jo etukäteen, ketkä sinkoutuu Helvettiin?
Odotan Markilta älykästä vastausta.
Tiesikö rakkauden Jumala
15
125
Vastaukset
- t43t4t
Jos Markilta haluat jotain älykästä voi odotusaika olla melko pitkä. En lähtisi ainakaan hengitystä pidättelemään.
- Fakta.homma
Mark5:ltä (eikä sen puoleen) keneltäkään muulta kreationistilta ei kannata odottaa älykästä, rehellistä eikä totuuden mukaista vastausta.
- ytresdfg
Markilta älykästä, hahhah, en tiennyt että tämä on samalla huumoripalsta
- Dfhjjjkfdd
Ei tiennyt. Jahvella menee asiat päin vittua, koska hän ei tiedä etukäteen miten asiat menevät.
"jo etukäteen, ketkä sinkoutuu Helvettiin?
Odotan Markilta älykästä vastausta."
Asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Ensin sinun tulee saada vastaus siihen, mihin sinä olet matkalle? Iankaikkiseen elämään vai helvettiin?
Saadaksesi iankaikkisen elämän, sinun tulee vastaanottaa Jeesus Kristus omaksi Vapahtajaksesi ja Herraksesi. Sen jälkeen voit palata muihin Raamatun kysymyksiin.Eihän tuo ole mikään vastaus.
Kysymyshän koski jumalasi kaikkitietäväisyyttä.
>>Asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Ensin sinun tulee saada vastaus siihen, mihin sinä olet matkalle? Iankaikkiseen elämään vai helvettiin?<<
Tietääkseni melko harvassa ovat ne uskonoppineet joiden mielestä ihminen voisi olla varma omasta ikuisuuskohtalostaan, mikäli sellaiseen uskoo.
Mutta Mark5 se vaan tietää...Mark5, kerrohan kerrankin rehellisesti mihin uskot itse olevasi matkalla. Iankaikkiseen elämään vai helvettiin? Sinulla on paha tapa ottaa itsellesi Jumalan valtuuksia - mitä arvelet Jumalan siitä tykkäävän?
PuhuvaKärmes kirjoitti:
Mark5, kerrohan kerrankin rehellisesti mihin uskot itse olevasi matkalla. Iankaikkiseen elämään vai helvettiin? Sinulla on paha tapa ottaa itsellesi Jumalan valtuuksia - mitä arvelet Jumalan siitä tykkäävän?
"Mark5, kerrohan kerrankin rehellisesti mihin uskot itse olevasi matkalla. Iankaikkiseen elämään vai helvettiin? Sinulla on paha tapa ottaa itsellesi Jumalan valtuuksia - mitä arvelet Jumalan siitä tykkäävän? "
Minä uskon olevani matkalla Jumalan valtakuntaan ja iankaikkiseen elämään. Jeesus Kristus on sovittanut syntini ja Hän on minun Herrani ja Vapahtajani!- uytredfgh
Mark5 kirjoitti:
"Mark5, kerrohan kerrankin rehellisesti mihin uskot itse olevasi matkalla. Iankaikkiseen elämään vai helvettiin? Sinulla on paha tapa ottaa itsellesi Jumalan valtuuksia - mitä arvelet Jumalan siitä tykkäävän? "
Minä uskon olevani matkalla Jumalan valtakuntaan ja iankaikkiseen elämään. Jeesus Kristus on sovittanut syntini ja Hän on minun Herrani ja Vapahtajani!Minä tiedän ettet tule pääsemään et iankaikkiseen elämään etkä Jumalan valtakuntaan, kumpaakaan ei ole edes olemassa. Tiedän että kehosi atomit ja molekyylit hajoavat joko poltettaessa tai maan alla sienirihmastojen ja mikrobien jyllätessä, Voi siinä jokunen toikkakin saada osuutensa
- räyhräyh
"Minä uskon olevani matkalla Jumalan valtakuntaan ja iankaikkiseen elämään"
Niin sinä umpityhmä sekopää luulet:D
Kyllä.
Mutta tuohon joukkoon ei kuulu yhtään ihmistä.
Kadotus on paikka, joka on valmistettu
paholaista ja sen enkeleitä varten.
Ihmistä ei ole sinne tarkoitettu.
Jumala tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat.
Valitettavasti kaikki ihmiset eivät tahdo tulla pelastetuiksi.Valehteliko Jeesus?
"Sitten hän (Jeesus) myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
Raamatun mukaan suurin osa ihmisistä joutuu helvettiin. Ja sitäkö muka kaikkivaltias ei olisi tiennyt?
Edellä oleva laajemmasta raamatunkohdasta lainattu taitaa tuomita myös useat itseään kristittynä pitävät "rajat kiinni" ihmiset.agnoskepo kirjoitti:
Valehteliko Jeesus?
"Sitten hän (Jeesus) myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
Raamatun mukaan suurin osa ihmisistä joutuu helvettiin. Ja sitäkö muka kaikkivaltias ei olisi tiennyt?
Edellä oleva laajemmasta raamatunkohdasta lainattu taitaa tuomita myös useat itseään kristittynä pitävät "rajat kiinni" ihmiset.Juuri tuossa kohden sanotaan,
että kadotus on valmistettu paholaiselle ja sen enkeleille.
Sitä ei ole valmistettu ihmistä varten.
Jumala ei ole tarkoittanut yhtään ihmistä kadotukseen.
Hän on tarkoittanut jokaisen ihmisen yhteyteensä.
Ja siksi Hän on maksanut Sinun syntivelkasi.
Sinun tarvitsee vain ottaa armahdus vastaan.
Hänellä on hyvä suunnitelma jokaista ihmistä varten.
Hän on kirjoittanut jokaisen ihmisen nimen Elämän kirjaan.
Hän tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat.
Mutta valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät halua tulla pelastetuiksi.
Vanhurskas Jumala ei voi pakottaa ketään ihmistä omakseen.
Jumala ei tiedä, mikä on Sinun ratkaisusi.
Hän vetää Sinua Jeesuksen tykö.
Mutta Rauhaan ja Rakkauteen ei voi pakottaa.
Siihen antaudutaan.
Sinä valitset, kumpaa rakastat enemmän - pimeyttä vaiko Valkeutta.
Jos ihminen ei koskaan suostu Hänen omakseen,
niin Jumala on pakotettu pyyhkimään tämän ihmisen nimen
Elämän kirjasta.
Ja silloin ihminen viettää ikuisuutensa sen herran kanssa,
joka vihaa ihmistä yli kaiken.- sinunkäyvielähuonosti
kalamos kirjoitti:
Juuri tuossa kohden sanotaan,
että kadotus on valmistettu paholaiselle ja sen enkeleille.
Sitä ei ole valmistettu ihmistä varten.
Jumala ei ole tarkoittanut yhtään ihmistä kadotukseen.
Hän on tarkoittanut jokaisen ihmisen yhteyteensä.
Ja siksi Hän on maksanut Sinun syntivelkasi.
Sinun tarvitsee vain ottaa armahdus vastaan.
Hänellä on hyvä suunnitelma jokaista ihmistä varten.
Hän on kirjoittanut jokaisen ihmisen nimen Elämän kirjaan.
Hän tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat.
Mutta valitettavasti on ihmisiä, jotka eivät halua tulla pelastetuiksi.
Vanhurskas Jumala ei voi pakottaa ketään ihmistä omakseen.
Jumala ei tiedä, mikä on Sinun ratkaisusi.
Hän vetää Sinua Jeesuksen tykö.
Mutta Rauhaan ja Rakkauteen ei voi pakottaa.
Siihen antaudutaan.
Sinä valitset, kumpaa rakastat enemmän - pimeyttä vaiko Valkeutta.
Jos ihminen ei koskaan suostu Hänen omakseen,
niin Jumala on pakotettu pyyhkimään tämän ihmisen nimen
Elämän kirjasta.
Ja silloin ihminen viettää ikuisuutensa sen herran kanssa,
joka vihaa ihmistä yli kaiken.Jumalasi antaa siis sinulle anteeksi tuonkin täysin Raamatun vastaisen tulkintasi? Epäilen kyllä hieman. Raamatussa on varsin selkeästi ilmaistu että siitä ei saa muuttaa kirjaintakaan tai joutuu Herran vihan kohteeksi.
Jehovan todistajat ainakin ovat tietävinään, että valitut 144 000 ovat jo taivaassa. Ei liene mitään syytä mikseivät he olisi yhtään vähemmän oikeassa kuin kuka tahansa muu jumal'uskoinen joukkio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312268Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751184