Tervehdys, täältä savosta....

labradori

Olisin, etsimässä naista harrastuksiin: luonnossa liikkuminen, marjastus, sienestys, metsästys ja noutajakoiraharrastus. Sinä nainen jos kiinostaa vastaa tähän, niin sovitaan jatkot. Olen k-ikäinen mies p-savosta.

19

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keski-ikäinennainen

      Harmi, että olet kovin kaukaa. Muuten kaikki mätsää, mutta koirista ei oo kokemusta. Eikä metsästyksestä. Metsästys kyllä kiinnostaa. Pidän riistaruuista. Luonnossa viihdyn, marjastan ja sienestän. Onnea etsintään.

      • labradori

        Niinpä, mutta kiitos, että kommentoi, kaikkea hyvää sulle. Ja mukavia syyspäiviä.


    • Luonto5

      Etelä Savon nainen täällä, kävisikö ?
      Intohimoinen luonnossa liikkuja.....sienet, marjat kerään. Koirista ja metsästyksestä en tiedä mitään, mutta lähden kaveriksi vaikka vaan ulkoilmaa haukkaamaan :))

      • labradori

        Terve sulle, kyllähän se käy? Itse olen ristiverinen, 174/82, mies, entä sä mittoja ei tarte antaa, jos ei halua, ne selviää sitten, kun nähdään;))) huumoria oli. Olen y-savosta. Vastaa tähän, niin sovitaan jatkot.


      • Luonto5
        labradori kirjoitti:

        Terve sulle, kyllähän se käy? Itse olen ristiverinen, 174/82, mies, entä sä mittoja ei tarte antaa, jos ei halua, ne selviää sitten, kun nähdään;))) huumoria oli. Olen y-savosta. Vastaa tähän, niin sovitaan jatkot.

        Moi.
        Olen sopusuhtainen, ruskeahiuksinen nainen.
        Kerro vaan miten jatketaan tutustumista :)


      • labradori

        No Moikka! kerro sä miten nähdään? mulla yksi ehdotus, jos sovitaan paikka. Vaikka jollekkin, vaikka tien levikkeelle, olen iisalmen liepeiltå, entä sä? olen luotettava mies. Oisko sulla ajeluja/käyntejä täälläpäin?


      • Luonto5

        Moi!
        Työkiireet on sitä luokkaa etten ainakaan viikolla pysty ajelemaan.
        Voisitko laittaa sähköpostiosoitteesi niin jatketaan kirjoittelua siellä?


      • kerranpetturiainapetturi
        labradori kirjoitti:

        No Moikka! kerro sä miten nähdään? mulla yksi ehdotus, jos sovitaan paikka. Vaikka jollekkin, vaikka tien levikkeelle, olen iisalmen liepeiltå, entä sä? olen luotettava mies. Oisko sulla ajeluja/käyntejä täälläpäin?

        Sinäkö luotettava.....no et todellakaan.....kyllä on tullut jo selväksi että varatut ei todellakaan ole luotettavia.......sääli avokkiasi että on tommoseen pettävään kusipäähän haksahtanut


      • labradori

        Ahas, menikös "loukkauksen" puolelle. Jos pyydät nätitisti anteeksi, niin en vie juttuasia eteen päin.. olen jonkulaisessa "virassa" ettäs tässä mietin nyt toimenpiteitä!


      • vaimojenpuolesta
        labradori kirjoitti:

        No Moikka! kerro sä miten nähdään? mulla yksi ehdotus, jos sovitaan paikka. Vaikka jollekkin, vaikka tien levikkeelle, olen iisalmen liepeiltå, entä sä? olen luotettava mies. Oisko sulla ajeluja/käyntejä täälläpäin?

        No HUI! Kuka uskaltaa mennä tapaamaan jotain tuntematonta miestä jonnekin tien levikkeelle!!! Jos kerran avoliitossa niin ei todellakaan vaikuta kuvin luotettavalta.

        Pitänee laittaa suomi24/Iisalmi palstalle ilmoitus että:
        "Hei kaikki Iisalmen liepeiltä olevat avovaimot, seuratkaapas miestenne touhuja, mies on keski-ikäinen, harrastaa noutavia koiria, metsästystä, on mitoiltaan 174/82, "jossain virassa"??..todennäköisesti omistaa labradorin noutajan".

        Terveisin: petettynainen


      • labradori
        kerranpetturiainapetturi kirjoitti:

        Sinäkö luotettava.....no et todellakaan.....kyllä on tullut jo selväksi että varatut ei todellakaan ole luotettavia.......sääli avokkiasi että on tommoseen pettävään kusipäähän haksahtanut

        ..missäs se anteeksipyyntö viipyy??? "napintakana" on ryhdynkö toimenpiteisiin, olen tosissani!!!


      • kerranpettruiainappeturi
        labradori kirjoitti:

        ..missäs se anteeksipyyntö viipyy??? "napintakana" on ryhdynkö toimenpiteisiin, olen tosissani!!!

        Jeesus tulee oletko valmis!


      • labradori
        kerranpetturiainapetturi kirjoitti:

        Sinäkö luotettava.....no et todellakaan.....kyllä on tullut jo selväksi että varatut ei todellakaan ole luotettavia.......sääli avokkiasi että on tommoseen pettävään kusipäähän haksahtanut

        keran vielä, pyydätkö anteeksi...???


      • labradori
        kerranpetturiainapetturi kirjoitti:

        Sinäkö luotettava.....no et todellakaan.....kyllä on tullut jo selväksi että varatut ei todellakaan ole luotettavia.......sääli avokkiasi että on tommoseen pettävään kusipäähän haksahtanut

        Loukkausjuttusi, on nyt menossa käsittelyyn, ilmoitus tehty, tänään klo: 10:55, ja jos, et pyydä anteeksi, niin asia etenee... voin vielä perua ilmoituksen, jos pyydät täällä anteeksi.


    • labradori

      Moi! voisin, vaikka laittaakkin s-postios. mutta olen aika varovainen...ettei joudu vääriin "käsiin"en sua epäile, mutta muita!!!mietitään vielä, miten yhtettä pidettäis.. ja kirjoittele tänne, niin mietitään.. muuten haittaako jos olen avossa?

    • OttoJeewes

      "labradori" Voit luoda itsellesi sähköpostiosoitteen Gmail.comiin jossa voit käyttää oikean nimesi sijasta vaikka tuota "labradori" nimeä, silloin voit laittaa tänne viestiketjuun sähköpostiosoitteesi näkyviin eikä kukaan voi tietää nimeäsi eikä asuinpaikkaasi, luodessasi tuota Gmail.com sähköpostiosoitetta itsellesi joudut toki sinne tietoihin antamaan joko toisen sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi jotta järjestelmä voi varmistaa että ettet ole esim. robotti mutta antamiasi oikeita tietoja ei kukaan näe, turvallista siis.

    • kokenut10

      Miksi tähän kommentoinnissa, on hiljaiasta? ehkä siksi, että ei haluais joutua, toin "labradorin" "kynsiin". Se siitä mutta itsellä on kokemusta, kun aikoinaan kommentoin jotakin loukkaavaan sävyyn niin oikeudessa "melkein" istuttiin, sain soviteltua jutun, kuitenkin, että ei kannata toista loukata. Asiallisia kommentteja vaan.

    • vierrailija

      En kyllä tollaseen savolaisperäkammaripoikaan lankeais

    • kerranpetturiainapetturi

      ..no pyydän, nyt julkisesti anteeksi, kun loukkasin nimim."labradoria".. anteeksi, vaan....

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe