Tässä artikkelissa valokuvaaja on päästänyt taiteellisen silmänsä valloilleen ja nähnyt keskimääräistä TM:n valokuvaajaa enemmän vaivaa.
https://drivemag.com/testdrive/2017-honda-civic-sedan-elegance-test-drive-proof-compact-sedans-needn-t-be-boring
Ehkä parhaat Civic 4D kuvat
8
201
Vastaukset
- kovahinta
Varapyörä jäänyt sedanistakin pois. Onko suomenkielistä näyttöä?
- pprrkklle
Ja liikaa rengasmelua!!!
- meni_kiinnostus
Näinpä näkyi olevan uuden Tuulilasin koeajonkin mukaan. Muuten hyvä auto niin uuden turbo-moottorin kuin ajettavuudenkin osalta, mutta ei se vaan riitä. -Varsinkin tuo rengasmelu oli tosi häiritsevää ja olihan siinä paljon muitakin puutteita. Nättihän se on katsella.
- kiinnostaa_edelleen
Se oli vähän pelättävissä, kun auto suunniteltiin USA:ssa. Saattaa olla myös jämäkkyyden kääntöpuoli, vaikka nestetäytteisiä puslia käytetäänkin. Nähtävästi rengasmelu nousee esiin lähinnä nopeuden kasvaessa, mutta pitäähän sitä moottoritielläkin ajella. Oliko Tuulilasin testissä siis sedan, josta tässä viestiketjussa puhutaan?
- Sivikki
On kyllä nätti auto! Tosin takaboxi vieläkin onnettoman pieni ja noilla ratti vaihteilla ei ole mitään käyttöä. Kattoluukun turhuus sentään poistettu. Itellä -08 executive, jospa sillä vielä pari vuotta kun ajettu vain 95k. Sen jälkeen tuo kun lapsentaudit korjattu pois
- vikkisivi
Voi olla että itse peruskonseptissa ei enää ole lastentauteja, koska se on ollut jo niin pitkään myynnissä Pohjois-Amerikassa (vuoden auto sekä USA:ssa että Kanadassa jo vuonna 2016). Ellei sitten Euroopan versioon ole saatu leivottua uusia lastentauteja tai jos tuotannossa on ongelmia.
- kamat_kyytiin
Mulla ei ole oikein tatsia noihin sedanien tavaratiloihin, mutta 519 litraa on siis onnettoman pieni?
- eolisjaloissa
Olisi pitänyt turbo laittaa 1.8 koneeseen,...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1548329KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4327412Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei713831Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521503522Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1112998Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään512557- 1262016
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231863Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv361684Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811520