottaa ettei totuutta ole kuin vahingossa.


    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinä suuressa laupeudessasi et tehnyt loppua heistä etkä hyljännyt heitä; sillä sinä olet armahtavainen ja laupias Jumala.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhä kurittaja!


    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."

      • AamenkiitosJeesus

        Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää."


    • AamenkiitosJeesus

      Herramme Jeesuksen Kristuksen armo olkoon teidän kanssanne. Amen.

    • AamenkiitosJeesus

      Turvaa Herraan ja tee sitä, mikä hyvä on, asu maassa ja noudata totuutta;

      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

      • Anonyymi

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

      • Jumalanarmoonihana

        Jumalan armo on lahjoista ihanin.


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä lihan sielu on veressä, ja minä olen sen teille antanut alttarille, että se tuottaisi teille sovituksen; sillä veri tuottaa sovituksen, koska sielu on siinä.

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala, ole minulle armollinen, ole minulle armollinen; sillä sinuun minun sieluni turvaa. Minä turvaan sinun siipiesi suojaan, kunnes onnettomuudet ovat ohitse.

      • Anonyymi

        "Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika tuli ja on meille mielen antanut, että me sen totisen tunnemme, ja olemme siinä totisessa, hänen Pojassansa Jesuksessa Kristuksessa: Tämä on totinen Jumala ja ijankaikkinen elämä."


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hän haavoittaa, ja hän sitoo; lyö murskaksi, mutta hänen kätensä myös parantavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


    • AamenkiitosJeesus

      Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!

    • AamenkiitosJeesus

      Herran siunaus rikkaaksi tekee, ei oma vaiva siihen mitään lisää.

    • AamenkiitosJeesus

      Aivan erityisesti kiitän Ruukin ja Raahen seurakunnista, sekä Raahen, Siikajoen, Ruukin, Paavolan ja Luohuan rauhanyhdistyksistä.

      • Ettäsillätavalla

        No sehän on hyvä, että sinulla on kiitospuheita Teuvo. Vaihtelua kirousten sekaan.


    • AamenkiitosJeesus

      Herran edessä, sillä hän tulee, sillä hän tulee tuomitsemaan maata: hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaudessa ja kansat uskollisuudessansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka veljeään panettelee tai veljensä tuomitsee, se panettelee lakia ja tuomitsee lain; mutta jos sinä tuomitset lain, niin et ole lain noudattaja, vaan sen tuomari.

    • AamenkiitosJeesus

      Siinä on rakkaus - ei siinä, että me rakastimme Jumalaa, vaan siinä, että hän rakasti meitä ja lähetti Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanoin sydämessäni: Vanhurskaan ja väärän tuomitsee Jumala, sillä siellä on jokaisella asialla ja jokaisella teolla aikansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.'

    • Hullutuksenkautta

      Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,

    • AamenkiitosJeesus

      Pelasta ne, joita kuolemaan viedään, pysäytä ne, jotka surmapaikalle hoippuvat.

    • AamenkiitosJeesus

      Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Runsaasti asukoon teissä Kristuksen sana; opettakaa ja neuvokaa toinen toistanne kaikessa viisaudessa, psalmeilla, kiitosvirsillä ja hengellisillä lauluilla, veisaten kiitollisesti Jumalalle sydämissänne.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

      • Kevättäkö.rinnassa

        Meinaatko koko kesän hokea tuota samaa lorua, no huvinsa kullakin:)


      • Anonyymi
        Kevättäkö.rinnassa kirjoitti:

        Meinaatko koko kesän hokea tuota samaa lorua, no huvinsa kullakin:)

        En hoekaan mitään lorua, vaan kehotan turvautumaan Jeesukseen, jotta välttyisit helvetiltä, sillä vain Jeesus pelastaa. Niin, ja sitä teen, en vain kesän ajan, vaan niin kauan kuin henki pihisee!


    • AamenkiitosJeesus

      mutta Herran sana pysyy iankaikkisesti. Ja tämä on se sana, joka on teille ilosanomana julistettu.

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • Eikiitosjeesus

      Vaikka nämä jeesukselle alistetut muuta uskoo niin taivaassa on keskimäärin todella kurjaa lähdetpä mihin suuntaan vaan: Pimeää, tyhjää, halavatun kylmää ja vihamielistä säteilyä. En lähe en taho.

      • Anonyymi

        Ei sinua kukaan voi Taivaaseen pakottaakaan, kehoittaa vain.
        En silti suosittele sinulle helvetin kauhuja!


    • Anonyymi

      "Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen."

    • Anonyymi

      Kuka on Jumala ja mistä hänet voi löytää?

    • Anonyymi

      Ja koko seurakunta sanokoon Aamen!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe