Paavalin kirjeellä:
Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään
näin tee ? Kun katsoo näitä Teidän puheita ja videoita niin jokainen näkee, että
mitä Te itse edustatte ja provosoitte ihmisiä ja samoin, kuin minuakin oikaisemaan
Teitä.
Kerron hyvän esimerkin omasta elämästä. Alakerrasta on silloin tällöin kuulunut
melua ja riitelyä viikonloppuöinä, noin 2 - 3 kuukaudessa. Minulle tuli yksi talon asukas
paperin kanssa, että tehdään valitus naapurista. Minä sanoin, että Tiedän että heillä
on ongelmia ja vaikeuksia. Mutta minun kädestä ei tule helle lisää ja sanoin, että
kuulen kyllä silloin tällöin meteliä ja kyllä sinäkin sen varmasti silloin tällöin kestät.
Nyt kun olette sitten siellä Pietarin portilla ja viette sinne ne Tekemänne valitukset
ja pahat teot mitä olette tehneet. Niin jos ette ymmärrä, niin siellä joudutte sitten
katsomaan millaiseen paratiisiin se oikeuttaa. Minun paratiisissa on monenlaisia
ja värisiä ja kielisiä ihmisiä ja suvaitsevaisuus ja myötätunto ja rakkaus ihmisiin ja
ja ihmisten elämään.
Millainen on sitten tämä Teidän paratiisi, kun kuolette kuitenkin ja mitä huudatte
viimeisenä hetkenä apuun ja häpeätkö Jeesusta, sillä Jeesus oli myö Arabi.
Suomen osasto on sitten siellä jossain muualla luulisin ?
Suomi Ensin ?
5
97
Vastaukset
- Ninnukkainen
Mutta kristittyjä naisia joukkoraiskanneet ja kristittyjen lasten päitä katkoneet ( esim .Syyriassa 250 kristittyjen lasta laitettiin taikinantekokoneeseen ja aikuiset paistettiin eläviltä saman suurleipomon uunissa ) oikeaoppiset islamilaisetko sitten ovat sinun kanssasi siellä Paratiisissa ? Olet varmaan itsekin muslimi kun kerran Paratiisiin lähtöä teet.Krsistitty on matkalla Taivaaseen.
Siksi toisekseen kukaan ei ole Suomessa pakottanut muslimia kristinuskoon mutta kristityltä aukeaa kurkku tai katkeaa pää ennemmin tai myöhemmin ellei hän käänny islamiin.Voit tietenkin tekeytyä ihan niin sinisilmäiseksi kuin haluat mutta huomautan sielä ettei typeryys ole yhtä kuin lähimmäisenrakkaus.Kai sinä itsekin tiedä vastauksen tuohon mitä kirjoitit. Se joka näin tekee ansaitsee tuomion.
Olen ollut aina sitä mieltä, että ei se ole murhaaja joka käskee, vaan se joka sen tekee. käskiä
on murhaan kiihottaja yllyttäjä ei murhaaja ja saa siitä myös tuomion.
Muslimi en ole mutta kunnioitan heidän uskontoaan, sillä lapsi on oppinut vanhemmiltaan
uskonnon. Olen Kristitty ja tunnustan Jeesuksen kristuksen ja Isän kaikkivaltiaan. Olen
puhunut monen muslimin kanssa uskonnosta ja kertonut Raamatun jakeista ja olemme
huomanneet, että meillä on samat profeetat ja henkilöt.
Islam on Kristinuskosta eronnut haara noin 600 luvulla ja syyt siihen on todennäköisesti
Konstantinopolissa 300 luvulla, kun uskonnosta tuli poliittinen Rooman keisarin johdosta.
Uskotko itse, että maailma on luotu tai uskotko, että on olemassa henkimaailma.
4000 vuotta sitten oli jääkausi suomessa ja monessa muussakin alueessa, niin kuinka
ihminen sitten on syntynyt tai tullut muuten ?
Mutta jos uskot, niin silloin on hyvä tarkistaa kantaasi.- Ninnukkainen
Liittovaltio kirjoitti:
Kai sinä itsekin tiedä vastauksen tuohon mitä kirjoitit. Se joka näin tekee ansaitsee tuomion.
Olen ollut aina sitä mieltä, että ei se ole murhaaja joka käskee, vaan se joka sen tekee. käskiä
on murhaan kiihottaja yllyttäjä ei murhaaja ja saa siitä myös tuomion.
Muslimi en ole mutta kunnioitan heidän uskontoaan, sillä lapsi on oppinut vanhemmiltaan
uskonnon. Olen Kristitty ja tunnustan Jeesuksen kristuksen ja Isän kaikkivaltiaan. Olen
puhunut monen muslimin kanssa uskonnosta ja kertonut Raamatun jakeista ja olemme
huomanneet, että meillä on samat profeetat ja henkilöt.
Islam on Kristinuskosta eronnut haara noin 600 luvulla ja syyt siihen on todennäköisesti
Konstantinopolissa 300 luvulla, kun uskonnosta tuli poliittinen Rooman keisarin johdosta.
Uskotko itse, että maailma on luotu tai uskotko, että on olemassa henkimaailma.
4000 vuotta sitten oli jääkausi suomessa ja monessa muussakin alueessa, niin kuinka
ihminen sitten on syntynyt tai tullut muuten ?
Mutta jos uskot, niin silloin on hyvä tarkistaa kantaasi.Uskon tietenkin että on olemassa henkimaailma ja juuri nyt on alkamassa se viimeinen taistelu hyvän ja pahan välillä.Joka viikko näemme uutisista kuinka pahuus kasvattaa voimiaan ja ottaa lisää valtaa.Elokuussa Turussa,eilen Lontoossa,Pahuuden läsnäolon aistii ja se on jopa niin todellinen ettei suomalainen varusmieskään saa enää asepuvussa liikkua pimeän aikaan kun tuo pahuus voi hyökätä kimppuun.Pahuus osaa käärityä valheelliseen kaapuun ja on onnistunut näköjään eksyttämään jo sinutkin.Hedelmistään puu tunnetaan ja islamin hedelmät ovat veriset ja mädät.Islam on pelkkä uskonnon kaapuun naamioitunut poliittinen ideologia ja erittäin julma sellainen.Hiter oli pyhäkoulupoika imaamien rinnalla.
Ninnukkainen kirjoitti:
Uskon tietenkin että on olemassa henkimaailma ja juuri nyt on alkamassa se viimeinen taistelu hyvän ja pahan välillä.Joka viikko näemme uutisista kuinka pahuus kasvattaa voimiaan ja ottaa lisää valtaa.Elokuussa Turussa,eilen Lontoossa,Pahuuden läsnäolon aistii ja se on jopa niin todellinen ettei suomalainen varusmieskään saa enää asepuvussa liikkua pimeän aikaan kun tuo pahuus voi hyökätä kimppuun.Pahuus osaa käärityä valheelliseen kaapuun ja on onnistunut näköjään eksyttämään jo sinutkin.Hedelmistään puu tunnetaan ja islamin hedelmät ovat veriset ja mädät.Islam on pelkkä uskonnon kaapuun naamioitunut poliittinen ideologia ja erittäin julma sellainen.Hiter oli pyhäkoulupoika imaamien rinnalla.
Baabelissa jaettiin kielet ja ulkomuodot. Jos sanot, että maailma on tulossa liian
pieneksi, niin Jumala luo uuden ja isomman maan, sillä hän on tehnyt maat ja taivaat.
Jos sinä oikeasti uskot, että maailma on luotu, niin tiedät vastauksenkin. Minä en usko
minä tiedän, että maailma on luotu. Nooan vedenpaisumus todistaa, että näin on
todellakin tapahtunut.
Meitä jokaista yksilöä punnitaan ja meidät kaikki punnitaan omalla vaa'alla. Siksi omalla
vaa'alla, koska meitä ihmisiä on monenlaisia vammaisesta viisaaseen. Toki vääriä
opettajia on ja näin raamattu kertookin. Sitten tiedät myös miten niihin tulee suhtautua.
Taitaa siellä raamatussa olla sananlaskujakin ja nekin kannattaa lukea. Kristinuskossa
puhutaan aina yksilöistä ja sielusta. Et sinä voi pelastaa sinun veljeäsi jos hän joutuu
kadotukseen. Se ei ihmistä saastuta mitä hän syö, vaan se saastuttaa mitä suusta tulee
ulos.
Tiedän, että monet tällä palstalla ovat muusta syystä, kuin uskonnon vihaamassa
ihmisiä ja käyttävät sitä vain keppihevosena. Kannattaa silloin miettiä asioita uudelleen
kun huomaat, että sinulla on kuudesaisti ja se voi osoittautua sieluksi.
- Ninnukkainen
Minulla on sielu ja se itkee Suomen kansan kohtaloa.Koko aloitus "Kuinka Te voitte pakottaa muita elämään kristityn tavoin jos Te ette itsekään
näin tee ?" on järjetön koska ei islamilaisia ole kukaan pakottamassa elämään kristytyn tavoin.Mutta toki maassamme esim.lakien ja järjestyssääntöjen tulee koskea kaikkia riippumatta mihin uskontokuntaan kukakin kuuluu.Suomi on ollut demokraattinen maa jossa kaikkien on ollut hyvä elää .Täällä lasten on ollut hyvä syntyä ja kasvaa.Nyt jokin taho on alkanut muuttaa yhteiskuntaamme turvattomaan suuntaan.Lyhyessä ajassa on tapahtunut suuri muutos ja samalle aikavälille mahtuu kymmenientuhansien ulkomaalaisten sotilaiden tulo maahamme.Meidän kaikkien on syytä yrittää nyt pitää huolta toisistamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3287925Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit01720epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161452- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91291Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601230Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411101