X Factor ja melkein tähdenlento Aalto

lepakonlento

Uudet jaksot alkaa pian ja eihän siitä Aallosta tullut edes tähdenlentoa. Suomen kansa tiesi ja fani reppanat oli taas väärässä. Ei siitä surkimuksesta tullut mitään .

9

1630

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellistaporukkaa

Eihän hän ole vielä kerennyt julkaista uutta musiikkia. Haluaisin nähdä, kun sinä yrität.

• naurettavia

Naurettavia tuollaiset kommentit; mene itse yrittämään, kokeile itse, oletko itse parempi ja jne. Saara Aalto ei ole mitään minunkaan mielestä.

• telkkutäti

Oli ihan todella hyvä aloitus jakso! Jeeee! ihan tosi kovatasoisia kilpailijoita! paremoia kun idolsissa!

• aiettänolottaa

Katsoin ohjelmaa puolituntia, sen jälkeen vaihtui kanava. Ensin oli yläaste poikabändi..hohhoijaa.... sitten joku outo hiippari, pakollinen räppäri...hohhoijaa sitten tämä kälättävä pikkunukke... hohhoijaaa... kaiken lisäksi kälättävä Saara Aalto, joka ei osannut sanoa yhtään mitään. Oikein tunsin myötähäpeää tuon pelleohjelman vuoksi.

• enjaksakatsoa

Oli ihan arvattavaa, kun Saara Aalto on tuomaristossa, että kaikki ovat aivan ihania ja jatkoon päässeitä ihmeellisiä uilottajia ja Saaran taustalaulajia jne. Ainut kokenut ja järkevä tuomari tässäkin ohjelmassa Mike Monroe.

• naurettavaakikatusta

Mitä meriittiä näillä Suvi Teräsniskoilla ja Anna Puilla ja Saara Aalloilla tai jollain räppärillä on arvioida kenenkään laulunlahjoja tai mahdollisuuksia tulla staraksi. Tuomareiden pitäisi olla musiikin ammattilaisia.

• Katsoinohjelmaaa

Tössä jaksossa enemmän osaamista! Hienoja bändejä. Tuntuu että niissä taso toai korkealla.

• todellaärsyttävääääää

Ei pysty katsomaan ollenkaan koko sarjaa. Olen sitkeästi yrittänyt, mutta jäi kesken.
      Taustamusa hakkaa puheen päälle niin pahasti, ettei sanoista saa mitään selvää.
      Aina on joku pimputtamassa tai hakkaamassa kattilaa puheen päälle.

Sama Aallonmurtajassa ja monessa muussa kotimaisessa sarjassa. Jäävät katsomatta taustamusan takia. Mitä järkeä on turhaan laittaa sarjaan puhetta, jos sitä ole tarkoitus kuulla?

• kiiiinni

Niiiiin inhottavat tuomarit, ettei viitsi katsoa! Jo pelkkiin ohjelman mainoksiin kyllästyy! Hyvä ohjelma pilattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17403
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      43
      5261
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2866
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      162
      2268
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      36
      2175
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1794
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1688
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      410
      1620
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1602
    10. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      4
      1517
    Aihe