Miten nykyään saa ostettua änäripeleihin lippuja? Tuntuu että kaikki sivustot vaativat Flash seats tilin ja sitä ei pysty avaamaan jos ei ole osoitetta Usassa tai Kanadassa.
Lippuja Nhl peleihin ( flash seats)
6
350
Vastaukset
- Kanuuna1
Siis lisäyksenä edelliseen, Vegas Golden Knights lippuja on yritetty hankkia, muiden joukkueiden peleihin taitaa onnistua normaalisti.
- Stubhub
Itse ostin Floridan peliin liput Stubhub.com sivujen kautta ja toimi hyvin. Toki perivät kohtuullisen suolaisen palkkion, mutta eipä nuo liput näytä paljoa maksavan Vegasissa verrattuna vaikka Nykiin.
- NHLfani
Ostimme vaimoni kanssa liput FLSportService.com kautta Rangers peliin.Heidän kautta toimitus onnistui helposti.Heidän kautta saa myöskin PDF lippuja kaikkiin NHL,NBA,NBL ja muihinkin tapahtumiin.Suosittelen!
- Ehkävegasiin
Kuinkas kävi Kanuuna1, selvisikö ongelma?
- Pelitti
Ostin Vegasin peliin liput. Hotellin osoite ja puhelinnumero, niin sillä toimii!
- Lippu1
Onko kellään kokomusta viagogon kautta ostetuista NHL-pelilipuista, jotka luvataan toimittaa Flash seatsiin saman sähköpostiosoitteen alle. Kuinka nopeasti lippujen pitäisi ilmestyä näkyviin Flash seat tilille? Rekisteröinti on tehty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470