Olisivatko NL:n kommunistit kuolleet nälkään jos

Helvetin-hyvä-kysymys

kansa olisi saanut vapaasti muuttaa länteen ???

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainakin tilaa olisi tullut lisää niille jotka jäävät. Tuota pakoa ei voitu sallia koska silloin länsi olisi saanut tietää totuuden jonka me jo tosiaan tiesimmekin mutta siihen aikaan ei puhuttu asioista suoraan vaan käytettiin pravdan kaltaista peitekieli ilmaisua. Siinä helvettiäkin sanottiin paratiisiksi.

    • prims

      Hirveästi komuja kuoli vuoden 1991 jälkeen. He ovat enää Venäjän toiseksi suurin puolue.
      On erittäin mukavaa kun persut ja Suomi Ensin liike ottavat avosylin venäläissiirtolaiset vastaan,
      Mitä luulette, kuoleeko yhdysvaltalaisia porvareita nälkään ellei Trump estä maahanmuuttoa? Entä KU-KLUX-Klaanin jäsenet, jotka vaativat valkoista valtaa ja entisten orjien jälkeläisten karkottamista Afrikkaan.
      Puola lienee fiksu valtio. Se kieltää maahantulon tietyiltä ihmisiltä, siis estää heidän lähtönsä kotimaastaan.
      Onneksi Suomessa perussuomalaiset kannattavat vapaata maahanmuutoa ja siten vapaata matkustusta. Onneksi maamme on paratiisi.

      • Hei-Siiri

        Ota äkkiä iltalääkkees ja laita sormet sinne missä kerrot niitä pitäväsi.


      • Siis ennen 1991 monet vuosikymmenet kommunistinen puolue oli ainoa puolue joten sen kokoa ei voinut silloin suhteuttaa mihinkään muuhun puolueeseen.

        Oliko se oikeasti suuri silloinkaan on ainakin minulle jäänyt arvoitukseksi. Tuskin kaikki siihen kuuluneetkaan olivat kovasti vakaumuksellisia mutta halusivat hyötyä siitä.

        Trumplandiassahan on jo koettu se mikä meillä on tulossa, muualta tulevat tekevät kaiken suorittavan työn ja se osa kansasta joka ei pidä puoliaan jää heidän kinttuihinsa.

        Puolensa pitäminen on omien taitojen ja tietojen lisäämistä tasolle jossa pystyy työllistymään alimman palkkaluokan yläpuolelle tai alkamaan yrittäjäksi joka kuitenkin vaatii myös ideaa.

        Maahanmuutto ei vielä ole oikein edes alkanut mutta maistiaisia olemme saaneet. Ilmaston muutos on ajamassa kuivuudella ja kaatosateillaan ihmisiä pois vanhoilta asuinalueiltaan joilla he ovat itse kasvattaneet pääosan ruuastaan. Noiden ihmisten määrää tuskin voidaan laskea miljoonissa kuten nykyisten pakolaisvirtojen vaan tullaan uudelle tasolle miljardeihin.

        Miten me heidät, nuo miljardit, asutamme on omankin kohtalomme kysymys. Siinä voimme kohta olla vähemmistönä omassa maassamme.


    • roduits

      Totta helvetissä.

      • Mitä tarkoitat helvetilläsi? Kommunistista kylmää vai kristillistä kuumaa? Missä se helvetti sinun mielestäsi sijaitsee? Onko helvetti edes totta ja millainen asia on totta ainoastaan helvetissä?

        Voisitko valistaa selväkielisesti? ja perustellen sanomasi/kirjoittamasi?


      • jos-et-ymmärrä
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitä tarkoitat helvetilläsi? Kommunistista kylmää vai kristillistä kuumaa? Missä se helvetti sinun mielestäsi sijaitsee? Onko helvetti edes totta ja millainen asia on totta ainoastaan helvetissä?

        Voisitko valistaa selväkielisesti? ja perustellen sanomasi/kirjoittamasi?

        mee kouluun.


      • jos-et-ymmärrä kirjoitti:

        mee kouluun.

        Kyllä minä ymmärrän mutta veikkaan ettei tuo roduits pelle ymmärrä! Mahdatko sinäkään, kun et kyennyt veljesi sanomaa selventämään?

        Olen sitäpaitsi käynyt erilaisia kouluja jo yli 7 vuosikymmentä ja nyt olen elämänkoulussa, se on minulle opettanut paljon asioita jotka näköjään teiltä komuloisilta ovat jääneet huomaamatta.


      • seuraava-hyvä-ohje
        Extyökkäri kirjoitti:

        Kyllä minä ymmärrän mutta veikkaan ettei tuo roduits pelle ymmärrä! Mahdatko sinäkään, kun et kyennyt veljesi sanomaa selventämään?

        Olen sitäpaitsi käynyt erilaisia kouluja jo yli 7 vuosikymmentä ja nyt olen elämänkoulussa, se on minulle opettanut paljon asioita jotka näköjään teiltä komuloisilta ovat jääneet huomaamatta.

        hanki akka niin et kirjoita niin paljon paskaa täällä.

        no toki ethän ymmärtänyt 1.ohjetta, yksinäisyytesi aiheittaman sairauden vuoksi.


    • saa_olla_rehellinen

      Lisäisin avaukseeni vielä semmoisen kysymyksen, että voinko saada AIDSin, jos pidän peukkua anaalissani ja suussani vuorotellen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe