En koskaan auo päätäni kenellekään, mutta en vain pysty olemaan hiljaa opettajan kommentoidessa töitäni. Hän löytää aina jotain kritisoitavaa, mutta pitäisihän minun osata ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan. Miksi en vaan osaa olla viisas ja hiljaa?
Miten voin olla niin eri ihminen sen tyypin läheisyydessä?
Kyseessä on aikuiskoulutus, muttei ihan aikuismaista käytöstä multa.
Toistan, ettei kukaan muu ihminen koko elämäni aikana ole saanut mua puhumaan/puolustautumaan näin kiivaasti. En tunnista itseäni...
Antakaa itsehillintävinkkejä :) Kiitos!
Opettajani saa pahan esiin minusta
1
2547
Vastaukset
Itsehillintä tuossa tilanteessa eivät ole synonyymejä. Puollusta omaasi.
Itse olin aikoinaan taidekoulussa, hienossa, ja baarissa koulutoverien asenne oli lähinnä"tuo ei ole taiteilija"....tunsin heti etten minäkään!
Mutta koulussa, joka vuosi oli muutama työ koko koulun kesken , iso auditorio ja opettaja rivi- suomen isoja nimiä aloillaan- kritisoi kaikkien ollessa hiljaa. Minä olin ensimmäinen joka sa noi vastaan.
Ihminen on. Hippi rasisti taiteilija inssi urheiija poliitikko työtäön eläkeläinen lääkäri opettaja mekaanikko hitsaaja joulupukki.
Ja apu on iisi: miksi? miksi hän tai miksi tilanne? olet aikunen! Maailma on täynnä p-rkä ihmisiä, osa pitää peacemerkkiä hihassa, osa hakaristia, osa ei mitään. Kaikki samaa populaa.
Miksi sun pitää edes reagoida?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku594462Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1591435- 1601387
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti471371Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2501183- 2011092
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1461047- 60948
- 80947