X Factor ja melkein tähdenlento Aalto

lepakonlento

Uudet jaksot alkaa pian ja eihän siitä Aallosta tullut edes tähdenlentoa. Suomen kansa tiesi ja fani reppanat oli taas väärässä. Ei siitä surkimuksesta tullut mitään .

9

1641

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kateellistaporukkaa

Eihän hän ole vielä kerennyt julkaista uutta musiikkia. Haluaisin nähdä, kun sinä yrität.

• naurettavia

Naurettavia tuollaiset kommentit; mene itse yrittämään, kokeile itse, oletko itse parempi ja jne. Saara Aalto ei ole mitään minunkaan mielestä.

• telkkutäti

Oli ihan todella hyvä aloitus jakso! Jeeee! ihan tosi kovatasoisia kilpailijoita! paremoia kun idolsissa!

• aiettänolottaa

Katsoin ohjelmaa puolituntia, sen jälkeen vaihtui kanava. Ensin oli yläaste poikabändi..hohhoijaa.... sitten joku outo hiippari, pakollinen räppäri...hohhoijaa sitten tämä kälättävä pikkunukke... hohhoijaaa... kaiken lisäksi kälättävä Saara Aalto, joka ei osannut sanoa yhtään mitään. Oikein tunsin myötähäpeää tuon pelleohjelman vuoksi.

• enjaksakatsoa

Oli ihan arvattavaa, kun Saara Aalto on tuomaristossa, että kaikki ovat aivan ihania ja jatkoon päässeitä ihmeellisiä uilottajia ja Saaran taustalaulajia jne. Ainut kokenut ja järkevä tuomari tässäkin ohjelmassa Mike Monroe.

• naurettavaakikatusta

Mitä meriittiä näillä Suvi Teräsniskoilla ja Anna Puilla ja Saara Aalloilla tai jollain räppärillä on arvioida kenenkään laulunlahjoja tai mahdollisuuksia tulla staraksi. Tuomareiden pitäisi olla musiikin ammattilaisia.

• Katsoinohjelmaaa

Tössä jaksossa enemmän osaamista! Hienoja bändejä. Tuntuu että niissä taso toai korkealla.

• todellaärsyttävääääää

Ei pysty katsomaan ollenkaan koko sarjaa. Olen sitkeästi yrittänyt, mutta jäi kesken.
      Taustamusa hakkaa puheen päälle niin pahasti, ettei sanoista saa mitään selvää.
      Aina on joku pimputtamassa tai hakkaamassa kattilaa puheen päälle.

Sama Aallonmurtajassa ja monessa muussa kotimaisessa sarjassa. Jäävät katsomatta taustamusan takia. Mitä järkeä on turhaan laittaa sarjaan puhetta, jos sitä ole tarkoitus kuulla?

• kiiiinni

Niiiiin inhottavat tuomarit, ettei viitsi katsoa! Jo pelkkiin ohjelman mainoksiin kyllästyy! Hyvä ohjelma pilattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4472
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2433
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      172
      1605
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      243
      1486
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1370
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      120
      1277
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1199
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      8
      1176
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      66
      1115
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35