Miten nykyään saa ostettua änäripeleihin lippuja? Tuntuu että kaikki sivustot vaativat Flash seats tilin ja sitä ei pysty avaamaan jos ei ole osoitetta Usassa tai Kanadassa.
Lippuja Nhl peleihin ( flash seats)
6
363
Vastaukset
- Kanuuna1
Siis lisäyksenä edelliseen, Vegas Golden Knights lippuja on yritetty hankkia, muiden joukkueiden peleihin taitaa onnistua normaalisti.
- Stubhub
Itse ostin Floridan peliin liput Stubhub.com sivujen kautta ja toimi hyvin. Toki perivät kohtuullisen suolaisen palkkion, mutta eipä nuo liput näytä paljoa maksavan Vegasissa verrattuna vaikka Nykiin.
- NHLfani
Ostimme vaimoni kanssa liput FLSportService.com kautta Rangers peliin.Heidän kautta toimitus onnistui helposti.Heidän kautta saa myöskin PDF lippuja kaikkiin NHL,NBA,NBL ja muihinkin tapahtumiin.Suosittelen!
- Ehkävegasiin
Kuinkas kävi Kanuuna1, selvisikö ongelma?
- Pelitti
Ostin Vegasin peliin liput. Hotellin osoite ja puhelinnumero, niin sillä toimii!
- Lippu1
Onko kellään kokomusta viagogon kautta ostetuista NHL-pelilipuista, jotka luvataan toimittaa Flash seatsiin saman sähköpostiosoitteen alle. Kuinka nopeasti lippujen pitäisi ilmestyä näkyviin Flash seat tilille? Rekisteröinti on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818