Miksi Devoitin kimpussa?

Olen.kiinnostunut

Teuvo. Aiotko tosiaan käyttää viimeiset vuotesi ( olet täyttänyt jo 80 v! ) jahtaamalla ja kiusaamalla Devoitia? Sekö on sinun suuri elämäsi sisältö ja hehku?

73

372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinsevaanonpi

      Teuvosta on yksinkertaisesti kivaa kiusata.

      • Huomattuonkyllä

        Se on huomattu!


    • Huomattuonkyllä

      Miksi Devoitin kimpussa

    • Asioitaseuraillut

      Teuvo ei ole pystynyt antamaan Devoitille anteeksi sitä, että Devoit jätti Teuvon.

      • Kummallistatosiaan

        Omasta mielestään nuo kaksi tutkamiestä ovat asiallisuuden huippuja. Kuitenkin heidän kirjoituksensa poistetaan melkein aina.


      • Kolleegatko
        Kummallistatosiaan kirjoitti:

        Omasta mielestään nuo kaksi tutkamiestä ovat asiallisuuden huippuja. Kuitenkin heidän kirjoituksensa poistetaan melkein aina.

        Ovatko tutkamiehet imeneet saatanan itseensä taivaalta sitä tiirailtuaan ikänsä?


      • Onko-osoite-muuttunut
        Kolleegatko kirjoitti:

        Ovatko tutkamiehet imeneet saatanan itseensä taivaalta sitä tiirailtuaan ikänsä?

        Eikös siinä suunnassa pitänyt asustaa se uskonharhaisten "Jumala"


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä: "joka tahtoo rakastaa elämää ja nähdä hyviä päiviä, varjelkoon kielensä pahasta ja huulensa vilppiä puhumasta,

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


    • Päivänselvää

      Kiusaajista on kysymys.

      • Päivänselvää

        Kiusaajasta on kysymys.


    • Teuvopoloinen

      Teuvo ei ymmärrä että Jumala itse tuhosi hänen saatanallisen sunilaisuuden.

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä. Se oli Jumalan äkkiriuhtaisu!


      • Vautsiwow

        Luuleeko Teuvo todellakin Devoitia Jumalaksi?


    • Kun tapaatte Hartaanselän puskista Hurmahenkisen johtajanne, alkup Jari, sitten Devout, sitten Devoit ja nyt legioona muita nimimerkkejä, pyytäkää häntä vihdoinkin lähettämään siskon poikansa Savitaipaleelle, että hän lopulta Teuvon verestä saisi sovituksen kaikille niille kärsimyksille, joita totuus on hänen elämäänsä viimeisen 22 vuoden aikana aiheuttanut.
      Ja näin saisi lopulta elämäänsä sen rauhan, mikä Saatanalle heitetyille palkkioksi kuuluu.

      • AamenkiitosJeesus

        AamenkiitosJeesus!
        Jeesusarmahtaa!


      • Se.on.aivan.varmaa

        Joudut tekemään vielä kerran, eräänä päivänä tiliä Jumalan edessä pahoista teoistasi Teuvo Suni!


      • Nyyhnyyhteuvo
        Se.on.aivan.varmaa kirjoitti:

        Joudut tekemään vielä kerran, eräänä päivänä tiliä Jumalan edessä pahoista teoistasi Teuvo Suni!

        Teuvo saa tuostakin vuodatuksestasi itkulistaansa täytettä muka Detvoitin kirjoittamana.


      • Hauhauhauteuvo

        Tuo on varmasti nyt sitä mainostamaasi "totuutta"?


      • Aamenaamenaamen
        Hauhauhauteuvo kirjoitti:

        Tuo on varmasti nyt sitä mainostamaasi "totuutta"?

        Teuvo on totinenJulman mies.


    • Muttahänvastasi

      "Menkää ja sanokaa sille ketulle: 'Tänään ja huomenna minä ajan ihmisistä pahoja henkiä ja parannan sairaita, ja kolmantena päivänä saan työni päätökseen.'

    • Aamenaamenaamen

      Teuvolla on kroonistunut devoitaddiktio, ei sen kummempaa.
      Määrään hoidoksi menoa mahdollisimman synkkään korpeen ja siellä keuhkot täyteen ilmaa ja karjaisu mahdollisimman puhtaalla artikulaatiolla: D E V O I T!!!, 20 kertaa viiden sarjoissa, 5min tauko ja sama uudestaan, kunnes äänihuulissa tuntuu karheutta ja mielellään vihlovaa kipua. Luulisin, että auttaa, mutta varmaa en voi luvata, sillä kyseessä on vakava tapaus.

      • Asioitaseuraillut

        Hyvä resepti, mutta potilas vastahakoinen noudattamaan annettua määräystä. Pakkohoito tuskin mahdollinen?


    • Paavalinveli

      Ei Devoit ainoa ole. Paavali, joka ei voi edes puolustautua, saa jatkuvaa herjaa osakseen! Tosi raukkamaista Teuvolta!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sentähden, että hän itse on kärsinyt ja ollut kiusattu, voi hän kiusattuja auttaa.

      • Jeesus.auttaa

        Jeesus auttaa, kun häneltä apua pyytää!


    • AamenkiitosJeesus

      Laupeus ja uskollisuus älkööt hyljätkö sinua. Sido ne kaulaasi, kirjoita ne sydämesi tauluun,

    • AamenkiitosTeuvo

      Suuri kiitos Teuvolle, hänen valheidensa takia olen joutunut yli kymmenen vuoden ajan tarkistamaan joka asian minkä Teuvo on esille tuonut, Raamatusta ja näin olen tullut tuntemaan Raamatun totuuden.

      RAAMATUN TOTUUS ON ETTÄ PELASTUS ON VAIN JA AINOASTAAN JEESUKSEN VUODATTAMASSA VERESSÄ!!!

      • AamenkiitosJeesus

        Aamen! Näin voimme jälleen todeta, että pahakin voi myötävaikuttaa hyvän toteutuksessa.
        "Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut."
        Paavalin roomalaiskirje


      • Aamenaamenaamen
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Aamen! Näin voimme jälleen todeta, että pahakin voi myötävaikuttaa hyvän toteutuksessa.
        "Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut."
        Paavalin roomalaiskirje

        Todellakin, Teuvo valheet ovat suorastaan pakottanut meidät etsimään Raamatusta totuutta.


    • Suoratunnustus

      Teuvon hautakiveen voidaan perustellusti kirjoittaa: Teuvo Suni, kiusaaja

      • Paremminkin

        Hautakiveen voisi laittaa tekdtin:
        Lahkojohtaja joka jäi ilman lahkoa ja silti kutsui sitä suureksi joukoksi.
        Siihen voisi lisätä Teuvo lempitokaisun: Helvetti! Se taitaa olla myös hänen silloinen kotiosoite.


      • Malttia
        Paremminkin kirjoitti:

        Hautakiveen voisi laittaa tekdtin:
        Lahkojohtaja joka jäi ilman lahkoa ja silti kutsui sitä suureksi joukoksi.
        Siihen voisi lisätä Teuvo lempitokaisun: Helvetti! Se taitaa olla myös hänen silloinen kotiosoite.

        Odotahan nyt, että Teuvo ehtii kuolla, ennen kuin hänelle hautakiveä touhuat.
        Kirjoitustaitosi vaikuttaa myös vajavaiselta, että älä sinä osallistu siihen "tekdtin" kirjoitukseen.


      • NiinsinunkinTeuvo
        Malttia kirjoitti:

        Odotahan nyt, että Teuvo ehtii kuolla, ennen kuin hänelle hautakiveä touhuat.
        Kirjoitustaitosi vaikuttaa myös vajavaiselta, että älä sinä osallistu siihen "tekdtin" kirjoitukseen.

        Eipä se sinunkaan kirjoitustaito hääppöistä ole. Muistatko kun sinulla oli gramaattinen viikonloppu?


      • Paranemisiin
        NiinsinunkinTeuvo kirjoitti:

        Eipä se sinunkaan kirjoitustaito hääppöistä ole. Muistatko kun sinulla oli gramaattinen viikonloppu?

        Sinulla on vakava Teuvo trauma.


    • AamenkiitosJeesus

      He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

      • Todellatraaginen

        Traaginen totuus!


      • Gramaattista
        Todellatraaginen kirjoitti:

        Traaginen totuus!

        Se on gramaattista!!!


    • AamenkiitosJeesus

      Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja armollinen, sangen laupias kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.

    • AamenkiitosJeesus

      Näin sanoo Herra: Niinkuin paimen saa pelastetuksi leijonan kidasta pari sääriluuta tai kappaleen korvaa, niin pelastuu israelilaisiakin, niitä, jotka istuvat Samariassa sohvankulmassa ja kirjosilkkisellä leposijalla.

      • Helvettisoikoon

        en muuta sano.


      • Sinähänsanoit
        Helvettisoikoon kirjoitti:

        en muuta sano.

        Sanoithan sinä. Sanoit: en muuta sano.


    • AamenkiitosJeesus

      Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

    • Teuvoa

      Ituttaa.

    • AamenkiitosJeesus

      Te tiedätte sen, rakkaat veljeni. Mutta olkoon jokainen ihminen nopea kuulemaan, hidas puhumaan, hidas vihaan;

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

    • AamenKiitosDevoit

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun totuutes pysyy suvusta sukuun: sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

    • AamenkiitosJeesus

      Jeesuksen nimessä ja kalliissa Sovintoveressä kaikkien muiden synnit on anteeksi annettu, paitsi Teuvo Sunin.

    • AamenkiitosJeesus

      Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ovat pidätetyt."

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.

    • AamenkiitosJeesus

      mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut.
      Aamen!

      • Teuvoonluottava

        Teuvo ei kerro asiaa noin kuin Raamattu kertoo. Kumpi siis valehtelee? Eihän Teuvo voi valehdella?


      • Voetokkiisa
        Teuvoonluottava kirjoitti:

        Teuvo ei kerro asiaa noin kuin Raamattu kertoo. Kumpi siis valehtelee? Eihän Teuvo voi valehdella?

        No olipa hauska...


    • AamenkiitosJeesus

      Ja neuvoteltuaan kansan kanssa hän asetti veisaajat veisaamaan Herralle ylistysvirsiä pyhässä kaunistuksessa ja kulkemaan aseväen edellä sanoen: "Kiittäkää Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

    • Voivoivoiteuvoa

      Sitä olen ihmetellyt, miten pitkävihainen Teuvo voikaan olla ja anteeksiantamaton!

      • Katso.peiliin

        Lopeta se lapsellinen ruikutuksesi, tuota kukaan jaksa kuunnella.


      • IitkulikkaTeuvo
        Katso.peiliin kirjoitti:

        Lopeta se lapsellinen ruikutuksesi, tuota kukaan jaksa kuunnella.

        Teuvo se vasta itkeekin.


      • Nottaseonjämpti
        Katso.peiliin kirjoitti:

        Lopeta se lapsellinen ruikutuksesi, tuota kukaan jaksa kuunnella.

        Sanoin, en ruikuttanut, enkä kysy sinulta lupaa mihinkään.


      • Olenteuvosuuni
        Nottaseonjämpti kirjoitti:

        Sanoin, en ruikuttanut, enkä kysy sinulta lupaa mihinkään.

        Minä ruikutan. Ruik Ruik RUUUUUUIIIKK


      • Sanoit.mitä.sanoit
        Nottaseonjämpti kirjoitti:

        Sanoin, en ruikuttanut, enkä kysy sinulta lupaa mihinkään.

        Uskiksen uho on kuin "tuhnupieru" haisee pahalle, vaan muuta vaikutusta sillä ei ole.


    • kiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoit, että suostuit Saatanalle heitetyksi. Ilman tuota emme olisi koskaan saaneet tietää minkälainen paskiainen Teuvo totuuden henki oikein on, kun sen vallassa 14 vuotta kuljit.

      Samalla pääsit palaamaan meidän oikeiden jumalanlasten uskoon, ja kokemaan minkälaista on elää kun sydän on täynnä syntiä ja saastaa, ja kuitenkin saa olla Kristuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen.

    • KiitosDevoitAamen

      Kiitos Devoitille, että tulit heitetyksi Saatanalle, ja aloit hänen opastuksella tutkia Raamattua.

      Ilman sinua emme olisi koskaan saanet tietää, että Jumalan lähettämä raju eksytys onkin Jeesuksen Pyhä Henki, jota myös Totuuden Hengeksi kutsutaan.

      • Kerromeille

        Miksi Teuvo väität UT:ia valheeksi?


    • Huononäköinen

      Missä mahtaa Teuvo olla, kun en löydä häntä enää mistään puskasta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      374
      4764
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1914
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1641
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      241
      1486
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1254
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe