Levittää vain islamofobiaa mutta ei pysty vastaamaan kysymyksiin ketjuissa!
George-L:llä ei riitä paukkuja mihinkään!
9
118
Vastaukset
En suinkaan! Mutta koita sinä parantua Kristusfobiastasi! Tuo sairaanloinen Jeesusfobia on varmasti pahanhengen aikaansaamaa. Tarvitset Jeesusta vapauttamaan sinut sen kahleista. Tosin saatat olla jo liian paatunut.
Jeesuksen kanssa on oltu sinut ja 20 vuotta mutta teijän saakelin laitalahkolaisten kanssa ei ole muuta kuin miekka ja veri.
KTS kirjoitti:
Jeesuksen kanssa on oltu sinut ja 20 vuotta mutta teijän saakelin laitalahkolaisten kanssa ei ole muuta kuin miekka ja veri.
Uhkailetko? Miekka ja veri kuuluu jidhadismiin, paljastit taas itsesi, terroristi.
Taitaa se sun Jeesukses olla islamilainen versio - Isako se oli? Tappaa Mahdin kanssa 80% vääräuskoisista lopunaikana?George_L kirjoitti:
Uhkailetko? Miekka ja veri kuuluu jidhadismiin, paljastit taas itsesi, terroristi.
Taitaa se sun Jeesukses olla islamilainen versio - Isako se oli? Tappaa Mahdin kanssa 80% vääräuskoisista lopunaikana?Onko idiootin vaikea ymmärtää Raamatun kieltä:
Matteuksen evankeliumi:
10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.- STK--
Mitä Jeesus sanoikaan?
Muistutetaas vähä: ' ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.' STK-- kirjoitti:
Mitä Jeesus sanoikaan?
Muistutetaas vähä: ' ja joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen.'No sitten me mennään porukalla helvettiin ja joku george on siellä mun perseen alla istumassa.
KTS kirjoitti:
No sitten me mennään porukalla helvettiin ja joku george on siellä mun perseen alla istumassa.
Olet lähimmäisen rakkauden perikuva. Mää pistän tollasen kaverin nippuu jos alkaa käymää päälle.
- KTS--
George_L kirjoitti:
Olet lähimmäisen rakkauden perikuva. Mää pistän tollasen kaverin nippuu jos alkaa käymää päälle.
Paljastit itsesi. Et ole mikään uskovainen vaan gangsteri ja vihonviimeinen rikollinen koiranoksennus, jonka paikka on tekien takana.
- ktssällämiettimistä
KTS-- kirjoitti:
Paljastit itsesi. Et ole mikään uskovainen vaan gangsteri ja vihonviimeinen rikollinen koiranoksennus, jonka paikka on tekien takana.
Vaan kuka ehtii ensin? profetiaa palstan jarmo, hellaripalstan gorillat vai george? Vai peräti Mossad?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272085
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221480Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis661175Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111089Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101077- 88962
- 80819
- 17817
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16741Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107681