Olin mukana kolarissa keväällä.
Syyttömässä pakettiautossa matkustajana, eteen kääntyi pikkuauto. Molemmat autot romuksi.
Meillä nopeutta n.70km/h (80km/h rajoitus), perävaunu perässä.
Jonkun verran saatiin nopeutta vähennettyä kun iso mies seisoi jarrupolkimella.
Apumiehen puolella minä, keskellä pakussa koira.
Käännyin nappaamaan kiinni koirasta joka oli kyllä valjaissa ja turvavyössä. Koiran turvavyössä väljyyttä.
Vaikka en siinä kolaritilanteessa tajunnut, löin leukani vasemmalle puolelle rintaan. Rinta kipeytyi seuraavana päivänä ja mustelmina leuan kuva tuli rintaan. Mieheni pystyi ohjaamaan auton pientareelle niin että neppas eteenkääntyvän. Isommilta henkilövahingoilta näin vältyttiin.
Minulta hajosi kaksi hammasta ja niskat kipeyti niin että jouduin (lääkärinkin kehoitus) käymään kaksikertaa (2x1h) urheiluhierojalla.
Nyt vakuutus ei ole korvannut hammaslääkäriä ei fysikaalista. mitään tietoja ei tule.
OP sivujen kautta yksikään viesti ei mene kuulemma läpi (näin väitetään)
Yhdessäkään paperissa joka on tullut ei ole ainoankaan henkilön nimeä.
Netti sivut opastaa ota sählöpostilla yhteyttä nimi.sukunimi@..
Mistä keksit henkilön nimen???
Sanomattakin on selvää että vakuutus ei korvaa sitä että jouduimme ensiavussa olon ajaksi hankkimaan koiralle hoitopaikan kun polille ei saa viedä koiraa.
Olenko pistänyt vakuutukseni aivan väärään yhtiöön jos kaikki asiat toimii tällä tavalla. OP-pankki asiat on vieraalla paikkakunnalla ja toimivat kiitettävän hyvin. En lähde sinne pokkuroimaan/etsimään vakuutuksen asiamiestä jonka kautta ilmeisesti tässä vakuutusyhtiössä täytyy asiat hoitaa. Kuvittelin että ollaan tässä vuosiluvulla.
OP- vakuutuksen toimimattomuus
pettynyt_maksava_asiakas
2
215
Vastaukset
- 9-6
Korvauskäsittely taitaa kaikilla vakuutusyhtiöillä keskitetty pääkonttoreihin. OP:n nettisivuilta löytyy puhelinpalvelun tiedot:
https://uusi.op.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/soita/soita-meille
Ja sieltä:
Liikennevahingot 030 105 502 (ma 9-17, ti-pe 9-15) - Mitä_nyt_kokonaisuutta
Netti ei toimi. Puhelimet tukossa.
Herra A hoitaa liikenneasiat
Neiti B hoitaa tavarat
Rouva C hoitaa henkilöasiat
Eihän kenenkään kokonaisuutta tarvitse tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482752Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3622005- 401727
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351638Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782