Onko Suomessa tavattu Gäng stalkingia? Luulisi ettei harvaanasutussa maassa olisi kellään aikaa moiseen
Gäng stalkingia Suomessa?
46
662
Vastaukset
- ecco22
On tavattu, niillä on aikaa.
- omaakokemusta
Hämeenlinnassakin.
- näinsevaanon2017
klubissa on yli 100k suomalaista.
- maybebabyx
Menet vaikka ravintola Teatterissa yökerho puolella juttelemaan pikkasen liian humalassa jollekin merkittävälle henkilölle, niin siitä seuraa takuu varma egon tuhoaminen gang stalkkauksella ja elektronisella häirinnällä. Joudut systeemiin ja et todellakaan ole sen jälkeen enää siinä kunnossa, että olisit sosiaalinen ja lähtisit viihteelle.
- SofiaaifoS
On Suomessa, ja he jotka tekevät tätä saavat myös rahaa. Olen itsekin vainon kohteena jo 7 vuotta.
Facebookissa on ryhmä nimeltään Targeted Individuals International jossa on yli 5000 jäsentä kaikkialta maailmasta, ryhmässä keskustellaan englanniksi. Mutta on myös suomalaisille ryhmä nimeltään New World Order:in vainon kohteiden verkko(targeted individuals) johon itsekin kuulun ja jossa on tällä hetkellä 197 jäsentä.
Olen tavannut muita suomalaisia TI's kaksi kertaa Kampissa ravintola Teerenpelissä, jossa meillä on kerran kuukaudessa vertaistukitapaaminen. - Luciferian
"Onko Suomessa tavattu Gäng stalkingia? Luulisi ettei harvaanasutussa maassa olisi kellään aikaa moiseen"
Kirjassa "Closing the Gap" sanotaan gang stalkingin olevan vain uusi nimi vanhalle pelille. Ajattele asiaa järkevästi ja johdonmukaisesti. Koulukiusaaminen, työpaikkakiusaaminen, syrjintä ja harrastustenparissa kiusaaminen ovat kaikki olleet yleisiä Suomessa iät ja ajat. Jokaisessa noissa on enemmän kuin yksi kiusaaja yleensä mukana. Joukkokiusaaminen, tai joukkovainoaminen on juuri tätä.
Miten sitten gang stalking eroaa em. asioista: ei mitenkään, tai sitten hyvinkin paljon. Riippuu asian määrittelystä ja yksittäisten tapausten luonteesta arvioituna kokonaisuuteen, jonka nimi on gang stalking. Määritelmä Gang stalking on pahimmillaan aika rankka: huumaaminen, kidutus, puukotukset, myrkyttämiset, oikeusmurhat (lavastetut tilanteet tai oikeat tilanteet, jotka on järjestetty), aivopesu itsemurhaan, jatkuva vaino kaikkialla (kotona, harrastusten parissa, työpaikalla, koulussa jne. ei hetkeäkään rauhaa), täysin pilattu työnjälki (remontit tai mitä ikinä haluatkin parenneltavan tai korjattavan pilataan lopullisesti), ystäviksi naamioituneet viholliset...lista on liian pitkä, joten lopetan tähän.
Kuitenkin, tajusitte varmaan idean? Niin vallan unohdin proxy stalking - eli valtuutukset tehdä uhrille rikoksia ja pilata aivan kaikki sekä vainota kaikkialla. Eli pahin määritelmä gang stalkingista, vailla mitään mahdollisuuksia ihmisoikeuksiin saatikka oikeuteen ikinä.- muutamaproxy
Euran Viljakainen, Satakunnan SDP ja Satakunnan kokoomus harjoittavat proxy stalkingingia kohdallani.
- Anonyymi
Tuo ystäväksi naamioituneet viholliset toimi minulle, kun olen luonteeltani perusluottavainen
- Anonyymi
muutamaproxy kirjoitti:
Euran Viljakainen, Satakunnan SDP ja Satakunnan kokoomus harjoittavat proxy stalkingingia kohdallani.
Eikös vainoajien nimeäminen ole maalittamista? Siis rikollista puuhaa? Kuka yllyttää??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös vainoajien nimeäminen ole maalittamista? Siis rikollista puuhaa? Kuka yllyttää??
Kurjaa olla lainsuojaton ilman omaa syytä. Kiusaajilla on laki ja lainvalvojat takanaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ystäväksi naamioituneet viholliset toimi minulle, kun olen luonteeltani perusluottavainen
Mind control ultra muuttui 1973?prismaksi jyväskylä-tampere suunnalla joillekin kokeiltiin paranoidisen skitsofrenian hoitoon vaihtelevalla menestyksellä F22 lääkehoidon vaihtoehtona
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurjaa olla lainsuojaton ilman omaa syytä. Kiusaajilla on laki ja lainvalvojat takanaan
Tot noin niin err oon miettiny, et onks ne kyyppaavat vartijat kauppakeskuksissa minun vai stalkkereiden suojaksi? En oo vielä varma ku e tiedä olenko hyvis vai pahis?
- Luciferian
"Euran Viljakainen, Satakunnan SDP ja Satakunnan kokoomus harjoittavat proxy stalkingingia kohdallani"
Minkälainen valtakirja tai valtuutus on se, mitä sinua vastaan käytetään. Osaatko mainita jotkut tietyt henkilöt tapauksen taustalta esim. voisit mainita vain etunimet tyyliin SDP:tä edustava Abdullah xxx ja Kokoomuksen Mahmoud xxx.- Anonyymi
GanNg stalkingin organisoi suomessa KRP
https://www.youtube.com/watch?v=JsJkJON7iNMb Mitä ihmettä? - Anonyymi
Poliisi ei usko tarinaani. 2011 pietarissa oli lämmin kesä nukuin ulkonarotat seuranani
Olen ollut lapsesta saakka mielenhallintaohjelmassa( mind control ) olen nyt 55 siis -70-luvun lapsi ja maalitettu koko ikäni en tiedä miksi. No. Maali mikä maali. Viruttaahan se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ei usko tarinaani. 2011 pietarissa oli lämmin kesä nukuin ulkonarotat seuranani
Olen ollut lapsesta saakka mielenhallintaohjelmassa( mind control ) olen nyt 55 siis -70-luvun lapsi ja maalitettu koko ikäni en tiedä miksi. No. Maali mikä maali. Viruttaahan se.Isoisänioli sodassa viestissä hänkin maali ratkaisi vainon omalla tavallaan ryypiskeli reippaasti. Itse päädyin samaan kun poliisi vainoaa en minäkään välitä. Baariin. Siellä on ainakin seuraa ja kännissä on hauskempaa iloa kesti kymmenisen vuotta. Sain avh.n ja olen sen jälkeen ollut invalidi psy potilas sairaseläkkeellä kitkuttelen ryypiskelyyn ei ole rahaa, eikä kuntoa. Olen tullut vanhaksi. Joukkovainonta toimi, terveys meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoisänioli sodassa viestissä hänkin maali ratkaisi vainon omalla tavallaan ryypiskeli reippaasti. Itse päädyin samaan kun poliisi vainoaa en minäkään välitä. Baariin. Siellä on ainakin seuraa ja kännissä on hauskempaa iloa kesti kymmenisen vuotta. Sain avh.n ja olen sen jälkeen ollut invalidi psy potilas sairaseläkkeellä kitkuttelen ryypiskelyyn ei ole rahaa, eikä kuntoa. Olen tullut vanhaksi. Joukkovainonta toimi, terveys meni.
Joukkovainonta pitäisi kriminalisoida
- Anonyymi
Joutilaitakiusaamishaluisia poliisiin luottavia porkkanalla ja kepillä ohjailtavia lampaitalöytyy yllättävän paljon Suomestakinpieniä etuuksia vastaan ja kiristämällä masinoidut lammaslaumat toimii siellä missä kohteetkin aiheuttaen turhautumista ja henkistä kärsimystä viattomalle kohteelle.
- Anonyymi
Gang stalking on organisoiti hierarkinen vaino, johon on olemassa oppikirja. Kun joku värvätään stalkkeriksi, hän saa koulutusta oman osuutensa hoitamiseksi. Takana on CIA tai FBI tai joku virallinen taho, joka voi antaa suojelun.
Joukkovainoja on monenlaisia. Yhtä kohdetta vainotaan joukolla.
On olemassa Suomen Joukkovainotut ry eli https://targetedindividualsfinland.wordpress.com - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Gang stalking on organisoiti hierarkinen vaino, johon on olemassa oppikirja. Kun joku värvätään stalkkeriksi, hän saa koulutusta oman osuutensa hoitamiseksi. Takana on CIA tai FBI tai joku virallinen taho, joka voi antaa suojelun.
Joukkovainoja on monenlaisia. Yhtä kohdetta vainotaan joukolla.
On olemassa Suomen Joukkovainotut ry eli https://targetedindividualsfinland.wordpress.comNiin. Jossain niiden pitää harjoitella taitojaan. Välähti ajatuksentynkä. Taisin olla harjoitusmaali. Kivenlahdessa poliisin kätyrit harjoittelee edelleen. Kuka on seuraava maali? Määrätäänkö vai arvotaanko tämä maali lakkasi toimimasta jo aikaa sitten. Uusi maali ryypiskelee stv:ssä, kun muuta ei voi. Pitkä tie.
- Anonyymi
keyword Gang stalking
löytyy paljon ketjuja, kun etsii - Anonyymi
Mene espooseen kivenlahteen katsomaan jo löytyy gsää
- Anonyymi
Riksussa yksi on elämän takarajalla.
- Anonyymi
Hämmentävää
- Anonyymi
Minua on vainottu riihimäen asemalla 2012 kesällä. Asemalla oli oikein private show riihimäellä on gs-koulutettuja ihmisiä vähän elektronista häirintää
- Anonyymi
Tällaista tarinaa minulle tarjottiin, kun kyselin: Mikä ihmeen gang stalking???(Minuun saatiin kontakti, kun olin ollut jo 15 vee joukkovainon kohteena luullen vaan koko maailman muuttuneen kauheaksi.)
Siis se tarina: CIA ja FBI pyysivät joitakin käyttätymistieteilijöitä ym. muiden alojen experttejä suunnittelemaan vainon, jossa ihminen voidaan tuhota jälkiä jättämättä. He tutkivat maailman vainoja javalitsivat niistä tehokkaimmat keinot. Pohjana oli kuulemma DDR:N todistettu ja tutkittu zerzetung.- Anonyymi
Kyllä jälkiä voi jäädä, mutta ei todisteita.
Myöhemmin käytin hakusanoina eri stalkkausten nimiä. Kävin Wikipedioita läpi. Hakusanoille löytyi niitä. Saatettiin kertoa missä paikkakunnalla, maassa oli sen nimistä VAINOA harjoitettu
tuloksellisesti. - Ja Wikipedioissa oli värillisiä sanoja, hakusanoja, joita klikkaamaalla pääsi toiseen Wikipediaan ja sai vainotietoutta ja oli tarjolla uusia värillisiä hakusanoja. OLin ihan pyöryksissä ja kauhuissani. - Tulin kertoneeksi tästä muille joukkovainotuille netissä Kun asia paljastui stakkerit/trollit ympäröivät minut huuhaalla ja Wikipedioissa alkoi siivous. Ei löydy enää sitä vainosanamaailmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jälkiä voi jäädä, mutta ei todisteita.
Myöhemmin käytin hakusanoina eri stalkkausten nimiä. Kävin Wikipedioita läpi. Hakusanoille löytyi niitä. Saatettiin kertoa missä paikkakunnalla, maassa oli sen nimistä VAINOA harjoitettu
tuloksellisesti. - Ja Wikipedioissa oli värillisiä sanoja, hakusanoja, joita klikkaamaalla pääsi toiseen Wikipediaan ja sai vainotietoutta ja oli tarjolla uusia värillisiä hakusanoja. OLin ihan pyöryksissä ja kauhuissani. - Tulin kertoneeksi tästä muille joukkovainotuille netissä Kun asia paljastui stakkerit/trollit ympäröivät minut huuhaalla ja Wikipedioissa alkoi siivous. Ei löydy enää sitä vainosanamaailmaa.Alunperin GANG STALKING vainoksi nimettiin viranomaisten taholta aloitettu ja suojeltu hierarkinen vaino. Siinä tarvittiin ensi alkuun paljon ihmisiä tekemään stalkkaukset. Teknologian kehittymisen myötä , varsinkin elektronisen häirinnän ja mielenhallinnan lisääntyminen on ollut huomattavaa ja siitä valitetaan eniten.
Minulla 80 veellä osa vainosta alettiin hoitaa tekoälyä käyttäen. Muutos oli niin iso, että sen huomasi.
Nykyinen vaino on enää gang stalkingin kaukainen jälkeläinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alunperin GANG STALKING vainoksi nimettiin viranomaisten taholta aloitettu ja suojeltu hierarkinen vaino. Siinä tarvittiin ensi alkuun paljon ihmisiä tekemään stalkkaukset. Teknologian kehittymisen myötä , varsinkin elektronisen häirinnän ja mielenhallinnan lisääntyminen on ollut huomattavaa ja siitä valitetaan eniten.
Minulla 80 veellä osa vainosta alettiin hoitaa tekoälyä käyttäen. Muutos oli niin iso, että sen huomasi.
Nykyinen vaino on enää gang stalkingin kaukainen jälkeläinen.MUTTA KOHDE ELI TI ON EDELLEEN IHMINEN.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alunperin GANG STALKING vainoksi nimettiin viranomaisten taholta aloitettu ja suojeltu hierarkinen vaino. Siinä tarvittiin ensi alkuun paljon ihmisiä tekemään stalkkaukset. Teknologian kehittymisen myötä , varsinkin elektronisen häirinnän ja mielenhallinnan lisääntyminen on ollut huomattavaa ja siitä valitetaan eniten.
Nykyinen vaino on enää gang stalkingin kaukainen jälkeläinen.Mukava että kelpaa.
Koskas taas päräytellään?
Sopiiko jo kenties tänään, vai odotellaanko huomiselle? - Anonyymi
Ihmeellisiä kansalaisten puolustajia kun laittelivat huumeitakin baareissa kaljatuoppeihin?
- Anonyymi
kirjoita tuonne ylös kohtaan ETSI: GANG STALKING
Löytyy vielä sivukaupalla lukukelpoisia ketjuja. Paljon ovat trollit tuhonneet ja on poistettu. - Anonyymi
Sakinhivutustagang stalkingia on espoo kivenlahti-saunalahti linjalla ikään rotuun koulutus tai sosiaaliseen tasoon katsomatta koko yhteisö on manipuloitu toimintaan mukaan.
- Anonyymi
Turun poliisin korkein johto on erikoistunut toisinajattelijoiden vainoamiseen.
- Anonyymi
Isojen firmojen johtajilla ja reservin ja kanta-upseereilla riittää kyllä aikaa kytätä ja järjestellä teatteriesityksiä.
- Anonyymi
Siihen lisäksi leijonat ja vapaamuurarit ja joku uskonlahko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siihen lisäksi leijonat ja vapaamuurarit ja joku uskonlahko.
politiikasta löytyy myös
minulle ovat demarit sanoneet, että jotkut yksittäiset jäsenet vainoavat, mutta ei koko puolue
muut tällä paikkakunnalla ovat usein huomauttaneet, että vainosi tulee vasemmalta (punavihreätsateekaaritukijat)
- Anonyymi
Jos on oikein paha ja laaja joukkovaino, on luultavasti ylin, varsinainen taho, joka käyttää hyväksi muita valmiita ryhmittymiä, rekrytoi niitä. Ylimmällä taholla täytyy olla valtaa, jotta voi taata suojelun näille rekrytoiduille sairaisiin/pahoihin ja rikollisiin tekoihinsa.
Ja yksittäisi ilkityöntekijöitä voivat sitten palkata vaikka huumeannoksen hinnalla.- Anonyymi
Nythän on käynyt ilmi tutkimuksissa kuinka tietyissä firmoissa on ihan palkkamuodossa maksettu rikollisille. Kaikkia ei varmasti ole ilmi tullut vielä.
- Anonyymi
Kannattaa hakeutua harvaanasutuille alueille, jos mahdollista
- Anonyymi
Päinvastoin sehän tekee stalkkaroinnista helpompaa. Sitäpaitsi ihan sama minne muuttaa kun osallisina on iso joukko upseereita ja metsästäjiä ja ylintä johtoa, lääkäreitä ym. kermaa joille kaikille yhteistä ettei oikein ruumiillinen työ kiinnosta ja käytetään elollisia olentoja työkaluina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päinvastoin sehän tekee stalkkaroinnista helpompaa. Sitäpaitsi ihan sama minne muuttaa kun osallisina on iso joukko upseereita ja metsästäjiä ja ylintä johtoa, lääkäreitä ym. kermaa joille kaikille yhteistä ettei oikein ruumiillinen työ kiinnosta ja käytetään elollisia olentoja työkaluina.
Sekä koekaniineina on mukava testailla ihmisillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekä koekaniineina on mukava testailla ihmisillä.
Ihmisiä on mukava myös pelotella että jos eivät toimi "oikein" "niiden" mielestä seurauksena on naapuri joka ampuu säteilyä ja muuta kivaa vainoa.
Aina on niitä jotka on psyykkeeltään niin haavoittuvaisia että tuollaista luettuaan ovat saman tien vakuuttuneita olevansa sellaisen kohteena; ja tulkitsevat arkipäiväisiä asioita osana tuollaista.
Että sellaista kaasuvalotusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä on mukava myös pelotella että jos eivät toimi "oikein" "niiden" mielestä seurauksena on naapuri joka ampuu säteilyä ja muuta kivaa vainoa.
Aina on niitä jotka on psyykkeeltään niin haavoittuvaisia että tuollaista luettuaan ovat saman tien vakuuttuneita olevansa sellaisen kohteena; ja tulkitsevat arkipäiväisiä asioita osana tuollaista.
Että sellaista kaasuvalotusta.Ihan normaaleilla asioilla hiillostaminenkin riittää. Työpaikan menetys ja sen sellaiset arkiset häiriöt. Ideana on pitää jatkuvasti varpaillaan ja heikossa tilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaaleilla asioilla hiillostaminenkin riittää. Työpaikan menetys ja sen sellaiset arkiset häiriöt. Ideana on pitää jatkuvasti varpaillaan ja heikossa tilassa.
Vähän kuin vanhusten hoito jossa tuupataan lääkkeitä jotta pysyy sängyssä ja asiakkaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaaleilla asioilla hiillostaminenkin riittää. Työpaikan menetys ja sen sellaiset arkiset häiriöt. Ideana on pitää jatkuvasti varpaillaan ja heikossa tilassa.
Jatkuva solvaaminenkin ja syyllistäminen on taktiikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822168
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1651869Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451864- 1241553
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641409Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1751385Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771191Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311034- 711023
- 15949