Laittakaa tekin uudet öljyt sillä se kannattaa.
Laitan autoon joka vuosi uuden oljyn !
13
1445
Vastaukset
- Vaihtoehtoinen_oil
Voiko laittaa oliiviöljyä?
- 098765432
Juu - tankkiin. Jos on dieselipeli.
- joapasioo
FANFARO - uusi öljymerkki tutustumishintaan..
https://www.nimark.fi/?action=search&search[query]=FANFARO&search[id_price_group]=-1 - LaitaVaan
098765432 kirjoitti:
Juu - tankkiin. Jos on dieselipeli.
Voi öljysäiliöönkin laittaa!?
Se auto kyllä hajoo siitä, mut ei kukaan estä laittamasta! - Anonyymi
Juu se on ok
- enpane
Maksaa ihan liikaa. Joka viides vuosi riittää.
- TuplaaTuo
Mitä ihmettä ??? Panetko joka viides vuosi, noh sen minkä kerran oppii sen aina taitaa vai miten se oli?
- HuoltoKirjaKertoo
Huolto vaihtaa sen kerran vuoteen
Koska huoltoväli on se 2 vuotta tai 20 000 km
Ihan huoltokirjan mukaan tässä etenen, koska jos Herra ei tee ihmettä ja anna Lottovoittoa on tarkoitus pitää tätä autoa jonun aikaa - Glid-setä
VAGina-öljyä tarvitsee ainakin litran / 1000km.
- brakefluid
Hydrauliöljy on paras voiteluaine.
- viherpiipertäjä007
Naapuri vaihtaa öljynsä vuosittain, niin saan hänen vanhat öljynsä, jotka sitten lorautan omaan peliini. Näin umpipunttina ja viherpiipertäjänä pitää ajatella, joten ympäristö kiittää lopputuloksesta. t. umpipuntti tänään...
- JuhliNyt
Kyllä mä näkisin notta olet elämäsi ja urasi huipulla, tuosta on suunta ainoastaan alaspäin.
- KöyhäMuttaViisas
Kannattais mieluummin vaihtaa, kun laittaa, ettei ne vanhat paskat jää sinne pilaamaan moottoria?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078