Niin, että yleistietoa onko kenelläkään tieto, mihin maihin suomen kansalainen
voi muuttaa kansaneläkeläisenä ja jos hän saa vielä sotaleski ja sotaorpo korvauksen ?
Älä nyt suutu hyvä ylläpitäjä, mutta tämä on erittäin mielenkiintoinen keskustelu ja
tätä ei monikaan tämän palstan tarkkailija tiedä. Luin, että eläkeläiseltä vaaditaan
riittävää toimeentuloa, jotta saa oleskeluluvan toiseen Euroopan unionin maahan.
Käsitys oli ainakin niin, että Romaniasta ei noin vain voi muuttaa kirjoja suomeen ilman
riittävää kansaneläkettä tai vastaavaa omaisuutta. Mutta moneenko maahan suomen
kansalainen voi muuttaa kansaneläkeläisenä. Mikä on tuloraja esimerkiksi Espanjaan ja
Ranskaan ?
Ihmisillä on vapaus muuttaa ja asua jokaisessa EU maassa, mutta se voi tyssätä kansan-
eläkkeeseen tai sen suuruuteen. . . . Oli varmaan tämän EU komission sanoma myös.
Nyt kysytään, että mihinkä sillä hienolla suomalaisella statuksella pääsee ?
Tämä on myös se asia miksi maksetaan Euroopan unionille korvauksia.
Poijat mihin EU maahan riittää Suomen. . .
2
<50
Vastaukset
Poijat, kuka ei tahtoisi olla tasavertainen ja ottaa nimekseen vaikka Ranskalainen tai
Saksalainen ja se sama tarkoittaa Eurooppalaista.Minä ainakin olen henkeen ja vereen Eurooppalainen ja minua on aina
pidetty siellä hyvin. Britit ovat aina olleet omansa ja ne ei niin kuin kuulu edes
meidän kanssa samaan. Euroopassa ihmiset ovat jotenkin tutumman oloisia.
USA taas on niin teennäistä ja ihan omansa ja suomalaiset ovat taas kovia pettämään
ja huijaamaan toisiaan. Virolaiset ovat pelokkaita ja toivovat asiallista kanssakäymistä.
Eurooppa on taas villi ja vapaa ja se mitä minä tykkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893298
- 623057
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332550- 802333
- 802313
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j371945- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311509