SSMike valehtelee Natosta ja Suomesta

Upseerismies

SSMike: "Naton kuolaajat, perseennuolijat ja palvojat ovat VÄHEMMISTÖSSÄ, johon kaikki muutkin neidit ja PELKURIT Suomessa kuuluvat. Ei ole hääppöistä porukkaa, sillä tyhmyys liittää heidät kaikki tiiviisti yhteen."

Naton kannattaminen non Suomessa vapaata, kuten vastustaminen tai viis veisaaminenkin. Sillä ei ole mitään tekemistä henkilön älykkyyden kanssa. Siinä suhteessa on valehteleviin tiltuihin kuuluminen nimenomaan tyhmyyden osoitus,

" Onhan se äärimmäisen tyhmää odottaa vihollista idästä yli 70- vuotta, vaikka sinne pitäisi olla parhaat suhteet ja ystävälliset välit. "

Kuka on odottanut? Tiltuthan sillä uhkaavat päivittäin.

"Aseita ostellaan miljardeilla, vaikka niillä ei MITÄÄN tekoa tosipaikassa. Saahan niillä sentään naurattaa Venäjää, eli onhan sekin edes jotain."

Aseiden hankinta on paikallaan, jos ei haluta tiltujen tavoin antautua.

"Lisäksi Suomi, natsit ja Hitlerin puudelit hyökkäsivät viimeksi itänaapuriimme."

Sodat aloitti tiltujen kiihkeästi kannattama NL natsien tuella.

"Turpiin tuli oikein kunnolla, mutta vieläkin näyttää katkeruus vaivaavan häviäjiä, joilla SUUR-SUOMI kangasteli mielessä. "

Vain tiltut sitä hokevat.

"Onneksi suurin osa suomalaisista on vielä järjissään ja tajuaa, ettei Venäjällä ole pienintäkään halua, eikä myöskään hyötyä hyökätä Suomeen."

Miksi sitten tiltut hokevat sitä päivittäin? Valetta pitää toistella, ei totuutta.

" Liitto Venäjän kanssa ei kiinnosta, vaikka se olisi ylivoimaisesti paras Suomen turvallisuuden kannalta."

Kiinnostaahan se tiltuja."

Venäjälle ei mikään taho uskalla koskaan hyökätä, eikä sen liittolaisenkaan kimppuun. Liian vaikeaa tajuttavaksi typerille politiikoille, joille Suomen surkean ja kalliin armeijan ylläpitäminen on naurettava pakkomielle. "

Milloin Suomeen on hyökätty EU-jäsenyyden aikana?
Venäjän osana Suomi saisi ylläpitää Venäjän suunnattoman kallista armeijaa miehitysjoukkona. Sehän olisi SSMiken taivas!

25

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiron.nauraja

No täydellisen idiootinhan tunnistaa jo ensimmäisestä lauseesta, tässä lyömätöntä esimerkkiä.

''Eihän ekonomista edes ollut puhetta vaan maisterista uuvatti!!'' PRICELESS....
      '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
      ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

Ei reppana ymmärrä itsekään että mitä pitäisi tarkoittaa, tai että mikä on totta, hinttipoju kun elelee vaan ihan omassa mielikuvituksessaan.

HUUTONAURUA!!!!!

• Suzuki1000

Oikeesti hei, toihan on palstan parasta viihdettä ja vähäjärkinen taulapää joka on tyhmä kuin tiiliskivi sekoilee jatkuvasti saduissaan ja yrittää sitten kymmenillä eri nikeillä selittää juttuja ansoista ja osaamisista, siis oikeesti hei kuka pystyy tota nauramatta lukemaan???
        Niin että antakaa nyt sen vähän pätee edes täällä, eihän se siihen muualla koskaan pysty.

• Turhaa jankutusta moneen kertaan kyykyttämältäni ja nolaamaltani vajakilta. Vajakilla on ylivoimaista tajuta, että lankesit tyhmyyttäsi ANSAAN taas kerran. Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua. On todella noloa kyttäillä muitten kirjoittajien virheitä, varsinkin kun itse tekee niitä enemmän.

Voiko noin tyhmää taatelia edes olla olemassa, joka ei tätä tajua? Voin siis tahallaan puhua kauppatieteen maisterista, tai kauppatieteiden maisterista. Et voi ikinä tietää muuta, kuin mitä itse harhoissasi kuvittelet tietäväsi.
        Vai esitätkö täällä peräti ajatustenlukijaa? Heheh! Vain minä tiedän teenkö tahallaan virheitä, sinä et. Onko vaikeaa tolvana? Kyykky, kyykky! Mukavaa oli taas voittaa yksi luulotautinen:)))))Jos et vieläkään tajunnut, niin pyydä äitisi apuun.

• Faktaatkehiin
        ironmikess kirjoitti:

Turhaa jankutusta moneen kertaan kyykyttämältäni ja nolaamaltani vajakilta. Vajakilla on ylivoimaista tajuta, että lankesit tyhmyyttäsi ANSAAN taas kerran. Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua. On todella noloa kyttäillä muitten kirjoittajien virheitä, varsinkin kun itse tekee niitä enemmän.

Voiko noin tyhmää taatelia edes olla olemassa, joka ei tätä tajua? Voin siis tahallaan puhua kauppatieteen maisterista, tai kauppatieteiden maisterista. Et voi ikinä tietää muuta, kuin mitä itse harhoissasi kuvittelet tietäväsi.
        Vai esitätkö täällä peräti ajatustenlukijaa? Heheh! Vain minä tiedän teenkö tahallaan virheitä, sinä et. Onko vaikeaa tolvana? Kyykky, kyykky! Mukavaa oli taas voittaa yksi luulotautinen:)))))Jos et vieläkään tajunnut, niin pyydä äitisi apuun.

Turha toivoa, että "iiron.naurajalle" menee jakeluun. Siihen ei poikaparan äly riitä. Kun on kade , tarpeeksi usein nolattu ja päähän potkittu, niin pitäähän sitä koittaa puuttua kaikkeen mitä LUULEE löytäneensä. Sehän on kuitenkin 100% varmaa, ettei poju osa lukea ajatuksisi, eli siitä tulee automaattisesti syväkyykky!

• Suzuki1000 kirjoitti:

Oikeesti hei, toihan on palstan parasta viihdettä ja vähäjärkinen taulapää joka on tyhmä kuin tiiliskivi sekoilee jatkuvasti saduissaan ja yrittää sitten kymmenillä eri nikeillä selittää juttuja ansoista ja osaamisista, siis oikeesti hei kuka pystyy tota nauramatta lukemaan???
        Niin että antakaa nyt sen vähän pätee edes täällä, eihän se siihen muualla koskaan pysty.

Niinhän sinä raappahousu luulet uudella hupinikilläsi. Kerrohan koska linttasin sinut kanveesiin ja millä nikillä örvelsit täällä sontaasi aiemmin ja otit minulta turpiisi? Katsohan äitylin pikku mulkero totuutta silmiin. MINÄ, en tarvitse kuin yhden voittajanikin. Olen sillä aivan ylivoimainen, joten ei tulisi mieleenikään käyttää muita. Sinä sen sijaan tarvitset useita, koska et yhdellä ikinä pärjää. Älysi ei siihen riitä.

• SäälittäviäNatseja

Venäjän trollit ovat vielä säälittävämpiä kääpiöitä kuin Russonatsit.

• Iironfanittaja
        ironmikess kirjoitti:

Turhaa jankutusta moneen kertaan kyykyttämältäni ja nolaamaltani vajakilta. Vajakilla on ylivoimaista tajuta, että lankesit tyhmyyttäsi ANSAAN taas kerran. Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua. On todella noloa kyttäillä muitten kirjoittajien virheitä, varsinkin kun itse tekee niitä enemmän.

Loistava ananyysi, jossa taas yksi kuolaava ja HUUTONAURAVA rakki sai kunnolla pattiinsa.

• iiron.nauraja
        ironmikess kirjoitti:

'' Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua''
        HUUTONAURUA!!!!!!!

No ehkäpä näytät sitten edes yhden kerran kuinka olet minut nolannut, vai tapahtuiko sekin siellä sinun mielikuvituksessasi, niin kuin kaikki muukin?
        Niin no virheitä sinä teet ihan tyhmyyttäsi ja sen tietää koko palsta, jos et ole itse vielä huomannut niin sinä väität virheitäsi tahallisiksi vasta sen jälkeen kun ne on sinulle osoitettu.

No täydellisen idiootinhan tunnistaa jo ensimmäisestä lauseesta, tässä lyömätöntä esimerkkiä.

''Eihän ekonomista edes ollut puhetta vaan maisterista uuvatti!!'' PRICELESS....
        '' En ole maisteri, eli ala alennella koulutustaustaani hemmo!'' PRICELESS......
        ''En olekaan tavallinen maisteri, vaan nimenomaan KAUPPATIETEEN maisterin koulutuksen saanut!! VAIN kauppatieteen maisteri voi käyttää ekonomin titteliä'' PRICELESS...

Ei reppana ymmärrä itsekään että mitä pitäisi tarkoittaa, tai että mikä on totta, hinttipoju kun elelee vaan ihan omassa mielikuvituksessaan.

HUUTONAURUA!!!!!

• iiron.nauraja
        Faktaatkehiin kirjoitti:

Turha toivoa, että "iiron.naurajalle" menee jakeluun. Siihen ei poikaparan äly riitä. Kun on kade , tarpeeksi usein nolattu ja päähän potkittu, niin pitäähän sitä koittaa puuttua kaikkeen mitä LUULEE löytäneensä. Sehän on kuitenkin 100% varmaa, ettei poju osa lukea ajatuksisi, eli siitä tulee automaattisesti syväkyykky!

Automaattisesti tulee vain luku- ja kirjoitustaidottoman mielikuvituskaverin epätoivo ja housuissa haiseva paska.

• iiron.nauraja
        Iironfanittaja kirjoitti:

Loistava ananyysi, jossa taas yksi kuolaava ja HUUTONAURAVA rakki sai kunnolla pattiinsa.

Mikä se ananyysi on suomeksi?
        HUUTONAURUA!!!!!!!!!!!!!!!!

• Suzuki1000
        ironmikess kirjoitti:

Niinhän sinä raappahousu luulet uudella hupinikilläsi. Kerrohan koska linttasin sinut kanveesiin ja millä nikillä örvelsit täällä sontaasi aiemmin ja otit minulta turpiisi? Katsohan äitylin pikku mulkero totuutta silmiin. MINÄ, en tarvitse kuin yhden voittajanikin. Olen sillä aivan ylivoimainen, joten ei tulisi mieleenikään käyttää muita. Sinä sen sijaan tarvitset useita, koska et yhdellä ikinä pärjää. Älysi ei siihen riitä.

Uudella hupinikilläsi??????
        Mitäs jos sä valehtelisit koska oot lintannu mut kanveesiin, niin ku valehtelet kaiken muunki.
        Voitas vaikka tavata, kun olis ihan kiva vetästä tollasta homonretkuu oikeen kunnolla turpaan.
        Niin etttä löytyykö sitä kanttia muuhunki ku tohon turvan repimiseen?

• iiron.nauraja kirjoitti:

'' Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua''
        HUUTONAURUA!!!!!!!

No ehkäpä näytät sitten edes yhden kerran kuinka olet minut nolannut, vai tapahtuiko sekin siellä sinun mielikuvituksessasi, niin kuin kaikki muukin?
        Niin no virheitä sinä teet ihan tyhmyyttäsi ja sen tietää koko palsta, jos et ole itse vielä huomannut niin sinä väität virheitäsi tahallisiksi vasta sen jälkeen kun ne on sinulle osoitettu.

HUUTONAURUA!!!!!

Tyhmyys ei ole mikään iloinen asia, mutta sinussa se tiivistyy! Kysyn vielä kerran, oletko ajatustenlukija? Ellet ole niin pidä lärviäsi pienemmällä ja syväkyykki eteeni! Hopi, hopi!

• Suzuki1000 kirjoitti:

Mitäs jos sä valehtelisit koska oot lintannu mut kanveesiin, niin ku valehtelet kaiken muunki.
        Voitas vaikka tavata, kun olis ihan kiva vetästä tollasta homonretkuu oikeen kunnolla turpaan.

Mitäs se mummon oma paskahousuinen nulikka täällä inisee? Tavataan vaan, mutta siinä on yksi mutta. Sinusta ei ole muuhun kun lärviäsi aukomaan ja luuvitoseni pelottavat sinua. Polkaise poju moposi käyntiin ja ajelemaan mummolaan, sillä et tajua edes olevasi kanveesissa, niin typerä olet.

• Suzuki1000
        ironmikess kirjoitti:

Mitäs se mummon oma paskahousuinen nulikka täällä inisee? Tavataan vaan, mutta siinä on yksi mutta. Sinusta ei ole muuhun kun lärviäsi aukomaan ja luuvitoseni pelottavat sinua. Polkaise poju moposi käyntiin ja ajelemaan mummolaan, sillä et tajua edes olevasi kanveesissa, niin typerä olet.

Ai sä hoidat tapaamisetkin vaan turpaas repimällä, no pitihän se arvata et janarihan sä olet eikä susta mistä koskaan tule.
        Mutta tiedä että naamastas lähtee nahka jos satut joskus kohdalle.

• iiron.nauraja
        ironmikess kirjoitti:

Tyhmyys ei ole mikään iloinen asia, mutta sinussa se tiivistyy! Kysyn vielä kerran, oletko ajatustenlukija? Ellet ole niin pidä lärviäsi pienemmällä ja syväkyykki eteeni! Hopi, hopi!

No en ole ajatustenlukija, mutta riittävän älykäs ottamaan asioista selvää ja vaikka olisin niin sinussa tuskin olisi mitään luettavaa.

'' Ethän sinä reppana voi tietää, koska kusetan sinua ja muita tekemällä tahallani virheitä ja koska en. Olen sanonut täällä monta kertaa, että teen tahallani virheitä, että saan sinut ja muut kyylääjät täällä nolattua'' PRICELESS.

HUUTONAURUA!!!!!

• SairastaKuolaa

Venäläiset Natsit ovat putinististen koirien vesikauhuisia kuolanpärskeitä.

SUOJAUDU VENÄLÄIS-NATSIEN KUOLALTA JA VIRUKSILTA!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5944
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      52
      2994
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2183
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1797
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1730
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      12
      1506
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9