Siis saunaa missä miehet ja naiset ovat yhdessä alasti, se hökkelisaunahan on jossain rannalla täällä hesassa mutta se ei oikein nappaa vaan tarkoitan kunnon saunaa jossa myös suihkutilat. Olen ujo mies ja tämä ainut mahdollisuus nähdä nainen alasti ja ehkä myös tavata se tuleva kumppani.
Löytyisikö sekasaunaa jostakin?
23
11589
Vastaukset
- Tuituitui-
Höyrysauna? Yhteisiä suihkutiloja naisilla ja miehillä ei ole kuin ehkä jossakin poikkeustapauksissa.
- Anonyymi
Olet ujo mies ja menet sekasaunaan iskemään seuraa? No aivan varmasti toimii. Meinasitko rinnoista ottaa vaan kiinni?
- Pillujen--asiantuntija
http://www.iltalehti.fi/matkajutut/2016092122350480_ma.shtml
Tuolla olis paikka missä näät tissejä.- Anonyymi
Kuopion höyryihin katsomaan tissejä?? Olen valmis esittelemään omia i😉😉
- Wwu
Serenassa oli höyrysauna ja joku päivystävä runkkari aina paikalla.
Myrkyssä Pera Pervohan kävi varmat naiset aina ruumishuoneella panemassa....eivät laittaneet hanttiin.
- Wwu
Dissident kirjoitti:
Myrkyssä Pera Pervohan kävi varmat naiset aina ruumishuoneella panemassa....eivät laittaneet hanttiin.
Kuin sää tommosia wt-lehtiä luet..😌
Wwu kirjoitti:
Kuin sää tommosia wt-lehtiä luet..😌
No oon itekin valkoista roskaa. Sitähän sää kysyit...
- kaisanoasaa
En se minä ollut.
- Buhahaha
Käpälöimäänkö meinasit päästä vai mikset menisi suoraan strippibaariin?
- näetvain
jos menet uimahalliin siivoojaksi. Sinneki otetaan kyllä yleensä mustahipiäisiä, koska valkoihoinen nainen halua näyttäytyä alasti vain mustalle siivoojalle.
- vakiasiakas
Kiva kun asiakkaan mielipidettä on kuultu sielläpäin. Täällä ei ole kuultu, ainakaan minulta ei ole kysytty. Ei näy tummia miessiivoojia.
Tummia naissiivoojia näkyy mutta sinähän kaipasit tummia miessiivoojia.
- fsdfsdfsdfsd
Vaikea uskoa että missään olisi sekasaunaa missä ollaan alasti.
Jos sekasauna kiinnostaa missä ollaan uikkarit tai pyyhe päällä niin sitten vantaan flamingon kylpylä. - ulkomailta
Mä olen käynyt kerran sekasaunassa tuolla, https://www.hofvansaksen.nl/resort . Oli kumpaakin sukupuolta alastomana. Mutta miksei Suomessakin voisi olla sekasaunoja.
- suomalainen-mies-
Kerran olin nokian eden kylpylän höyrysaunassa jossa höyryä ei juuri ollut. Siihen tuli sitten kaksikymppinen nainen alasti viereeni istumaan. Teki tiukkaa ettei alkanu muna seisoo kun heti ajattelin että haluan panna sitä naista. Sitten samassa kylpylässä eri aikana porealtaassa yks nainen pisti kätensä mun haaroihin. Nainen oli 24 v taru ja siinä juteltiin vähän aikaan ja sitten mentiin sen huoneeseen naimaan.
- kaisanoasaa
Joo joo. Vai että tällä kertaa porealtaassa.
- Saunoilija
Sekasaunoja, vaan ei tirkistely- ja iskupaikkoja ovat ainakin Hermanni, Kaurila ja Lapinlahden Lähde.
- IhanaPaikka
Allas sea pool. Lisäksi la-iltaisin mahdollisuus naku-uintiin :)
- Possufarmar
Joo oli kivaa, jätin siemenvanan porealtaaseen lillumaan. Sinne se sekoittui, ja seuraavaksi porealtaaseen laskeutui kymmenen lihavaa nuorta suomityttöä. Aijai taidan olla nyt jo isä, ei kukaan muuten tällaista 54v 151 cm 98kg kaljua miestä lapsensa siittäjäksi huolisi. Joka lauantai käyn laskemassa sinne munani, tyttöjä kauniita kutumaan kutsun. Viikolla tyydyn siementelemään parvekekukkia tai sitten menen sekasaunaan vihtomaan varpua pulleiden suomineitojen niskaan. Ai että kun tekee kutaa.
- tiirailin
Olen kerran ollut seka saunassa
- Löylyn_henki
Tuolla aiemminhan se tuli Katajanokalla lauantai sauna & uinti nakuna.
- Sekasaunassa
Aiemmin, 90-luvulla oli sekasaunoja Helsingissäkin, silloisessa uudessa Itäkeskuksen uimahallissa oli suuri ympyrän muotoinen höyrysauna sekasaunana kaikille, ja sinne tultiin alasti. Samoin Töölön uimahallin höyrysaunassa.
Sekasaunailu loppui kuin seinään Suomeen kulttuuria rikastuttamaan tulleitten väärinkäsityksistä saunan tarkoituksissa. Käpälöinnit ja lähentelyt torjuttiin rakentamalla väliseinä keskelle saunaa. Sama tehtiin Töölön uimahallin höyrysaunalle. Nyt meno on Itiksessä kuihtunut. - Anonyymi
Tuollahan se sanottiin, Katajanokalla alkaa taas syksyllä naku-uinti & sauna.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912