EUROVIISUT 2005

OLLIKAINEN.P

Suomen osallistuminen Eurovision laulukilpailuun täytyy asettaa kyseenalaiseksi!

Ei ole oikein, että laulujen esittäjinä on ulkomaalaisia, kaikenlaisia Gary Glittereitä ja muita riettaasti lanteitaan keinuttelevia rääviöitä..

Jos Suomi osallistuu, niin uuden tulevan yhteiskuntajärjestyksen mukaan kaikki sävelmät ovat Suomalaisten säveltäjien tuotantoa.

Kappaleet esitetään perinteisellä omalla kielellämme eli Suomeksi tai, jos kappale on todella hyvä, niin myös Ruotsinkieli sallitaan.

Esiintyjien täytyy olla Suomen iskelmätaivaan todellisia kestotähtiä ei mitään tähdenlentoja.
Vain seuraavat artistit hyväksytään osallistumaan Euroviisukarsintaan:

Katri-Helena
Arja Koriseva
Kari-Tapio
Anneli Saaristo
Danny
Arja Havakka
Fredi
Reijo Taipale
Tarja Ylitalo
Reijo Kallio
Paula Koivuniemi
Annikki Tähti
Yölintu tanssiorkesteri
Frederik
Jne....

Vain aidoilla Suomalaisilla esiintyjillä voimme viedä omaa Suomalaisuutta kansainvälisille areenoille.

Tulevan lain mukaan ulkomaalaisilla tai ulkomaalaista syntyperää olevilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta osallistua Eurovison laulukilpailun karsintaan, vaan tämäkin taisto hoidetaan perinteisin Suomalaisin isänmaallisin voimin ja keinoin!

Yhteiskuntajärjestelmäasiantuntija

Ollikainen.P

8

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ruostunut_Katiska

      Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
      Kaikkien maiden mielestäni pitäisi esittää laulunsa äidinkielellään, eikä aina vaan englanniksi! Jos Suomi sattuis voittaa viisut jonku ulkomaalaisen ansiosta, niin varmaan hänen kotimaassaan aletaan juhlia Suomen voittoa siihen malliin, kuin olisivat itse voittaneet.. Vähän niinkuin tämä ahvenanmaalainen maratonjuoksija pari vuotta sitten, eikös Ruotsi juhlinu sitä, kun hän voitti? Ei ollu tarkoitettu rasistisuudeksi, vaan pelkästään minun mielipiteeksi!

    • Upee ääni Hänellä

      On Kari Tapio Kari Tapani Jalkanen Hänet pitäisi lähettää Euroviisuihin.
      Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään.

      • terve

        Sut olis kanssa syytä lähettää jonnekkin.

        "Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään."

        Nämä kaverithan tietysti asian päättävät,kuka sinne lähtee :-).Ja toisaalta vaikka päättäisivätkin,niin uskaltaisin väittää että sun puheet tuskin vaikuttaisi suuntaan tai toiseen lopputuloksessa.


      • terve menoo
        terve kirjoitti:

        Sut olis kanssa syytä lähettää jonnekkin.

        "Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään."

        Nämä kaverithan tietysti asian päättävät,kuka sinne lähtee :-).Ja toisaalta vaikka päättäisivätkin,niin uskaltaisin väittää että sun puheet tuskin vaikuttaisi suuntaan tai toiseen lopputuloksessa.

        Sut terve/sairas olis kans syytä lähettää jonnekkin kun otat pultteja noista kirjotuksista.
        Mitä se sulle kuuluu satuun vaan tunteen muutamia henkilöitä.
        Saanen ilmottaa että mun valitsemat kappaleet Kari lauloi Apua Aasiaan konsertissa.
        Mulle oikein soitettiin ja ilmoitettiin että Kari laulaa.

        Mut älä sä kanna murheita huolehdi omista murheistasi !


      • Näsä

        HIHI!Nää sun jutut on oikeasti hauskoja.Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani-osastoa parhaimmillaan!


      • huomattu on.
        Näsä kirjoitti:

        HIHI!Nää sun jutut on oikeasti hauskoja.Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani-osastoa parhaimmillaan!

        Sä näsä olet joku sekopoltsi huomattu on.


      • terve menoo kirjoitti:

        Sut terve/sairas olis kans syytä lähettää jonnekkin kun otat pultteja noista kirjotuksista.
        Mitä se sulle kuuluu satuun vaan tunteen muutamia henkilöitä.
        Saanen ilmottaa että mun valitsemat kappaleet Kari lauloi Apua Aasiaan konsertissa.
        Mulle oikein soitettiin ja ilmoitettiin että Kari laulaa.

        Mut älä sä kanna murheita huolehdi omista murheistasi !

        Oot sä nyt ihan 100% ettei Kari olisi laulanut muutenkin niitä samoja lauluja siinä konsertissa, vaikket SÄ olisi niitä ehdottanutkaan ?


      • "kateellinen"
        Justiinax kirjoitti:

        Oot sä nyt ihan 100% ettei Kari olisi laulanut muutenkin niitä samoja lauluja siinä konsertissa, vaikket SÄ olisi niitä ehdottanutkaan ?

        Kyllä toi guru varmasti päättää,mitä Klabbi keikoillaan vetää.Ainakin käänteismaailmassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1260
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      25
      521
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      24
      500
    8. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      22
      467
    9. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    10. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    Aihe