Hädän päivänä, otollisella ajalla Sinua Huudan!

Vastavoima-Oikea-888

Herra, Jumala Kaikkivaltias, Sinua Huudan Poikasi Jeesuksen Voidelun Nimessä, joka on Sinun oma Nimesi jonka Pojallesi annoit!

Herra, vastaa minulle ja ole minulle ja koko Suomelle armollinen.
Herra, Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, olet luvannut vastata ja vaadin, mikäli voin sitä Jeesuksen kautta vaatia.
Vastaa Minulle, ja anna ne ja kaikki mitä olen Sinulta Pyytänyt ja mitä odotan, Virat, sekä armolahjat, sekä sen "avut" mitä olet kuullut ja mitkä ovat Sinun edessäsi.

Herra, minä tiedän että voit ne ja nämä antaa, kultaa tahi hopeaa en pyydä, en mitään mikä on mammonaa tahi maallista, vaan kaikki mitä olen pyytänyt ovat Sinun Sanasi ,joka suustasi lähti on hyvää! Sanasi, jotka Pojallesi ja Profeetoille annoit, tuon ja annan takaisin Sinulle.
Ne ovat SINUN SANASI, Minun Jumalani!
eivät minun, vaan ne tuon Sinun eteesi ja vaadin että vastaat minulle.

Herra, kukaan ei ollut valmis kun sinä annoit ja sallit ja käskit mennä ja lähteä!
Ei kukaan!
vain ja yksin Poikasi, kaikki muut ovat olleet vajavaisia, aina Aabrahamista lähtien Paavaliin!
ja tämän voin toteen näyttää omasta Sanastasi, ja tiedän että olen oikeassa!

Herra, tämä on sinun edessäsi, ja katso, muutama kuukausi, kolme tahi miten kansa ottaa ja tottelee, niin joka päivä pelastan Sinun Sananasi kautta kymmeniä ja kymmeniä ellei satoja ja tuhansia! KUN Sinä minua Kuulet!

muutamissa kuukausissa tuon eteesi enemmän kuin muut ovat eteesi tuoneet 40 vuotena!
Joten Jumala, tässä olen, lähetä minut ja tulet iloitsemaa ja riemuitsemaa, iankaiken kun vastasit.

Mutta Herra, yksin en mene ja en lähde ennenkuin saan kohdata sinut, niinkuin Mooses kohtasi sinut, Herran Jeesuksen siipien "suojassa", ikäänkuin povitaskun napinreijästä sitten saan sen mitä voi minulle antaa.

Isä Jeesuksen nimessä, kuule ja vastaa, ellet tahdo, sillä tahdosta on kyse, sillä Sinulla on voimaa ja valtaa ja kaikki mitä tarvitsen, ja kaiken tämä voin Sinun oma Sanasi, joka suustasi on lähetenyt todistaa!

Jos siis Isä tahdot, niin tässä olen, ellet, niin kuolema on parempi, joten anna minun kuolla ellet tahdo vastata.
joten Isä, Kuule Poikasi Jeesuksen Nimen ja sovitus veren kautta ja takia minua.
Totisesti, totisesti.
Oikea ja alkuperäinen Vastavoima, sinun heikko ja kurja lapsesi.

6

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vastavoima-Oikea-888

      Sinä kuka lie, irvileuka, Jos et tahdo auttaa minua rukouksessa ÄLÄ SANA sitä tässä, MENE POIS!

      Te Herran palvelijat jotka vielä jaksatte, kantakaa minua kuin paareilla katon ja kaiken yli Herran Eteen ja sitten Herra tekee mitä tekee.

      Jumala ON meidän Kanssamme! Immanuel!
      oikea ja alkuperäinen Vastavoima

    • Rukoilla voi ihan mitä tahansa, jumalat eivät olemattomina voi rukousta kuulla. Asiat sujuvat kuten ennenkin, arvaamattomasti.

    • Kaaleppiboo

      Pyyntösi ei taida olla Jumalan tahdon mukainen. Siksi et ole saanut vastausta siihen irvileuka.

    • HerraValistakoonKASVONSA

      2. Moos. 23:17
      Kolme kertaa vuodessa tulkoon kaikki sinun miesväkesi Herran, Herran, kasvojen eteen.

      Ps. 100:2
      Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.

      5. Moos. 31:11
      kun koko Israel tulee Herran, sinun Jumalasi, kasvojen eteen siinä paikassa, jonka hän valitsee, lue tämä laki koko Israelin läsnä ollessa, heidän kuultensa.

      Jes. 1:12
      Kun te tulette minun kasvojeni eteen, kuka sitä teiltä vaatii-minun esikartanoitteni tallaamista?



      4. Moos. 6:25
      Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

      22 Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
      23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
      24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
      25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
      26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
      27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."

      Nyt tässä on sinulle joka et tahdo että Kohtaa Jumalani, niin Jumalan Omia Sanoja, palvelijoidensa kautta.

      joten. KUN TULETTE MINUN KASVOJENI ETEEN!

      eli Jos vaan KUN:
      eli lähes käsky, ja sitten se käsky:
      Kuten tiedät Jumala on TUOMARI, ei Jeesus tahi ihminen VAAN Jumalani ja Hän Käskee:
      TULKAA

      Jes. 1:18
      Niin tulkaa, käykäämme oikeutta keskenämme, sanoo Herra. Vaikka teidän syntinne ovat veriruskeat, tulevat ne lumivalkeiksi; vaikka ne ovat purppuranpunaiset, tulevat ne villanvalkoisiksi.

      ELI KÄSKY:
      Tulkaa!
      jos olet käynyt armeijan tiedät jos Korppi = Korpraali (lyhenne korpr.[1]) huutaa pääpunaisena TULKAA, se ON KÄSKY
      ja jos et tottele saat sen varmasti havaita

      Nyt Jumala Jesajan kautta sanoo että on OIKEUDEN Käynti, ja jos tiedät maallisen oikeuden käynnin ja syytetty tahi haastettu ei tahdo vapaa-ehtoisesti tulla, tulee sitten poliisi ja vie väkisin!

      Nyt Itse tahdon sitten vapaaehtoisesti mennä kun Jumala KÄSKEE :)

      se että Jumala sitten neuvoo rukoilemaan:
      25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
      26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.

      Joten JUMALA TAHTOO, valistaa KASVONSA minulle ja KÄÄNTÄÄ kasvonsa minulle!

      jos en sitä voi nähdä, miten Jumala sitten sen minulle sallii on tämä rukous turha!
      ja Jeesus varoittaa ihmisiä etteivät turhia puhu saati sitten Jumalani, Herra Sebaot, Kaikkivaltias ISÄNI!

      joten varmasti saan ja pääsen kohtaamaan ISÄNI, sitä en tiedä miten mutta VARMASTI kohtaa HÄNET, joka minua kutsuu ja käskee ja RAKASTAA!

      joten ohi meni, yritä uudelleen!

      • Kilinkolinka

        Pelkkää sanan helinää on uskosi.


    • KoskaHänTunteeNimeni

      Minun sieluni janoo Jumalaa, elävää Jumalaa. Milloin saan minä tulla Jumalan kasvojen eteen?

      en kopio koko lukua joten voit sen itse lukea Psalmista 42.
      Kyyneleeni ovat minun ruokani päivin ja öin, kun minulle joka päivä sanotaan: "Missä on sinun Jumalasi?"

      Oi Jumala koska tulet ja autat minua :( ?
      Miksi murehdit, minun sieluni, ja miksi olet minussa niin levoton? Odota Jumalaa. Sillä vielä minä saan kiittää häntä, minun kasvojeni apua, minun Jumalaani.

      Herra sieluni, henkeni ja ruumiini on murheellinen, mutta sinua minä odotan, sinussa riipun ja tunnen sinun nimesi, Milloin Herra Jeesus, sinun Isäsi, ja Jumalasi auttaa minua?

      Herra auta ja armahda etten tähän suureen murheeseen menehdy.

      Ylistetty olkoon minun Herrani Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä,
      joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa.

      Valista kasvosi minulle ja ole minulle armollinen!

      2. Moos. 3:6
      Ja hän sanoi vielä: "Minä olen sinun isäsi Jumala, Aabrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala". Ja Mooses peitti kasvonsa, sillä hän pelkäsi katsoa Jumalaa.

      4. Moos. 6:25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

      24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
      25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
      26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
      27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."

      Herra laske Isäsi ja Jumalasi Nimi minun ylitseni ja päälleni ja sinuaa minua.

      2 "Puhu israelilaisille ja sano heille: Kun mies tai nainen tekee nasiirilupauksen vihkiytyäksensä Herralle,
      6 Niin kauan kuin hän on Herralle vihkiytynyt, älköön hän menkö kuolleen luo.
      8 Niin kauan kuin hänen nasiirilupauksensa kestää, hän on pyhä Herralle.

      Katso Herra ei ole seurakunnissa muita kuin "kuolleita" ! en voi sinne mennä, ylistyksen raikuessa vaan kuten tiedät Herra Sebaot, sinulle olen tehnyt lupauksen ja se on minun puoleltani vieläkin voimassa ja edessä!

      Enkö sinulle pyhittänyt, erottanut koko elämääni ?
      Sinulle itseni vihin ja sanan mukaasi olen pyhä erottautunut kaikesta?

      Minun sieluni janoo Jumalaa, elävää Jumalaa. Milloin saan minä tulla Jumalan kasvojen eteen?

      Vastaa Herra, Poikasi Jeesuksen Kristuksen tähden ja armahda minua, sinua minä huudan hädän päivänä, vielä minä saan kiittää sinua kasvojesi avusta, aamme, amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe