väärällä identiteetillä? Miksi?
Oletko joskus lähestynyt jotakin
99
793
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Hmmmmmmmmmmm
- AnonyymiUUSI
Kiusa se on pienikin kiusa.
- AnonyymiUUSI
En!
- AnonyymiUUSI
Täällä palstalla on todella omituisia ihmisiä. Pistää miettimään minkälaista elämää osa suomalaisista oikein elää. 😐
- AnonyymiUUSI
Niinpä. Onneks se on nykyään kuiteski rangaistava teko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Onneks se on nykyään kuiteski rangaistava teko.
Hehe, ketä kiinnostaa. Voi ihan vapaasti kiusata kun ei siitä rankaista. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hehe, ketä kiinnostaa. Voi ihan vapaasti kiusata kun ei siitä rankaista. Yst terv kiusaaja
Suomessa ei tosiaan rankaista se on totta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se kuule kiinnostaa. Ja monia. Ja varsinkin, jos kiusaaja on joku vatipäinen "virkamies".
- AnonyymiUUSI
Mitä sitä turhaan miettii pahoittaa korkeintaan oman mielensä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyl se kuule kiinnostaa. Ja monia. Ja varsinkin, jos kiusaaja on joku vatipäinen "virkamies".
Naista saa kiusata! Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Se on niin mukavaa.
Yst terv kiusaaja- AnonyymiUUSI
Toivottavasti sinun vanhempasi eivät elä enää!
Olet pahin painajainen varmasti heille.
Kenestäkään tuskin tulee kiusaajaa ja noin yksinkertaista kuin olet,
kirjoitustesi perusteella voidaan nähdä monenlaisia ongelmia sinulla olevan.
- AnonyymiUUSI
En. Vatipäitten hommaa.
- AnonyymiUUSI
Nää kiusaajat on idiootteja. Lapsetkin varmaan oppii sen. En itse hanki sellaisia ennen kuin osaan käyttäytä niinkuin aikuinen.
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti ei oo mitään opettajia ainakaan
- AnonyymiUUSI
Oon joo. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Perheelliset kiusaajat on katkeria elämäänsä. Säälittävää.
- AnonyymiUUSI
Tiedän porukan joka tekee tuota.
- AnonyymiUUSI
Kiusaaminen on mukavaa! Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
en ole ikinä. olen täällä oikaissut asioita ja lopettanut näitä "yhteyksiä". jostain syystä naiset uskoo minun olevan mies, koska haluaa että miehet sanovat niille näitä asioita. Minä olen puhunut sille yhdelle, sitä ennen olin uskossa että hän on toinen. Se ihana tyyppi kuoli, joten olen selvitellyt niitäkin yhteyksiä, jopa sitten töissä, kuten näitä salon siskojen juttuja ja väärinkäsityksiä, enkä vapaata tahdosta. yrittänyt päästä teistä eroon. ja se ritari polle on oikea päänvaiva, ja uskoo että olen ihan toisenlainen kun olen, vie muille, jotkut hakkaa sitä naisetkin ja sitä myöten minua. joillakin on suhteita ja uskoo että pettävät minun kanssa. töissä on hakattu, tuntenut hirveää raivoa ja terve olen. lainajutut niitä kiinnostaa, tietyt asiakkaat aikoinaan. ja hirvittää se Susannan ja muiden huumerikollisten osalta laittaa omalla nettiyhteydellä maksuja, niissä kuitenkin miljoonat pyöri.
- AnonyymiUUSI
Sitten joku pikku riiviö oppii saman kun vanhemmat on idiootteja.
- AnonyymiUUSI
miettinyt onko tämä vaino poliisilta, nettirikollisilta, hullu it ex, on seollut semmoisia asiakkaita pitänyt miettiä onko krp yhteydessä, ja yhdet leikkii ja vaikka kuinka asioista tietäville yrittää puhua. yhdet hikee jakaa hyvää kaikille, kaikki nousee, saat vaimopaikka.
- AnonyymiUUSI
Ei kiusaajasta ole vanhemmaksi.
- AnonyymiUUSI
Kiusataan porukalla naista! Se on niin mukavaa! Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Mitä jos sun lapsia kiusattas?
- AnonyymiUUSI
Siin se onki 8 miljoonaa syytä lopettaa koko touhu ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mitä jos sun lapsia kiusattas?
Heikkoja ja viallisia ihmisiä kiusataan. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Naiset ne onkin toisten naisten pahimpia kiusaajia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiset ne onkin toisten naisten pahimpia kiusaajia.
Kateelliset naiset.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Heikkoja ja viallisia ihmisiä kiusataan. Yst terv kiusaaja
Tai niitä joille ollaan kateellisia. Tiedän arvoni ja en usko sanaakaan mitä joku katkera ihminen täällä sanoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siin se onki 8 miljoonaa syytä lopettaa koko touhu ;)
Et ole älykäs. Ei ole tollaisesta tilanteesta kyse
- AnonyymiUUSI
Varmaan kannatte myös vastuun teoistanne
ja siitä johtuvista seurauksista. Ihmishenki ei näytä teille olevan minkään arvoista. Eikä väliä kuinka paljon teidän hupinne, ihana pieni leikki vahingoittaa vakavasti muitakin. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kannatte myös vastuun teoistanne
ja siitä johtuvista seurauksista. Ihmishenki ei näytä teille olevan minkään arvoista. Eikä väliä kuinka paljon teidän hupinne, ihana pieni leikki vahingoittaa vakavasti muitakin.Suomessa voi vaikka kiusata hengiltä eikä joudu vastuuseen. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et ole älykäs. Ei ole tollaisesta tilanteesta kyse
Et taida olla itse älykäs, kun joidenkin tuollainen toiminta on kyllä lapsillekin saanut pskaa.
Että mietihän uudemman kerran. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa voi vaikka kiusata hengiltä eikä joudu vastuuseen. Yst terv kiusaaja
Tiedoksi!!!
Suosittelen tutkimaan lakia uudemman kerran
;) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedoksi!!!
Suosittelen tutkimaan lakia uudemman kerran
;)Kuuluuko tähän joku lakimieskin?🫣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa voi vaikka kiusata hengiltä eikä joudu vastuuseen. Yst terv kiusaaja
Näinkö luulet, että et saa minkäänlaista rangaistusta jos viet hengen toiselta ihmiseltä?
Vankilaan tai mielisairaalaan joudut jos sä liian pitkälle menet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko tähän joku lakimieskin?🫣
Sen verran ainakin että tästä kiusaamisesta
on lakimieskin tietoinen. :(
- AnonyymiUUSI
Miten sen nyt sitten ottaa kukakin...
Onkohan se sitten väärä identiteetti jos
ei ole täysin virallinen nimi somessa?
En silti esitä jotakuta toista,
niinko joku toinen täällä. - AnonyymiUUSI
pakko näihin oli reagoida kun työsähköåostista lähti sähköpostia saman sukunimen omaavalle asiakkaalle. ja sillä oli täällä omat jutut, sitten pitkään mietin olenko hullu, mutta täältä löytyi yhtä sun toista ja siten tapahtumat sopi oikeaan elämään. annoin olla ja jatkoin elämää ja asiat parani ja lopulta paheni.
- AnonyymiUUSI
Nauran rä käi ses ti
Yst terv kiusaaja- AnonyymiUUSI
Hyväitsetuntoinen ja normaali ihminen ei kiusaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyväitsetuntoinen ja normaali ihminen ei kiusaa.
Yksinkertaisia saa kiusata. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko olevasi fiksu? Taidat olla kateellinen. Haluaisin kyllä nähdä minkä näköinen siellä kokee tarpeelliseksi tämän?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko olevasi fiksu? Taidat olla kateellinen. Haluaisin kyllä nähdä minkä näköinen siellä kokee tarpeelliseksi tämän?
Naista on kiva kiusata porukalla. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Eikö tällä miehellä seiso? Sehän on se syy miksi kiusaatte.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tällä miehellä seiso? Sehän on se syy miksi kiusaatte.
Erittäin kaunis nainen kyseessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se oikea syy sieltä. Kiitos.
Kannattaa lopettaa ajoissa toi touhu koska olette sallineet itsellenne alkukantaisen mentaliteetin josta ei ole niin pitkä matka fyysiseen stalkkaukseen ja raiskaukseen.
Jos on noin huono asenne kuin sulla/teillä niin teot tulee olemaan sen mukaisia ja ne johtaa seurauksiin.
Siks toivon että korjaisitte asenteenne ihan vaikka itsenne takia jos ette kerta naisesta välitä.
En usko että uhrinne on tehnyt mitään ansaitakseen tuollaista kohtelua.
Ja jos tätä lukee nettipoliisi, voisitteko laittaa näiden kiusaamisella ylpistelevien ip-osoitteet ylös?
Sitten kun kiusaajista jää todisteita voisi samaan syssyyn yhdistellä nämä henkiseen terveyteen kohdistuneet rikokset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se oikea syy sieltä. Kiitos.
Kannattaa lopettaa ajoissa toi touhu koska olette sallineet itsellenne alkukantaisen mentaliteetin josta ei ole niin pitkä matka fyysiseen stalkkaukseen ja raiskaukseen.
Jos on noin huono asenne kuin sulla/teillä niin teot tulee olemaan sen mukaisia ja ne johtaa seurauksiin.
Siks toivon että korjaisitte asenteenne ihan vaikka itsenne takia jos ette kerta naisesta välitä.
En usko että uhrinne on tehnyt mitään ansaitakseen tuollaista kohtelua.
Ja jos tätä lukee nettipoliisi, voisitteko laittaa näiden kiusaamisella ylpistelevien ip-osoitteet ylös?
Sitten kun kiusaajista jää todisteita voisi samaan syssyyn yhdistellä nämä henkiseen terveyteen kohdistuneet rikokset.Ketä kiinnostaa jonkun naisen kiusaaminen? Ei ketään, vähiten viranomaisia. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ketä kiinnostaa jonkun naisen kiusaaminen? Ei ketään, vähiten viranomaisia. Yst terv kiusaaja
Ok
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne opettajat toimii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kiusaajan puoliso
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kiusaajan puoliso
On kateellinen tälle naiselle. Yhdessä kiusaavat.
- AnonyymiUUSI
sitten minulle tuli tunne että joku halusi minulle tietoon jotain, ja ryhdyin tutkiman mikä palsta tämä oikein on. en ollut ennen juurikaan käynyt. asia jäi kesken pitkäksi aikaa, kun aika ei riittänyt ja sitten taas tuli näihin viittauksia ja jotain uskalsin kommentoida. kohta niitä alettiin aina nostaman esiin kun tulin tänne palstalle. katsoin kellon ajat ja sama toistui aina kun tulin tänne. sitten kysyin it henkilöltä apua, ja se sanoi että mailit oli lähtenyt minun koneelta. niissä oli minun ip osoite ja oli lähetetty kotoani. siinä keskusteltiin sitten kotonakin, mitä ihmettä. kohta se it henkilökin sekosi. kaikki jotka tähän liittyi, oli jotenkin outoja. ja halusi jostain pois. en tiedä mutta kasvanut vaan tosi paljon ja jotain mikä täältä on joskus lähtenyt on ainakin minuun elämään vaikuttanut tosi negatiivisesti, enkä ole edes ollut täällä. ja suurin osa mitä 10 - 20 vuotta vanhemmat ihmiset ovat kokeneet oli minulla ihan uutta, tuntui että vaikutti ihan omaan mielenterveyteenkin oli tosi ahdistavaa.
- AnonyymiUUSI
Räkäinen nauru kun saa naista kiusata. On se niin ruma että täytyy kiusata. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Tai niin kaunis että panettaa. Ja tämä mies ei saa siltä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai niin kaunis että panettaa. Ja tämä mies ei saa siltä.
Rumalle naiselle voi nauraa räkäisesti ja kiusata vaikka hengiltä. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rumalle naiselle voi nauraa räkäisesti ja kiusata vaikka hengiltä. Yst terv kiusaaja
Niin kun ei seiso. Kanalauma vaan katkerana jatkaa. Ei ole tämän naisen ongelma. Mies stalkkaa vielä että seisoo 🤣 Kyllähän se kateutta herättää. Eikä tuollaiselle tarvitse antaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin kun ei seiso. Kanalauma vaan katkerana jatkaa. Ei ole tämän naisen ongelma. Mies stalkkaa vielä että seisoo 🤣 Kyllähän se kateutta herättää. Eikä tuollaiselle tarvitse antaa.
Kyseessä ei ole tasokas mies kun on noin säälittävä.
- AnonyymiUUSI
Haluaisitko muka mies tappaa hänet että saisit sen pystyyn? Odotahan että löytää toisen? 😂
- AnonyymiUUSI
Taisipa jo löytääkin...
Tai kuin sen ottaakaan "uuden" vai uuden.
- AnonyymiUUSI
Voi sitä feikkitili rällien määrää aikanaan, vastasin usein samalla tasolla. Nykyään laittaisin vain suoraan eston, myös mukavaa näytteleville kikkelimiehille. Onneksi siitä on jo vuosia.
- AnonyymiUUSI
jotenkin naaivi se polle on ja uskoo jotenkin fanaattisesti muita. täällä on ollut joka on luullut muita ihmisiä minuksi ja luot niiden kuvien perusteella kuvaa, minusta, ja toimit niin ja painostat. Ne ei tee sinulle hyvää eikä varmasti tänne. Et kuitenkaan halua tutustua minuun mutta haluat jotenkin hallita tai joskus halusit. otin yhteyttä sinusta muistikuvien perusteella jotka on hatara jotta varmistuisi kuka oot. löysin kanavia ennustajien kautta, ritarien ne olikin toista porukkaa mutta avasi muita juttuja ja sitten satuin töissä tapaamaan erään henkilön joka tietää teidän porukkaa.
- AnonyymiUUSI
ja niillä naisilla oli tai on edelleen mt ongelmia ja ovat jotenkin aggressiivisia. itse en ole mutta sitä olfn tuntenut eikä ole minun energiaa, tai tietoisuutta ja on liian lievää sinuksi. kerran sitäkin koin, ja taju lähti.
- AnonyymiUUSI
En mu en myöskään ole kertonut nimeäni jos ei toinen ole sitä itse kysynyt
- AnonyymiUUSI
Mukava kiusata naista kun ei joudu vastuuseen. Yst terv kiusaaja.
- AnonyymiUUSI
Etpä saa mua vaikka kiusaisit. Etkä saa tappamaan itseäni myöskään. Olet katkera.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etpä saa mua vaikka kiusaisit. Etkä saa tappamaan itseäni myöskään. Olet katkera.
Rumaa naista on kiva kiusata porukalla. Yst terv kiusaaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rumaa naista on kiva kiusata porukalla. Yst terv kiusaaja
Olet rakastunut 🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olet rakastunut 🤣
Suksi vithuun!🖕🏻
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Suksi vithuun!🖕🏻
Osuin oikeaan.
- AnonyymiUUSI
Varmasti vielä joudutte!! T. Kiusaamisen/vainoamisen uhri.
- AnonyymiUUSI
Tehän olette siitä naisesta puhuneet pahaa ja levittäneet perättömiä asioita yrittäen vahingoittaa toisen elämää.
Sivusta- AnonyymiUUSI
Totta. Koska se mies on rakastunut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Koska se mies on rakastunut.
Tässä on nyt toiset motiivit mihin liittyy kiusaajienrinki.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaSillähän aina seisoo sen seurassa ja ei saanut p*llua ja ssuuttui.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SivustaJopa hyvä kaverikin puhuu toisesta p a s k a a selän takana.
Sivusta
- AnonyymiUUSI
En koskaan kyllä. Aina omalla nimellä tai tileillä tai naamalla tai sotulla tai pankkitunnuksella toiminut asioissa.
- AnonyymiUUSI
Olen,sillä olen luullut kaivatun laitteet on hakkeroidut.
- AnonyymiUUSI
Miten se liittyy siihen että huijaat kuka oot?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten se liittyy siihen että huijaat kuka oot?
Ei ole huijaamisesta kyse vaan huijaaminen estämisestä.Sekä tuen antamisesta mahdollisessa kiusaamis asiassa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole huijaamisesta kyse vaan huijaaminen estämisestä.Sekä tuen antamisesta mahdollisessa kiusaamis asiassa.
Mutta ku se "tuki" ei voi auttaa jos ei edes
tiiä kenen kans on tekemisissä,
Ei sellasessa tilanteessa voi luottaa just kiusaamisen ja vedätysten takia johkin ihme mihin lie liibalaabamaijataimattimeikäläiseen....
Mut ei se mitään, ei sillä oo väliä kuin päin vttua kaikki on, Täysin yksin, ja luovuttaneena on ihan fine... No eipä tässä kauaa enää oo olemassa. Mut ei sen väliä, en mä mitään merkinnyt..
Kaikki pska vaan jatkuu kunnes mua einoo, kuten näät tästäkin aloituksesta ja monesta muusta. Kiitos vaan kaikille. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet että autat sillä että teet vähän samaa kuin nuo kiusaajat? 🤔 Hämmentää vain lisää!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten luulet että autat sillä että teet vähän samaa kuin nuo kiusaajat? 🤔 Hämmentää vain lisää!
Sepä se, ja sitten se kiusattu olikin vaan se pska osapuoli joka vaan epäili ja syytteli kun ei voi luottaa. Ei se mitään ei enää millään oo väliä kaiken tän jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai se sitten poistettiin oli vissiin liian paljastavia kertoa että 12-15 henkilöä oli yhteydessä voit luottaa välitän susta oot tärkeä rakastan sua, haluan auttaa, salanimillä .... .
- AnonyymiUUSI
En tietenkään.
- AnonyymiUUSI
Varsin angstinen ketju, pissikset ja menee myös miehistä hyvin.
Jätkät, pissikset kun jotkut käyttäytyy varsin ärsyttävästi. Sen poikaystävä on täys kusipää!
-älä jaksa angstailla.. - AnonyymiUUSI
Gubbe ei taida juuri muuta tehdäkään. Toivottavasti saa napin otsaansa soon as possible
- AnonyymiUUSI
Toivottavasti säkin saat siitä hyvästä miten kiusasit ja vainosit täysin syytöntä ihmistä.
Et ees tajua miten vakavia pskoja aiheutit säkinsille perheelle. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti säkin saat siitä hyvästä miten kiusasit ja vainosit täysin syytöntä ihmistä.
Et ees tajua miten vakavia pskoja aiheutit säkinsille perheelle.Ollaan siinä mielessä erilaisia GUBBE, että minä olen huomattavasti hanakampi siinä että oikeus tapahtuu joten voin oikein mielelläni vastata näihin sekoiluihisi faktoilla kuten olen tehnytkin. Sulla mitään vtun perhettä ole, asiakirjat jo sen todistaa että olet vuosikymmeniä sitten pervoillut jo oman sukusikin pois elämästäsi.
Täytyy myöntää että en välttämättä välitä edes oikeuden tapahtumisesta lakiteitse. Olet sai.ras pieni mies joka kehittelee pakkomielteitä naisiin ja heidän perheisiinsä. Ansaitset ihan kaiken mitä tulet saamaan. Anonyymi kirjoitti:
Ollaan siinä mielessä erilaisia GUBBE, että minä olen huomattavasti hanakampi siinä että oikeus tapahtuu joten voin oikein mielelläni vastata näihin sekoiluihisi faktoilla kuten olen tehnytkin. Sulla mitään vtun perhettä ole, asiakirjat jo sen todistaa että olet vuosikymmeniä sitten pervoillut jo oman sukusikin pois elämästäsi.
Täytyy myöntää että en välttämättä välitä edes oikeuden tapahtumisesta lakiteitse. Olet sai.ras pieni mies joka kehittelee pakkomielteitä naisiin ja heidän perheisiinsä. Ansaitset ihan kaiken mitä tulet saamaan.Asiakirjat kyllä todistaa että mulla on lapset ja mä en oo keneksi sä väität!
Sä oot yks vtun sääl*ttävä naisen vainoo*a jolla ei ole pokkaa edes ottaa yhteyttä, ainoastaan anonyyminä uskallat haukkua lyttää syyttää ja uhkailla täysin syytöntä ihmistä.
Siinä sulle niin hlvetin oikeuden puolesta liibalaabasönkötystä.
Sä olet itse säälittäväsairas pieni mies joka vainoo fyysisesti sairasta vanhaa naista jonka pitäis jaksaa huolehtia lapsistakin.
Sä et ole yhtäkään asiaa perustellut faktoilla mitä musta oot syyttänyt!
Et vttu yhtäkään!
Ainoastaan valehdellut ja mustamaalannut
ja uhkaillut väärää ihmistä.
Ylläpidolle tai sille poistattajalle tiedoksi tää tulee uudelleen ja uudelleen ja teistä menee myös tieto eteenpäin....
Se on kyllä kumma etten mä saa laittaa tänne totuuksia mut sit saa olla näitä uhkailuja kyllä.
Mielenkiintoista kyllä.
Pitääkin tehdä tästä kaikesta ihan muualle julkista. Saa ainakin muutkin tietää kuinka täällä tää homma menee.- AnonyymiUUSI
originalpieninainen kirjoitti:
Asiakirjat kyllä todistaa että mulla on lapset ja mä en oo keneksi sä väität!
Sä oot yks vtun sääl*ttävä naisen vainoo*a jolla ei ole pokkaa edes ottaa yhteyttä, ainoastaan anonyyminä uskallat haukkua lyttää syyttää ja uhkailla täysin syytöntä ihmistä.
Siinä sulle niin hlvetin oikeuden puolesta liibalaabasönkötystä.
Sä olet itse säälittäväsairas pieni mies joka vainoo fyysisesti sairasta vanhaa naista jonka pitäis jaksaa huolehtia lapsistakin.
Sä et ole yhtäkään asiaa perustellut faktoilla mitä musta oot syyttänyt!
Et vttu yhtäkään!
Ainoastaan valehdellut ja mustamaalannut
ja uhkaillut väärää ihmistä.
Ylläpidolle tai sille poistattajalle tiedoksi tää tulee uudelleen ja uudelleen ja teistä menee myös tieto eteenpäin....
Se on kyllä kumma etten mä saa laittaa tänne totuuksia mut sit saa olla näitä uhkailuja kyllä.
Mielenkiintoista kyllä.
Pitääkin tehdä tästä kaikesta ihan muualle julkista. Saa ainakin muutkin tietää kuinka täällä tää homma menee.Toit sitten tämän yhden hahmoistasi tähän itkemään gubbe. Olet säälittävä elämässään epäonnistunut sukkahoususkitso ja ikäväksesi pitää todeta että asia on jo hyvin julkista
- AnonyymiUUSI
En todellakaan. Laitonta touhua ja sitäpaitsi on pokkaa lähestyä ihan omana itsenäni.
- AnonyymiUUSI
lähesryy tröemäämällä kuin joku niin aateroidi törmäää..
itsestänikin tuntuu vähän hassulwas joku peli-idea pirää mwnä kysymään ryröilrä apua jotts tulisi hyvä ja hauska pelara kaikillw..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901999
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971643
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1731073- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848