Suomen osallistuminen Eurovision laulukilpailuun täytyy asettaa kyseenalaiseksi!
Ei ole oikein, että laulujen esittäjinä on ulkomaalaisia, kaikenlaisia Gary Glittereitä ja muita riettaasti lanteitaan keinuttelevia rääviöitä..
Jos Suomi osallistuu, niin uuden tulevan yhteiskuntajärjestyksen mukaan kaikki sävelmät ovat Suomalaisten säveltäjien tuotantoa.
Kappaleet esitetään perinteisellä omalla kielellämme eli Suomeksi tai, jos kappale on todella hyvä, niin myös Ruotsinkieli sallitaan.
Esiintyjien täytyy olla Suomen iskelmätaivaan todellisia kestotähtiä ei mitään tähdenlentoja.
Vain seuraavat artistit hyväksytään osallistumaan Euroviisukarsintaan:
Katri-Helena
Arja Koriseva
Kari-Tapio
Anneli Saaristo
Danny
Arja Havakka
Fredi
Reijo Taipale
Tarja Ylitalo
Reijo Kallio
Paula Koivuniemi
Annikki Tähti
Yölintu tanssiorkesteri
Frederik
Jne....
Vain aidoilla Suomalaisilla esiintyjillä voimme viedä omaa Suomalaisuutta kansainvälisille areenoille.
Tulevan lain mukaan ulkomaalaisilla tai ulkomaalaista syntyperää olevilla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta osallistua Eurovison laulukilpailun karsintaan, vaan tämäkin taisto hoidetaan perinteisin Suomalaisin isänmaallisin voimin ja keinoin!
Yhteiskuntajärjestelmäasiantuntija
Ollikainen.P
EUROVIISUT 2005
8
434
Vastaukset
- Ruostunut_Katiska
Olen kanssasi täysin samaa mieltä!
Kaikkien maiden mielestäni pitäisi esittää laulunsa äidinkielellään, eikä aina vaan englanniksi! Jos Suomi sattuis voittaa viisut jonku ulkomaalaisen ansiosta, niin varmaan hänen kotimaassaan aletaan juhlia Suomen voittoa siihen malliin, kuin olisivat itse voittaneet.. Vähän niinkuin tämä ahvenanmaalainen maratonjuoksija pari vuotta sitten, eikös Ruotsi juhlinu sitä, kun hän voitti? Ei ollu tarkoitettu rasistisuudeksi, vaan pelkästään minun mielipiteeksi! - Upee ääni Hänellä
On Kari Tapio Kari Tapani Jalkanen Hänet pitäisi lähettää Euroviisuihin.
Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään.- terve
Sut olis kanssa syytä lähettää jonnekkin.
"Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään."
Nämä kaverithan tietysti asian päättävät,kuka sinne lähtee :-).Ja toisaalta vaikka päättäisivätkin,niin uskaltaisin väittää että sun puheet tuskin vaikuttaisi suuntaan tai toiseen lopputuloksessa. - terve menoo
terve kirjoitti:
Sut olis kanssa syytä lähettää jonnekkin.
"Täytyykin ehdottaa Ilkka Vainiolle tai puhun itse Karille seuraavan kerran kun nään."
Nämä kaverithan tietysti asian päättävät,kuka sinne lähtee :-).Ja toisaalta vaikka päättäisivätkin,niin uskaltaisin väittää että sun puheet tuskin vaikuttaisi suuntaan tai toiseen lopputuloksessa.Sut terve/sairas olis kans syytä lähettää jonnekkin kun otat pultteja noista kirjotuksista.
Mitä se sulle kuuluu satuun vaan tunteen muutamia henkilöitä.
Saanen ilmottaa että mun valitsemat kappaleet Kari lauloi Apua Aasiaan konsertissa.
Mulle oikein soitettiin ja ilmoitettiin että Kari laulaa.
Mut älä sä kanna murheita huolehdi omista murheistasi ! - Näsä
HIHI!Nää sun jutut on oikeasti hauskoja.Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani-osastoa parhaimmillaan!
- huomattu on.
Näsä kirjoitti:
HIHI!Nää sun jutut on oikeasti hauskoja.Ettekö te tiedä,kuka minä luulen olevani-osastoa parhaimmillaan!
Sä näsä olet joku sekopoltsi huomattu on.
terve menoo kirjoitti:
Sut terve/sairas olis kans syytä lähettää jonnekkin kun otat pultteja noista kirjotuksista.
Mitä se sulle kuuluu satuun vaan tunteen muutamia henkilöitä.
Saanen ilmottaa että mun valitsemat kappaleet Kari lauloi Apua Aasiaan konsertissa.
Mulle oikein soitettiin ja ilmoitettiin että Kari laulaa.
Mut älä sä kanna murheita huolehdi omista murheistasi !Oot sä nyt ihan 100% ettei Kari olisi laulanut muutenkin niitä samoja lauluja siinä konsertissa, vaikket SÄ olisi niitä ehdottanutkaan ?
- "kateellinen"
Justiinax kirjoitti:
Oot sä nyt ihan 100% ettei Kari olisi laulanut muutenkin niitä samoja lauluja siinä konsertissa, vaikket SÄ olisi niitä ehdottanutkaan ?
Kyllä toi guru varmasti päättää,mitä Klabbi keikoillaan vetää.Ainakin käänteismaailmassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3096682Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss653719- 2033066
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242737- 741912
- 1461652
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2041630Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201518Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631511- 891398