Opettajani saa pahan esiin minusta

njklggu

En koskaan auo päätäni kenellekään, mutta en vain pysty olemaan hiljaa opettajan kommentoidessa töitäni. Hän löytää aina jotain kritisoitavaa, mutta pitäisihän minun osata ottaa rakentavaa kritiikkiä vastaan. Miksi en vaan osaa olla viisas ja hiljaa?
Miten voin olla niin eri ihminen sen tyypin läheisyydessä?
Kyseessä on aikuiskoulutus, muttei ihan aikuismaista käytöstä multa.
Toistan, ettei kukaan muu ihminen koko elämäni aikana ole saanut mua puhumaan/puolustautumaan näin kiivaasti. En tunnista itseäni...
Antakaa itsehillintävinkkejä :) Kiitos!

1

2561

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsehillintä tuossa tilanteessa eivät ole synonyymejä. Puollusta omaasi.

Itse olin aikoinaan taidekoulussa, hienossa, ja baarissa koulutoverien asenne oli lähinnä"tuo ei ole taiteilija"....tunsin heti etten minäkään!

Mutta koulussa, joka vuosi oli muutama työ koko koulun kesken , iso auditorio ja opettaja rivi- suomen isoja nimiä aloillaan- kritisoi kaikkien ollessa hiljaa. Minä olin ensimmäinen joka sa noi vastaan.
      Ihminen on. Hippi rasisti taiteilija inssi urheiija poliitikko työtäön eläkeläinen lääkäri opettaja mekaanikko hitsaaja joulupukki.

Ja apu on iisi: miksi? miksi hän tai miksi tilanne? olet aikunen! Maailma on täynnä p-rkä ihmisiä, osa pitää peacemerkkiä hihassa, osa hakaristia, osa ei mitään. Kaikki samaa populaa.

Miksi sun pitää edes reagoida?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      184
      11640
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8164
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6096
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      171
      5046
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      31
      4817
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      40
      4421
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      107
      4323
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      111
      3751
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      80